ریه یکی از مهمترین اعضای بدن است که سلامت آن با سلامت کل بدن برابری می کند! برای همین، سالم نگه داشتن آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. داشتن ریه‌هایی سالم، ميزان بالایی اكسيژن برای خون فراهم نموده و باعث عملکرد بهتر بدن می شود. ریه ها دارای نقشی اساسی در سیستم ایمنی بدن هستند و استفاده از مواد غذایی مفید برای تقویت ریه ها در مقابل بیماری‌های عفونی و ویروسی مثل کرونا کمک کننده می باشد.

از جمله علائم بیماران مبتلا به آسم که یک بیماری تنفسی و مرتبط با ریه می باشد، خس‌خس سینه، سرفه و تنگی نفس است. دارو و درمان‌های پزشکی به این افراد کمک می‌کند تا این علائم را کنترل کرده و با بیماری خود کنار آیند. انواع مکمل های تنفسی و تخصصی سلامت ریه مرتبط با این نوع بیماری ها برای مبتلایان وجود دارد.

ویتامین های محافظ سلامت ریه

محققین پس از بررسی بر روی برخی از انواع ویتامین ها به این نتیجه رسیده اند که مصرف ویتامین‌های A و E در رژیم غذایی یا به صورت مکمل، موجب کاهش اختلالات تنفسی می شود. در حالیکه مصرف ویتامین D در رژیم غذایی تاثیری بر این امر نداشته و تنها مصرف قرص مکمل آن، می تواند در کاهش اختلالات تنفسی موثر واقع شود.

قرص سرماخوردگی

سرماخوردگی یک نوع عفونت ویروسی در بخش فوقانی دستگاه تنفسی می باشد. این عفونت می تواند به سرعت شروع شود ولی خود به خود نیز بهبود یابد. برای تسکین علائم این بیماری می توانید از انواع قرص سرماخوردگی موجود در بازار استفاده کنید. علایم سرماخوردگی می تواند از ۷ تا ۱۴ روز ادامه یابد اما برخی علائم آن مثل سرفه ممکن است تا مدتی بعد از بهبود همچنان ادامه داشته باشد. آبریزش و احتقان بینی، عطسه، سرفه، بدن درد، گلودرد و گوش درد از علائم شایع سرماخوردگی هستند.

شربت ضد سرفه

سرفه یکی از علایم بارز سرماخوردگی است، اما به جز آن دلایل دیگری نیز می تواند داشته باشد از جمله: آلرژی یا حساسیت فصلی، بیماری آسم، برگشت اسید معده و سینوزیت. بنابراین لازم است ابتدا علت ایجاد سرفه به خوبی مشخص گردد و سپس برای درمان آن دنبال راهکار و درمان بود. برای درمان سرفه‌های ناشی از سرماخوردگی می‌توان از شربت های ضد سرفه در بین محصولات مکمل سلامت ریه استفاده نمود. لازم به ذکر است که این نوع داروها و شربتهای ضد سرفه، مخصوص بیماری کرونا نیستند و برای آن تجویز نمی شوند.

خرید مکمل تخصصی سلامت ریه

خرید اینترنتی انواع مکمل های تخصصی سلامت ریه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از برندهای معتبر خارجی و ایرانی در داروخانه آنلاین دکتر دانیالی امکان پذیر است. شما می توانید تنها با یک کلیک خرید خود را ثبت و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. تمامی مکمل‌های موجود در این داروخانه دارای برچسب اصالت کالا بوده و شما می توانید با اطمینان آنها را خریداری نمایید. همچنین قبل از خرید می‌توانید از مشاوران سایت در خصوص خرید محصولات مشاوره بگیرید.

نمایش 1–12 از 70 نتیجه