پماد ماری گلد کالاندولا توسن دارو 15 گرم

marigold ext4% tosan darou 15 g

ویژگی‌های پماد ماری گلد :

• داشتن اثر ضد التهاب مناسب
  • کمک به بهبود نرمی پوست
  • داشتن اثر نرم کننده و ترمیم کننده
  • رفع التهاب حاصل از ادرار سوختگی و آفتاب سوختگی
  • مقابله با التهابات ناشی از پرتو درمانی
  • قابل استفاده برای انواع پوست

ناموجود

پماد ماری گلد کالاندولا توسن دارو

در این محصول از سری محصولات ترمیم کننده و التیام بخش پوست صورت و بدن از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

پماد ماری گلد کالاندولا توسن دارو، محصولی است با اثر ضد التهاب طبیعی و مناسب می باشد که مصرف آن باعث نرمی، مرطوب شدن و بازسازی پوست نیز می‌شود. استفاده از پماد ماری گلد توسن دارو در بهبود التهابات پوستی مثل گزیدگی حشرات، ادرار سوختگی، آفتاب سوختگی و التهاب متأثر از پرتو درمانی بسیار تاثیرگذار است. این پماد ماری گلد دارای عصاره کالاندولا یا گل همیشه بهار می باشد که یک گیاه دارویی بسیار موثر برای درمان التهابات پوستی به حساب می‌آید.

پماد ماری گلد

همان طور که می دانید پوست، خارجی ترین عضو بدن محسوب می شود که به دلیل تماس مستقیم با محیط اطراف، معمولا در معرض اختلالات مختلفی قرار دارد. عوامل مختلفی مثل قرارگیری بیش از حد زیر نور خورشید، گزش حشرات و انجام‌ فرایندهایی مثل پرتو درمانی می‌توانند موجب التهاب در پوست می شود که این التهاب با قرمزی، سوزش و گاها خارش همراه می باشد.

همان طور که میدانید مراقبت از سلامت پوست، نیاز به رعایت نکات مختلفی دارد که اگر هریک از آن‌ها رعایت نشود، احتمال وقوع مشکلات مختلف پوستی وجود دارد. در صورت بروز مشکلات التهابی پوستی، شما می‌توانید با بهره‌گیری از محصولات ضد التهاب قوی نسبت به رفع این التهابات اقدام کنید.

این پماد حاوی کالاندولا آفیسینالیس 4 درصد است. کالاندولا، گیاه بومی مصر و منطقه خاورمیانه می باشد که گل آن به رنگ‌های زرد، قرمز و نارنجی است. کالاندولا، گونه‌ای خاص از گل همیشه بهار می باشد که به عنوان یک گیاه ضد التهاب در تولید محصولات مختلف برای بهبود التهابات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله آثار مثبت این گیاه برای پوست می‌توان به مواردی مثل کمک به التیام آفتاب سوختگی، بهبود التهاب ناشی از گزیدگی حشرات، بهبود آکنه، کاهش التهابات و صدمات ناشی از فعالیت‌های رادیکال‌های آزاد، بهبود زخم و ادرار سوختگی یا راش، درمان التهابات ناشی از اگزما و بهبود سوختگی اشاره کرد.

به طور کلی می توان گفت محصولات موضعی کالاندولا موجود در بازار، 2 درصد و یا کمتر از کالاندولا برخوردار می باشند، در حالی که پماد ماری گلد توسن دارودارای  4 درصد عصاره کالاندولا می باشد. وجود ترکیبات فلانوییدی و کارتنوییدی در عصاره گل‌های کالاندولا باعث شده است تا این عصاره به خوبی بتواند در رفع التهابات پوستی و ترمیم پوست اثر گذار باشد.

کاربرد های پماد ماری گلد

پماد ماری گلد کالاندولا توسط شرکت داروسازی توسن دارو تولید شده است محصولی مناسب برای بهبود التهابات پوستی به حساب می‌آید. پماد ماری گلد به عنوان یک ضد التهاب طبیعی با اثر عالی است که در کاهش التهاب حاصل از ادرار سوختگی یا راش، آفتاب سوختگی، سوزش حاصل از گزیدگی حشرات و التهابات ناشی از پرتو درمانی مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین این پماد کالاندولا برای عرق سوز شدن نیز مناسب می باشد و می‌تواند به رفع التهاب ناشی از آن کمک کند. کرم ماری گلد کالاندولا توسن دارو دارای اثر نرم کننده، مرطوب کننده و ترمیم کننده برای پوست نیز است.

موارد مصرف پماد ماری گلد :

اثر ضد التهاب مناسب

کمک به بهبود نرمی پوست

دارای اثر نرم کنندگی و ترمیم کننده

موثر در رفع التهاب حاصل از ادرار سوختگی یا راش و آفتاب سوختگی

کارآمد در مقابله با التهابات ناشی از پرتو درمانی

روش مصرف پماد ماری گلد :

برای استفاده از این  محصول ابتدا باید پوستتان را به آهستگی تمیز و خشک کنید و سپس روزانه 2 الی 3 نوبت، مقدار مناسبی از این پماد را بر روی محل صدمه پوستی بزنید. پماد ماری گلد را در محیطی به دور از یخ زدگی و در دمای پایین تر از 30 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید.

هشدار مصرف پماد ماری گلد :

در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود

به دور از یخ نگهداری شود.

ترکیبات پماد ماری گلد :

عصاره کالندولا آفیسینالیس (گل همیشه بهار) 4 درصد

شرکت توسن دارو در سال ۱۳۸۶ با ماموریت ارتقا سطح سلامت جامعه از طریق طراحی و بهبود کیفیت محصولات دارویی تاسیس گردید. کیفیت و اثربخشی از بنیادی ترین ارزش های ماست که این ارزش را نه فقط در محصولات که در عملکرد خود در تمام سطوح سازمانی دنبال میکنیم. ما انسان را نه به عنوان یک موجود مجزا که عضوی از یک اکوسیستم بزرگ و پیچیده به نام هستی میدانیم. لذا علاوه بر فعالیت های مستمر در جهت حفظ و حراست از محیط زیست، در تمامی مراحل تولید محصولات از طراحی و تحقیق تا بسته بندی نهایی به عدم آسیب به محیط زیستمان اهتمام داریم. اگرچه این موضوع سبب افزایش هزینه ها یا طولانی کردن فرآیندها شود.

پماد

کاهش التهاب