دستگاه بخور گرم بینی و دهان مدل مدل 92611

Medel Hot Steam Inhaler 92611

ویژگی‌های دستگاه بخور گرم بینی و دهان مدل مدل 92611:

  • رطوبت‌رسانی به مجاری تنفسی و رفع خشکی و گرفتگی بینی
  • ایده‌آل برای آلرژی‌های فصلی
  • دارای مخزن بخور آب گرم و همچنین مخزن دوم برای اسپری آب سرد
  • قالبیت استفاده از اسانس
  • دارای لوله‌ی تلسکوپی با شیارهای هوا برای تنظیم دمای بخار
  • خاموشی خودکار پس از اتمام آب
  • دارای ماسک سیلیکونی نرم
  • به ابعاد ۲۳۵ × ۹۰ × ۲۶۰


352.000 تومان

ناموجود

ناموجود

با خرید 600.000 تومان بیشتر، هزینه حمل و نقل رایگان می شود.

دستگاه بخور گرم بینی و دهان مدل مدل 92611

در این محصول از دسته بندی دستگاه بخور سرد و گرم از محصولات کمک تنفسی سایت داروخانه دکتر دانیالی می پردازیم به:

دستگاه بخور بینی و دهان «Medel»، یک دستگاه به نسبت کوچکی است که برای تولید بخار آب گرم و به منظور کمک به رفع گرفتگی مجاری بینی و کاهش آلرژی‌های فصلی (چه چیزی باعث آلرژی می شود؟) کاربرد دارد و مناسب مصرف‌ خانگی و برای تمام افراد خانواده می‌باشد.

با کاهش رطوبت درون هوا، شروع فصل‌های سرد سال، و ماه‌هایی از سال، برخی از مردم دچار سرماخوردگی و یا حساسیت‌هایی می‌شوند که این در درجه‌ی نخست، بر روی مجاری تنفسی آن‌ها اثر‌گذار خواهد بود و به خشکی و گرفتگی بینی، سرفه و … می‌انجامد. دستگاه‌های بخور در این موارد کمک می‌کنند تا رطوبت بیشتری به مجاری تنفسی وارد شود تا در تسکین و بهبود نشانه‌های واکنشی حساسیتی موثر باشد.

دستگاه بخور گرم بینی و دهان مدل مدل 92611

Medel Hot Steam Inhaler 92611

دستگاه بخور گرم و رطوبت‌ساز بینی و دهان مدل مدل92611 Medel Hot Steam Inhaler 92611؛ یک ابزار کمکی جالب و ایده‌آل برای مرطوب‌سازی مجاری تنفسی و رفع خشکی و گرفتگی بینی است که همچنین باعث‌ کاهش علائم و برطرف شدن آلرژی‌های فصلی می‌شود و بر خلاف دستگاه‌های بخور هوا که دارای یک مخزن ذخیره‌ی آب هستند، این دستگاه دارای دو مخزن بخار آب گرم و اسپری آب سرد می‌باشد. حجم اصلی مخزن آب گرم دستگاه بخور بینی و دهان مدل، که با عنوان تانک گرمایشی نیز معروف است، ۲۵ میلی‌لیتر گنجایش دارد و مخزن دوم برای اسپری آب سرد با حجم ۶۰ میلی‌لیتر می‌باشد که قالبیت استفاده از اسانس (گیاهی دارویی) را نیز شامل می‌شود‌.

دستگاه بخور گرم بینی و دهان مدل مدل 92611

Medel Hot Steam Inhaler 92611

دستگاه بخور گرم بینی و دهان مدل مدل 92611، دارای لوله‌ی تلسکوپی با شیارهای هوا برای تنظیم دمای بخار است که با بلند نمودن این لوله، شمار شیارها بیشتر خواهد شد و بدین ترتیب دمای خروجی بخار کاهش می‌یابد. انتهای لوله‌ی تلسکوپی، ماسک سیلیکونی نرمی قرار دارد که هم می‌توانید از راه بینی، و هم از راه دهان به منظور حجم بیشتر بخار و رطوبت‌رسانی موثرتر انجام شود.

