گزارش نادرستی مشخصات

شربت پکتوگل گل دارو 120 میلی لیترGoldaru Pectogol Syrup 120 ml

برند goldaru گل دارو شناسه محصول: 108503 دسته: , ,

ویژگی های شربت پکتوگل گل دارو  :

• حاوی عصاره خشک برگ عشقه
  • جهت درمان سرفه، برونشیت، سیاه سرفه و بیماریهای التهابی حاد و مزمن ریه
  • خلط آور در کودکان و بزرگسالان
  • فاقد الکل، شکر و ماده رنگی

۷۰.۰۰۰ تومان

موجود در انبار

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیGoldaru Pectogol Syrup 120 ml

شربت پکتوگل گل دارو 120 میلی لیتر

در این محصول از دسته بندی سلامت ریه از دسته مکمل های تخصصی از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

شربت پکتوگل گل دارو حاوی عصاره خشک برگ عشقه می باشد که در درمان سرفه، برونشیت و سیاه سرفه بسیار اثربخش بوده و بیماری های التهابی شدید ریوی را بهبود بخشیده و دارویی خلط آور جهت مصرف کودکان و بزرگسالان است.

این شربت گیاهی تاثیر فوق العاده ای در بهبود سرفه دارد و از آن می توان برای درمان کمکی بیماری های برونشیت و سیاه سرفه به خوبی بهره برد.

سیستم دفاعی بدن انسان در برابر آلودگی های محیطی و ویروس ها، به طور طبیعی با سرفه واکنش نشان می دهد. اما اگر این سرفه مدام و به صورت پیوسته باشد ممکن است علامتی از یک بیماری مانند سرماخوردگی، سیاه سرفه، برونشیت و… باشد.

شربت پکتوگل گل دارو به دلیل داشتن عصاره گیاه عشقه یک ضد سرفه ی قوی است و در جهت بهبود بیماری های مذکور کارایی دارد.

بعضی از داروهای ضد سرفه، با وجود اثربخشی بالا در درمان سرفه، از خارج شدن خلط های بدن جلوگیری می کنند، اما شربت پکتوگل همزمان با رفع و بهبود سرفه ها، اثر خلط آور فوق العاده ای نیز دارد. داروهای گیاهی خلط آور با رقیق کردن خلط ها، شرایط آسانی را برای خروج آن ها از گلو فراهم می کنند. زمانی که خلط به ریه نفوذ کند، می تواند منجر به عفونت شود و این، دلیل اهمیت زیاد مصرف داروهای خلط آور است.

شربت پکتوگل برای کودکان کاملاً مناسب می باشد زیرا که اثر خلط آوری مطلوبی دارد و همچنین در بهبود سرفه و سیاه سرفه که بیماری ای شایع در بین کودکان به شمار می آید، کمک کننده و اثربخش است.

برونشیت

بیماری برونشیت نیز که سرفه ی مداوم مهمترین علامت آن است، با ایجاد التهاب در لوله های تنفسی بروز پیدا کرده و بیمار را با مشکل تشدید مخاط روبه رو می کند. این بیماری می تواند در اثر عواملی مانند سرماخوردگی و سایر عفونت های تنفسی به وقوع بپیوندد.

در کنار برونشیت، سیاه سرفه نیز از سری بیماری های مهم دستگاه تنفسی به شمار می آید که اغلب با سرفه های شدید همراه است. اما عوارض دیگری مانند تب، گرفتگی و آبریزش بینی و قرمز شدن چشم ها را نیز دارد.

سیستم یا دستگاه تنفسی بدن انسان از حیاتی ترین دستگاه های بدن است که در صورت عدم کارکرد صحیح عواقب زیادی را به همراه دارد و گاهی نیز با پیامدهای بسیار خطرناکی رو به رو می شود. یک بیماری تنفسی بر روی ریه ها و عملکرد صحیح آنها تاثیر منفی گذاشته و سلامت ریه را به خطر می اندازد.

گیاهان دارویی مختلفی وجود دارد که تاثیرات مطلوبی را بر روی سیستم تنفسی دارند که یکی از مهم ترین آن ها، گیاه عشقه است.

گیاه عشقه

شربت سرفه پکتوگل حاوی 1.4 درصد گیاه عشقه است که این گیاه، دارویی موثر در درمان سرفه محسوب می شود. این گیاه با برگ های کوچک سبز رنگ قلبی شکل و با نامهای پاپیتال و داردوست نیز شناخته می شود.

