ساشه ژل ترمیم کننده‌ی فيپلاس بیوتس 10 عددی

Fiplus Anti Inflammation Gel Biots Bion For All Skin 10 Sachets

ویژگی‌های ساشه ژل ترمیم کننده‌ی فيپلاس بیوتس:

• بازساز‌ی و بهبود پوست آسیب‌دیده
  • مناسب برای درمان آسیب‌های ناشی از لیزردرمانی، تاتو، سوختگی، متدهای لایه‌برداری و جوانسازی پوست، تبخال، جوش
  • کاهش التهاب، سوزش، قرمزی و خارش
  • کاهش خشکی، پوسته پوسته شدن
  • دارای خواص آنتي ميكروبيال و ضد التهابي
  • پیشگیری از عفونت‌
  • مناسب انواع پوست
  • حاوی ۱۰ ساشه ۷ گرمی

قیمت اصلی ۱۳۹.۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۱۸.۱۵۰ تومان است.

فقط 2 عدد در انبار موجود است

ساشه ژل ترمیم کننده‌ی فيپلاس بیوتس

در این محصول از سری محصولات ترمیم کننده و التیام بخش پوست صورت و بدن از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

ساشه ژل ترمیم کننده‌ی فيپلاس بیوتس، حاوی ترکیباتی ویژه و هدفمند است تا بوسیله ی فرمول پیشرفته‌ی خود در بازسازی و بهبود پوست آسیب‌دیده و در کاهش التهاب، جوش، تبخال، تاول، خشکی، سوزش، خارش، پوسته پوسته شدن و قرمزی پوست اثربخشی خود را نشان دهد.

پوست انسان‌ها با همه‌ی استحکامی که دارد، می‌تواند در برابر بسیاری از ناملایمات دچار آسیب و گزند شود که در زیبایی ظاهری و سلامت آن اثر سوء دارد. مانند؛ لیزر درمانی که ممکن است عوارضی همچون، خشکی و کشیدگی پوست، تاول، سوزش، التهاب، جوش و… را به همراه داشته باشد. و یا اینکه به صورت اتفاقی پوست دچار سوختگی شود که همه‌ی ما با نشانه‌های آن آشنایی داریم و در کاهش التهابات آن دنبال درمان می‌گردیم.

ژل ترمیم کننده‌ی فيپلاس بیوتس

ساشه ژل ترمیم کننده‌ی فيپلاس بیوتس 10 عددی Fiplus Anti Inflammation Gel Biots Bion For All Skin 10 Sachets: دارای عصاره‌ی آلوئه ورا و روغن گیاهی گل همیشه بهار (کالندولا) است تا در  بازساز‌ی و بهبود پوست آسیب‌دیده و کاهش خشکی، پوسته پوسته شدن آن یاری‌رسان باشد و به کاهش التهاب، سوزش، قرمزی، خارش و … پوست بپردازد. و تحت لیسانس کشور آلمان می‌باشد.

ساشه ژل ترمیم کننده‌ی فيپلاس بیوتس، به لطف ترکیباتی که داراست، خاصیت ضد میکروبی و ضد التهابی دارد که از پوست آسیب‌دیده در برابر عفونت محافظت می‌کند و مناسب انواع پوست می‌باشد که برای درمان آسیب‌های ناشی از لیزردرمانی، تاتو، سوختگی، متدهای لایه‌برداری و جوانسازی پوست، تبخال، جوش و … مناسب خواهد بود.

مکانیسم اثر ساشه ژل ترمیم کننده‌ی فيپلاس بیوتس:

ژل فیپلاس با فرمولاسیون هیدروژلی موجب آبرسانی به محل ضایعه شده و با ایجاد شرایط مطلوب روند تولید سلول‌های جدید پوست را سرعت می‌بخشد. فیپلاس با اثر خنک‌کنندگی خود، در تسکین فوری درد در محل آسیب‌دیده موثر بوده و به صورت لایه‌ای محافظ با پوشاندن محل آسیب‌دیده‌ی پوست مانند سدی بر ضد آلودگی‌های خارجی کارایی دارد و از عفونی شدن محل آسیب‌دیده پیشگیری می‌نماید. همچنین در واکنش‌های التهابی خفیف و شدید پوست باعث تسکین نواحی آسیب‌دیده می‌شود و از تاول‌های زیرپوستی ناشی از لیرز درمانی جلوگیری می‌کند.

