چون این محصول را نداریم، محصولات مشابه را به شما پیشنهاد میدیم

ژل مدی آکنه فارماسریز – درمان موضعی التهابات آکنه 10 میل

Pharmaceris Medi Acne-Pointgel Spot Treatment Gel 10ml

ویژگی‌های ژل مدی آکنه فارماسریز:

• محصولی تخصصی برای درمان التهابات ناشی از آکنه
  • حاوی %2 آب اکسیژنه، اسید سالیسیلیک و دی پانتنول
  • درمان کننده موضعی جوش و آکنه
  • جلوگیری از لک‌های ناشی از جوش‌های پوستی
  • تسکین دهنده و آرامش بخش قوی
  • کاهش دهنده قرمزی پوست
  • مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه

ناموجود

ژل مدی آکنه فارماسریز – درمان موضعی التهابات آکنه

در این محصول از محصولات ضد جوش از دسته ضد جوش و پوست چرب از دسته بندی مراقبت پوست صورت سایت دکتر دانیالی می پردازیم به:

ژل مدی آکنه فارماسریز، پیشنهادی عالی برای استفاده پوست‌های مستعد آکنه است که به صورت موضعی التهابات ناشی از جوش و آکنه را برطرف می کند. این فرآورده ضد جوش، ترکیبات موثری مانند اسید سالیسیلیک و دی پانتنول دارد که در رفع جوش و آکنه موثر عمل کرده و التهاب و قرمزی ناشی از آن را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. ترکیبات لایه بردار موجود در آن، از ایجاد لک و تیرگی ناشی از جای جوش نیز جلوگیری می‌کند. این محصول التیام بخش و ضد التهاب و قرمزی است. ژل مدی آکنه فارماسریز همچنین حاوی %2 آب اکسیژنه بوده که این ماده در از بین بردن لکه‌های پوستی و جای جوش‌ها بسیار مفید است.

ژل مدی آکنه فارماسریز

هیدروژن پراکسید (آب اکسیژنه) ماده‌ای اکسنده است که در رفع آلودگی‌های پوستی، روشن سازی رنگ پوست و کاهش لکه ها می تواند موثر عمل کند. از این ماده برای از بین بردن لکه های دندان در خمیر دندان‌ها و دهانشویه‌های زیادی استفاده می‌شود. هیدروژن پراکسید همچنین برای درمان جوش صورت و جای جوش کاربرد دارد. با استفاده مداوم از این ماده به تدریج جوش و آکنه درمان شده و قرمزی و لک جوش را نیز کاهش می‌دهد. اما هیدروژن پراکسید به تنهایی یک محلول قوی است که می‌تواند باعث خشکی پوست شود. این ترکیب در کنار دیگر ترکیبات موثر این فرآورده اثربخشی بسیار مناسبی خواهد داشت.

ژل مدی آکنه فارماسریز

سالیسیلیک اسید SA از مواد موثره این فرآورده، با از بین بردن انسداد منافذ پوست، در درمان انواع جوش موثر است. این ماده این کار را با استفاده از تجزیه پیوندهای بین سلول‌های مرده پوست انجام می‌دهد، بنابراین چربی‌هایی مثل سبوم شکسته شده و از منافذ پوست راحت تر آزاد می‌شوند. در نتیجه سالیسیلیک اسید می تواند تولید سبوم پوست و در نهایت ایجاد جوش را کاهش دهد. معمولا محصول مراقبتی پوست دارای سالیسیلیک اسید در درمان انواع مختلف جوش کاربرد دارند. سالیسیلیک اسید به عنوان یک لایه بردار نیز عمل می کند.

ژل مدی آکنه فارماسریز

دی‌پانتنول از دیگر مواد موثر این محصول، که همان پانتوتنیک اسید یا ویتامین B-5 است، ماده ای ضد التهاب و محافظت کننده از پوست می‌باشد که به بهبود رطوبت، کشش و ظاهر صاف پوست کمک می‌کند. دی پنتانول تسکین دهنده قرمزی و التهابات پوستی و بهبود دهنده زخم و سایر تحریکات پوستی مانند اگزما است.

موارد مصرف ژل مدی آکنه فارماسریز:

درمان موضعی التهابات آکنه

روش مصرف ژل مدی آکنه فارماسریز:

ژل درمان موضعی التهابات آکنه مدی آکنه را به صورت موضعی روزی دو بار بر روی جوش استفاده کنید تا ضایعه به طور کامل از بین برود.

شرایط نگهداری ژل مدی آکنه فارماسریز:

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

در جای خشک و خنک دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

ترکیبات ژل مدی آکنه فارماسریز:

آکوا (آب)، پلوکسامر 407، هیدروژن پراکسید (آب اکسیژنه)، اسید سالیسیلیک و دی پانتنول، فیتیک اسید، دکسترین، پلی دکستروز، آمیلوپکتین، نیاسینآمید، BHT.

کمپانی و لابراتوارهای دکتر ایرنا اریس در سال 1983 در کشور لهستان بعد از فروپاشی نظام کمونیستی با هدف بهداشت، سلامت و زیبایی پوست تاسیس گردید. دارای 3 هتل اسپا 5 ستاره فوق لوکس و بیش از 40 مرکز زیبایی مراقبت از پوست با برند خود ( دکترایرنا اریس) در کشور لهستان است. برند فارماسریز با بیش از 5 میلیون قطعه تولید در سال و صادرات به بیش از 40 کشور در حوزه اروپا،آمریکا، استرالیا و آسیا جزو یکی از سر سخت‌ترین و قوی‌ترین برندهای مطرح جهانی است. برند فارماسریز یک برند تخصصی می باشد که با تحقیق و آزمایشات فراوان در حوزه های بیماری‌های خاص پوستی و ثبت فرمول های انحصاری توانسته بر روی نیش مارکت‌هایی وارد شود که به دلیل عدم وجود رقیب در این حوزه ها سهم بسیار بسزایی از بازار را در این خصوص به خود اختصاص داده و پزشکان و متخصصان در حوزه های محتلف: پوست، اطفال ،رادیوتراپی ، زنان را بسیار شیفته خود ساخته و اعتماد آنها را جلب و نیاز آن‌ها را برای بیماران خود مرتفع نموده است.

ژل

ضد جوش موضعی

حجم

10 میلی لیتر