باید گفت که پس از پر نمودن مخزن‌های دستگاه بخور بینی و دهان مدل، تولید بخار در مدت‌زمان ۱ دقیقه انجام می‌شود که حدود ۷ تا ۱۰ دقیقه طول می‌کشد تا آب مخزن به پایان برسد و در این حالت، چنانچه خاموش کردن آن را فراموش کنید، دستگاه پس از ۱ دقیقه به صورت خودکار خاموش خواهد شد. ابعاد دستگاه بخور بینی و دهان مدل، ۲۳۵ × ۹۰ × ۲۶۰ می‌باشد و وزن آن‌ ۵۶۰ گرم و توان آن نیز ۱۵۰ وات است.

دستگاه بخور گرم بینی و دهان مدل مدل 92611

Medel Hot Steam Inhaler 92611

برای تهیه‌ی دستگاه بخور گرم بینی و دهان مدل مدل 92611، می‌توانید همچنین به راحتی و به صورت آنلاین از سایت داروخانه‌ دکتر دانیالی اقدام نمایید. داروخانه‌ دکتر دانیالی هم‌واره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار می‌دهد.

موارد مصرف دستگاه بخور گرم بینی و دهان مدل مدل 92611:

کمک به ساخت بخار آب گرم و اسپری آب سرد. کمک به رفع گرفتگی مجاری بینی و کاهش آلرژی‌های فصلی. مناسب مصرف‌ خانگی و برای تمام افراد خانواده.

روش استفاده از دستگاه بخور گرم بینی و دهان مدل مدل 92611:

پس از باز کردن پوشش و در دستگاه که به صورت پیچی است، مخزن گرم دستگاه را با ۲۵ میلی‌لیتر آب و همچنین مخزن دوم دستگاه را با ۶۰ میلی‌لیتر آب خالص یا آب شور پر می‌کنیم، سپس دستگاه را روشن کنید تا هیتر شروع به گرم شدن کند، که پس از ۱ دقیقه بخار داغی از دهانه‌ی دستگاه بیرون می‌آید.

در صورت دل‌خواه می‌توانید، درون مخزن دوم، چند قطره از اسانس گیاهی دارویی مد نظر خود را ریخته، تا تأثیر بیشتری روی مجاری تنفسی شما داشته باشد.

سپس دهان و بینی خود را روی ماسک قرار دهید و نفس‌های عمیق (دهان و بینی) بکشید تا مجاری تنفسی رطوبت‌رسانی موثری داشته باشند.

چنانچه مخزن گرمایشی دستگاه، بیشتر از ۲۵ میلی‌لیتر آب پر شود، سوراخ‌های بخور دستگاه گرفته می‌شود.

همیشه برای استفاده باید آب در مخزن دوم یا مخزن اسانس وجود داشته باشد، چون در غیر این صورت، بخاری ساخته نمی‌شود. بخار داغ هنگام خروج با اسپری آب سرد ترکیب می‌شود و به تولید مه می‌انجامد.

پین مخصوص نازل دستگاه به منظور رفع گرفتگی احتمالی هر دو مخزن، در زیر آن قرار دارد.

دستگاه بخور گرم بینی و دهان مدل مدل 92611

Medel Hot Steam Inhaler 92611

هشدارها:

به منظور عمر بیشتر دستگاه، بهتر است که از آب تصفیه‌شده استفاده نمایید.

شرایط نگهداری:

فرآورده در جای خشک، دور از نور مستقیم خورشید و دور از دسترس کودکان قرار دهید.

ویژگیهای محصول

وزن 800 گرم
نوع محصول

دستگاه بخور

حجم

25 میلی لیتر

کشور مبدا

ایتالیا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بخور گرم بینی و دهان مدل مدل 92611”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *