چون این محصول را نداریم، محصولات مشابه را به شما پیشنهاد میدیم

پودر روتارین قائم دارو 10 ساشه

Ghaem Darou Rutarin 10 Sachets

ویژگی‌های پودر روتارین قائم دارو:

• تسکین سرفه و گلودرد
  • التیام‌بخش در درمان سرفه
  • خلط‌آور، ضد میکروب و التهاب
  • رفع لارنژیت و التهاب حلق
  • نرم کننده مخاط تنفسی و رفع گرفتگی و خشونت صدا
  • مفید برای تارهای صوتی و باز کننده صدا
  • درمان اختلالات تنفسی و تنگی نفس
  • درمان عفونت گلو، التهابات سینه و ریه
  • تهیه شده از پودر دانه به و پودر گیاه مرزنجوش
  • حاوی ۱۰ ساشه ۵ گرمی

ناموجود

پودر روتارین قائم دارو

در این محصول از دسته بندی سلامت ریه از دسته مکمل های تخصصی از سایت داروخانه آنلاین دکتر دانیالی می پردازیم به:

پودر روتارین قائم دارو، یک فراورده گیاهی موثر در تسکین سرفه و گلودرد و رفع التهابات حلق، گلو، ریه و تسکین سینه درد می باشد که مصرف آن برای تارهای صوتی مفید است و منجر به به باز شدن صدا و بهبود عفونت‌های گلو و التهابات سینه می شود. روتارین خواص خلط آور دارد و در درمان اختلالات تنفسی، درمان تنگی نفس و سرفه مزمن نیز موثر است.

بیماری های دستگاه تنفسی انسان همیشه یکی از مشکل هایی بوده و هست که بیشتر مردم را درگیر کرده و شایع‌ ترین آنها سرماخوردگی است. برونشیت به التهاب، تورم یا عفونت لوله های برونشیال گفته می شود، لوله هایی که حامل هوا و اکسیژن از گلو تا شُش ها هستند.‌

چنانچه سرفه های ناخوشایندی که برآیند برونشیت ها است، بدرستی درمان نشوند، می توانند تا چندین هفته ادامه پیدا کنند و فرد را مورد آزار قرار دهند. که در این حالت به دلیل وجود تورم، تنفس نیز سخت تر می شود که ناشی از باکتری و ویروس می تواند باشد. احساس خستگی، بدن درد، گرفتگی بینی و صدا، گلودرد، تب پایین و… می توانند دیگر نشانه‌ های این بیماری باشند.

ساشه روتارین قائم دارو Rutarin Ghaem Darou Sachets, حاوی پودر دانه به و سرشاخه های هوایی گیاه مرزنجوش است. و دارای خواص ضد میکروبی و ضد التهابی است که خلط آور بوده و در تسکین سرفه و‌ همچنین تسکین گلودرد می تواند اثربخش باشد.

کاروارکرول ماده موثره دارویی در گیاه مرزنجوش می باشد که در محیط in vitro خواص آنتی میکروبیال نشان داده است. این گیاه برای بیماری های دستگاه تنفس مانند سرفه و عفونت برونشیال بعنوان اکسپکتورانت (خلط آور) استفاده می شود.  همچنین این گیاه برای درمان سرفه نیز اثربخش است. مسئول اثرات درمانی دانه به، ترکیب موثری به نام موسیلاژ به همراه بعضی تانن ها و ویتامین ث C می باشد‌ دانه به برای درمان سرفه کاربرد دارد و همچنین خواص ضد التهابی و التیام بخش آن نیز گزارش شده است.

فرآورده روتارین حاوی ۱۰ ساشه ۵ گرمی و تهیه شده از پودر دانه به و پودر گیاه مرزنجوش است. روتارین با داشتن ماده ای به نام سینئول به بهبود لانژیت و التهاب حلق کمک می کند.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و میدهد.

موارد مصرف پودر روتارین قائم دارو:

تسکین سرفه و تسکین گلودرد.

روش مصرف پودر روتارین قائم دارو:

روزانه دو تا سه بار محتویات یک ساشه را در یک استکان آب جوش ریخته و بعد از ۱۰ دقیقه جرعه جرعه بنوشید.

مصرف این فرآورده برای سخنوران، ۳۰ دقیقه پیش از سخنرانی است.

موارد منع مصرف پودر روتارین قائم دارو:

در صورت داشتن حساسیت به هریک از اجزا این فرآورده ی دارویی، از مصرف آن خودداری نمایید.

گیاه مرزنجوش ممکن است ریسک خونریزی را افزایش دهد، بنابراین دو هفته قبل از جراحی از مصرف‌ آن خودداری نمایید.

عوارض جانبی پودر روتارین قائم دارو:

هیچ عوارض جانبی در صورت مصرف دوز درمانی توصیه شده، گزارش نشده است.

مصرف در بارداری و شیردهی پودر روتارین قائم دارو:

مدارک کافی درباره بی خطر بودن گیاهان به کار رفته در این دارو در دوران بارداری و شیردهی موجود نمی باشد، بنابراین بهتر است در این دوران مصرف‌ نشود.

تداخل دارویی پودر روتارین قائم دارو:

به دانه به خاطر ترکیبات موسیلاژی، ممکن است باعث کاهش جذب برخی داروها شود، لذا از مصرف‌ روتارین با دیگر داروها خودداری کنید. (بین مصرف روتارین و داروهای دیگر حداقل یک ساعت فاصله دهید.)

گیاه مرزنجوش ممکن است ریسک و خطر خونریزی را افزایش دهد، بنابراین دو هفته قبل از جراحی از مصرف آن خودداری کنید.

در صورت مصرف لیتیوم به پزشک یا دکتر داروساز اطلاع دهید، چون ممکن است این دارو ماندگاری لیتیوم در بدن را افزایش دهد.

شرایط نگهداری پودر روتارین قائم دارو:

دور از دید و دسترس کودکان نگهداری شود.

بعد از مصرف، فرآورده را در جعبه قرار داده و دور از نور در دمای ۱۵ تا ۳۰ درجه ی سانتی‌ گراد نگهداری کنید.

ترکیبات پودر روتارین قائم دارو:

پودر دانه به و پودر سرشاخه های هوایی مرزنجوش.

استاندارد شده بر اساس ۳۲/۴ میلی گرم بر گرم موسیلاژ

میزان مصرف روزانه پودر روتارین قائم دارو:
ترکیباتمقدار در میزان مصرف روزانهدرصد نیاز مصرف روزانه
پودر دانه به

Cydonia Oblanga

__
پودر سرشاخه های هوایی مرزنجوش

Origanum Vulgare

__
*: درصد نیاز مصرف روزانه مشخص نشده است

**: مقدار مصرف روزانه مشخص نشده است

پودر