پماد کالاندولا دینه

ویژگی‌های پماد کالاندولا دینه :

• دارای عصاره حاصل از گل های کالاندولا افیسینالیس
  • از بین بردن التهابات پوست
  • تسریع کننده گرانولاسیون و تحریک کننده ایجاد سلول های جدید در پوست
  •  درمان آفتاب سوختگی
  •  ادرار سوختگی نوزادان
  • خشکی و ترک های پوست
  • بهبود گزیدگی حشرات

۲۹.۰۰۰ تومان۴۱.۰۰۰ تومان

پماد کالاندولا دینه

در این محصول از سری محصولات ترمیم کننده و التیام بخش پوست صورت و بدن از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

پماد کالاندولا دینه محصولی ضد التهاب به شمار می آید. این پماد می تواند با بلوکه کردن مسیر آراشیدونیک اسید موجب مهار فسفولیپاز آ و مهار مسیرهای سیکلواکسیژناز و لیپواکسیژناز شده و به این شکل تاثیر ضد التهابی خود را می گذارد . کاروتنوئیدهای موجود در کالاندولا با اثر آنتی اکسیدان خود باعث از بین بردن رادیکال های آزاد می شود و به بهبود زخم ها کمک می کنند.

همچنین این ترکیبات همراه با داشتن تانن موجود در گیاه در آن و بهبود حالت سرخی، ورم و درد ناشی از آفتاب سوختگی که در اثر اشعه ماورای بنفش ایجاد می شود و نیزدر درمان ادرار سوختگی نوزادان موثر می باشد.

استفاده از این محصول می تواند خشکی و ترک های پوستی را به خوبی از بین برد.

فواید کالاندولا

کالاندولا برای درمان انواع بیماری های موثر بر پوست و همچنین عفونت ها و قارچ ها استفاده شده است. تحقیقات نشان می دهد که گل همیشه بهار ممکن است در درمان بثورات پوشک، زخم ها، عفونت های مخمری واژن و سایر بیماری های پوستی موثر باشد. گل همیشه بهار به عنوان کاهش دهنده درد و کاهش التهاب نیز استفاده شده است. همچنین به عنوان کمکی در درمان سرطان – به ویژه برای عوارض جانبی مرتبط با درمان (مانند پرتو) استفاده شده است.

برخی تحقیقات نشان می دهد که گل همیشه بهار ممکن است به عنوان یک ضد آفتاب مفید باشد. برخی دیگر از گل همیشه بهار به عنوان یک مرطوب کننده استفاده می کنند.

در حالی که برخی تحقیقات حاکی از اثرات مثبت گل همیشه بهار وجود دارد، استفاده طولانی مدت از گل همیشه بهار مورد مطالعه قرار نگرفته است و تحقیقات بیشتری نشان داده شده است. قبل از شروع هر گونه درمان یا مکمل، مطمئن شوید که آن را با متخصص مراقبت های بهداشتی خود پاک کنید.

پماد کالاندولا دینه

کالاندولا چگونه اثر می کند ؟

مواد فعال گل همیشه بهار، مواد شیمیایی طبیعی مانند تری ترپن ساپونین (گلیکوزیدهای اسید اولئانولیک)، الکل های تری ترپن (α-، بتا آمیرین، فارادیول) و فلاونوئیدها (کوئرستین و ایزورامنتین) هستند.

تصور می شود که اثر محافظت از نور فرمولاسیون ژل موضعی با بهبود سنتز کلاژن در بافت همبند زیر اپیدرمی مرتبط است. مواد شیمیایی موجود در کالاندولا رشد بافت جدید را در بهبود زخم افزایش داده و التهاب را کاهش می دهد.

زخم ها و زخم های فشاری

مطالعات حیوانی رابطه ای با استفاده از گل همیشه بهار و بهبود زخم ها را نشان داده است. در مورد انسان ها چطور؟ مطالعه‌ای که اخیراً در مجله پزشکی خانواده و مراقبت‌های اولیه منتشر شده است، اثربخشی پماد گل همیشه بهار را بر روی زخم‌های سزارین در ۷۲ زن بررسی کرد.

محققان دریافتند که در مقایسه با درمان استاندارد بیمارستانی، آن دسته از زنانی که با پماد گل همیشه بهار درمان می‌شوند، زمان بهبودی سریع‌تری داشتند. آنها برش های خود را کمتر قرمز و متورم گزارش کردند.

در یک مطالعه در سال 2016 که در مجله مراقبت از زخم منتشر شد، محققان از عصاره Calendula officinalis بر روی افراد مبتلا به زخم های وریدی ساق پا استفاده کردند. یافته‌های آن‌ها نشان داد که افرادی که تحت درمان با کالاندولا قرار گرفتند، 7.4 درصد “سرعت بهبود در هفته” داشتند در حالی که در گروه کنترل تنها 1.7 درصد بود. علاوه بر این، محققان گزارش کردند، “هیچ عارضه جانبی در طول درمان عصاره Calendula officinalis مشاهده نشد.”

پماد کالاندولا دینه

تحقیقات اولیه نشان می دهد که استفاده از اسپری گل همیشه بهار علاوه بر مراقبت و بهداشت استاندارد ممکن است از عفونت و کاهش بو در افراد مبتلا به زخم طولانی مدت پای دیابت جلوگیری کند.

موارد مصرف پماد کالاندولا دینه :

درمان آفتاب سوختگی

ادرار سوختگی نوزادان

خشکی و ترک های پوست

بهبود گزیدگی حشرات

از بین بردن التهابات پوست

تسریع کننده گرانولاسیون و تحریک کننده ایجاد سلول های جدید در پوست

نحوه مصرف پماد کالاندولا دینه :

به منظور دریافت بهترین اثر ابتدا محل مورد نظر را به خوبی تمیز و خشک کنید و سپس به مقدار کافی از محصول را بر روی محل زخم بریزید و تا جذب شدن کامل آن ماساژ دهید.

هشدار مصرف پماد کالاندولا دینه :

در صورتی که مبتلا به بیماری خاصی هستید، در دوره بارداری یا شیردهی به سر می برید و یا از داروهای خاص استفاده می کنید لازم است تا پیش از مصرف پماد کالاندولا با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

محصول موجود دارای پایه طبیعی می باشد و بخش اصلی آن از موم زنبور عسل تولید شده است.

تاکنون عارضه جانبی خاص، تداخل دارویی و یا ممنوعیت از مصرف این دارو گزارش نشده.

روش نگهداری پماد کالاندولا دینه :

این محصول را در محیطی خشک و خنک (دمای بین 15 الی 25 درجه)، به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

پس از مصرف نیز درب آن را به خوبی ببندید.

ترکیبات پماد کالاندولا دینه :

حاوی عصاره گل های کالاندولا افسینالیس ،

مجتمع صنایع دینه ایران در سال 1359 توسط مهندس “محمدکریم ابراهیمی قاجار” تاسیس شد و اکنون با همکاری مجموعه‌ای از نیروهای متخصص و با بهره‌گیری از علم و تکنولوژی به روز به عنوان یکی از بزرگترین و با سابقه ترین تولید کنندگان داروهای گیاهی و گیاهان دارویی کشور مشغول فعالیت است. واحد تحقیق و توسعه دینه (Dineh) در سال 1378 با تشکیل یک مرکز تحقیقات و توسعه در تهران شروع به کار کرد.

پماد

ترمیم کننده

تیوپ

وزن