ژل ترمیم کننده‌ی فيپلاس بیوتس

عصاره‌ی آلوئه ورا:

مرطوب کننده‌ای قوی که دارای ویتامین‌های آ A، سی C و ای E می‌باشد و خاصیت آنتی‌اکسیدانی بالایی دارد. عصاره‌ی آلوئه ورا به تحریک کلاژن سازی پوست و بهبود زخم‌ها کمک می‌کند و در مبارزه با رادیکال‌های آزاد آسیب‌رسان به پوست،کارساز است. ژل آلوئه ورا در بسیاری از کرم‌ها، پمادها و … در کمک به درمان سوختگی و زخم و بهبود اسکار کارایی دارد و همچنین دارای خاصیت ضد التهابی، خنک‌کنندگی، ضد عفونی کنندگی و ضد پیری است.

عصاره‌ی گل همیشه بهار:

این عصاره نیز دارای خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی است که در کمک به حفظ رطوبت پوست و رفع خشکی آن کاربرد فراوانی دارد و مانند آلوئه ورا برای انواع پوست مناسب می‌باشد.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و می‌دهد.

موارد مصرف ژل ترمیم کننده‌ی فيپلاس بیوتس:

ویژگی‌های محافظتی و پیشگیری شامل:

رفع کننده‌ی التهاب و پیشگیری از عفونت ثانویه‌. کاهش آسیب و سوزش در محل لیرز درمانی با ایجاد یک لایه‌ی نازک محافظ. جلوگیری از پوسته پوسته شدن، خارش و یا سوزش پوست، از تبخال، جوش چرکی یا هر نوع مشکل پوستی ناشی از عفونت. فراهم آوردن یک پوشش نیمه تراوا برای آبرسانی بهینه در محل آسیب‌دیده‌ی پوست. کمک به بهبودی سریع زخم‌های ناشی از تاتو. کمک به حداقل رساندن التهاب های پوستی ناشی از عوارض متدهای جوانسازی پوست.

ویژگی‌های درمانی:

کمک به رفع قرمزی و التهاب پوست. کمک به درمان سوختگی و تاول. با کاهش آب ترنس اپیدرمال و بهبود زخم مرطوب به احیای سریع بافت آسیب‌دیده‌ی پوست کمک می‌کند. جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست در اثر استفاده از متدهای لایه‌برداری و جوانسازی. حفاظت از پوست در برابر تغییرات التهابی.

روش مصرف ژل ترمیم کننده‌ی فيپلاس بیوتس:

در محل آسیب‌دیدگی پوستی و یا زخم پوستی، ۳ بار در روز استفاده شود.

هشدار مصرف ژل ترمیم کننده‌ی فيپلاس بیوتس:

از تماس مستقیم فرآورده با چشم‌ها خودداری شود.

در افراد دچار به حساسیت‌های شدید، با مشاوره‌ی پزشک و دکتر داروساز صورت پذیرد.

عوارض جانبی:

به دلیل استفاده از هر گونه ماده‌ی شیمیایی نگه‌دارنده در فرمولاسیون محصول تا کنون هیچگونه عوارض جانبی از این ژل گزارش نشده است.

مصرف در بارداری و شیردهی:

در شرایط بارداری و شیردهی با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود.

تداخل دارویی:

تا کنون تداخل دارویی گزارش نشده است.

شرایط نگهداری:

دور از دسترس و دید کودکان نگهداری شود.

در دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد دور از نور و رطوبت نگهداری شود.

ترکیبات ژل ترمیم کننده‌ی فيپلاس بیوتس:

آلوئه ورا، کربومر، پلاکسومر، ویتامین ای E، روغن گل همیشه بهار (کالندولا)، گلیسریل‌ استئارات، کلرهگزیدین، آب یونزدا.

ساشه

ترمیم کننده زخم، سوختگی و اسکار

ساشه

فیدار دارو زیست مولکول