عشقه دارای خواص درمانی بسیاری است که برخی از آن ها عبارتند از: مقابله با التهابات، پاکسازی بدن از سموم، از بین برنده احتقان، بهبود کارکرد کیسه صفرا، افزایش قدرت بدنی مخصوصاً در سنین بالا، کمک به تصفیه خون، بهبود زخمهای سوختگی روی پوست و… .

یکی از اثرات فوق العاده گیاه عشقه تقویت سیستم تنفسی است. این گیاه در درمان برونشیت مزمن، سیاه سرفه، سرماخوردگی و التهابات تنفسی بسیار کمک کننده می باشد و خلط آوری را نیز بهبود می بخشد.

عصاره گیاه عشقه التهاب مخاط مجاری تنفسی را کاهش داده و رقیق کننده خلط است، در نتیجه تعداد و شدت سرفه ها را نیز کاهش می دهد. این ماده خواص ضد ویروسی، ضد‌باکتری و قارچ دارد و بر روی برونشیت های عفونی نیز موثر واقع می گردد.

عشقه از جمع شدن موکوس غلیظ در ریه بیماران جلوگیری کرده و اختلالات تنفسی را درمان می کند. این گیاه ریه را تقویت می کند و برطرف کننده سرفه، تنگی نفس، علایم آسم در کودکان می باشد.

موارد مصرف شربت پکتوگل :

جهت درمان سرفه، برونشیت، سیاه سرفه و بیماریهای التهابی حاد و مزمن ریوی، خلط آور در کودکان و بزرگسالان

روش مصرف شربت پکتوگل :

با استفاده از پیمانه مدرج همراه شربت:

کودکان کمتر از یک سال: 2.5 میلی لیتر 2 بار در روز

کودکان (1 تا 5 سال): 2.5 میلی لیتر 3 بار در روز،

کودکان 6 تا 12 سال: 5 میلی لیتر 3 بار در روز

و بزرگسالان: 5 تا 7.5 میلی لیتر 3 بار در روز

* قبل از هر بار مصرف شیشه به خوبی تکان داده شود.

* دوره مصرف وابسته به نوع و شدت علایم بالینی می باشد. با این وجود درمان باید حداقل برای یک هفته حتی در التهابات جزئی مجاری تنفسی ادامه یابد. برای تضمین بهتر درمان، باید 2 تا 3 روز پس از بهبودی علایم نیز مصرف ادامه یابد.

هشدار مصرف شربت پکتوگل :

این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.

زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

در دمای زیر 25 درجه نگهداری شود و پس از تاریخ انقضاء استفاده نگردد.

دور از دسترس کودکان قرار دهید.

موارد منع مصرف شربت پکتوگل :

به علت وجود سوربیتول به عنوان ماده شیرین کننده در این فراورده در شرایط عدم تحمل به فروکتوز، از مصرف این دارو خودداری شود.

تداخل های دارویی:

اثرات ناسازگاری برای این محصول در مصرف همزمان با سایر داروها شناخته نشده است. بنابراین این فرآورده می تواند همزمان با سایر داروها از قبیل آنتی بیوتیک ها، مصرف شود.

عوارض جانبی:

در موارد محدودی شربت سرفه پکتوگل به واسطه وجود سوربیتول در محصول، ممکن است اثرات ملین خفیف داشته باشد.

ترکیبات شربت پکتوگل :

اجزای فرآورده: حاوی 1.4 % عصاره خشک برگ عشقه

مواد موثره: ساپونین های تری ترپن، اگلیکون هدرا ژنین، هدراکوزید C، پلی ین ها شامل: فالکاریتول، استروئیدها شامل: بتاسیتوسترول، کامپسترول و فلاونوئیدها

استاندارد شده: براساس ۶ میلی گرم هدراکوزید در هر ۵ میلی لیتر شربت

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیGoldaru Pectogol Syrup 120 ml
سایر مشخصات

شربت

کاربرد

درمان سرفه، برونشیت، سیاه سرفه و بیماریهای التهابی حاد و مزمن ریه، خلط آور

جنسیت مصرف

عمومی

حجم

120 میلی لیتر

سرماخوردگی و سرفه

بطری

گل دارو

وزن200 g
نظرات کاربرانGoldaru Pectogol Syrup 120 ml

لطفا دیدگاه خود را فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی ارسال کنید.بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شربت پکتوگل گل دارو 120 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نقد و بررسی‌ها0

• جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخGoldaru Pectogol Syrup 120 ml

هیچ پرسشی یافت نشد