کپسول فمی لاکت توپلاس زیست تخمیر 30 عددی

Zist Takhmir FamiLact 2plus 30 Caps

ویژگی های کپسول فمی لاکت توپلاس :

• پروبیوتیک + پری ­بیوتیک
  • برای اعضای خانواده
  • بهبود سلامت گوارشی و بیماری‌های التهابی روده و فرایند هضم و جذب مواد غذایی
  • بهبود علائم سندروم روده تحریک پذیر (IBS)
  • بهبود سلامت عمومی و سیستم ایمنی
  • کاهش کلسترول، قند و فشار خون
  • بازسازی فلور طبیعی گوارشی
  • کمک به هضم لاکتوز
  • افزایش سنتز اسید فولیک و ویتامین های ب2،ب3،ب6 و ب12
  • بهبود بیماری‌های قلبی-عروقی
  • پیشگیری و کاهش دوره اسهال
  • فاقد گلوتن

موجود

(دیدگاه کاربر 2)

کپسول فمی لاکت توپلاس

فلور میکروبی

در این محصول از سری محصولات مکمل غذایی در زمینه سلامت گوارش برند زیست تخمیر از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

دستگاه گوارش بدن ما میزان زیادی باکتری دارد که اکثر این باکتریها، برای بدن سودمند می باشند که به آنها فلور میکروبی می گویند. فلور میکروبی وظیفه توازن سیستم گوارشی را داشته و در بهبود عملکرد سیستم ایمنی نیز نقش دارد.

گاهی علل مختلفی مثل تغییر رژیم غذایی، تحت استرس و فشار روانی، افزایش سن، مسافرت، برخی از بیماری ها یا مصرف بعضی داروها مانند آنتی بیوتیک ها باعث دگرگونی و عدم تعادل در عملکرد فلور میکروبی می گردد.

این عوامل، سبب تغییر تعادل میکروبی روده شده، به گونه ای که با افزایش تعداد باکتری های دارای پتانسیل بیماری زایی، سلامت فرد را به خطر می اندازند. بنابراین، فرد دچار مشکلات و اختلالات گوارشی متعددی می شود، از جمله: یبوست، اسهال، سوءهاضمه، اختلال در جذب مواد غذایی، مقاومت به انسولین و… .

همچنین مشکلات دیگری نیز ممکن است ناشی از تحریک بیش از حد سیستم ایمنی (مثل آلرژی، اگزما، درماتیت و…) ایجاد گردد. پروبیوتیک ها باکتری های سودمند دستگاه گوارش هستند که با بازسازی فلور میکروبی دستگاه گوارش اثرات محافظتی متعددی را در بدن اعمال کرده و باعث پیشگیری و بهبود این مشکلات می شوند.

کپسول فمی لاکت توپلاس، حاوی ترکیب سین بیوتیک (پروبیوتیک + پری بیوتیک) است که جهت حفظ سلامت دستگاه گوارش و ایمنی ارائه شده است.

این محصول با فرمولاسیون جدید و استفاده از مقادیر بالایی از 8 سویه باکتری مفید به همراه پری بیوتیک فروکتوالیگوساکارید، انتخاب مناسبی برای تأمین پروبیوتیک بدن به شمار می آید که قابل استفاده برای نوجوانان و بزرگسالان می باشد.

پری بیوتیک فروکتوالیگوساکارید

فیبر پری بیوتیک فروکتوالیگوساکارید، باعث بهبود رشد و عملکرد باکتری پروبیوتیک موجود در محصول و سایر باکتری های مفید دستگاه گوارش می شود. بخشی از این فیبر محلول به روده بزرگ وارد شده و سبب عملکرد بهتر روده بزرگ می شود.

این فرآورده با بازسازی فلور نرمال گوارشی باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش و تعدیل سیستم ایمنی بدن می‌شود.

کارایی کپسول فمی لاکت توپلاس

کپسول فمی لاکت در پیشگیری، درمان و کاهش دوره اسهال ناشی از آنتی بیوتیک، کلستریدیوم دیفیسل، اسهال در سفر و اسهال ویروسی و بهبود علائم سندورم روده تحریک پذیر(IBS) مثل کاهش دردهای شکمی، نفخ، یبوست، دفعات اجابت مزاج و بهبود قوام مدفوع، بیماری‌های التهابی روده (IBD) مثل کولیت اولسراتیو، کمک به درمان التهاب مزمن رکتوم مصنوعی و عدم تحمل لاکتوز نقش موثر دارد.

فمی لاکت توپلاس بیماریهای قلبی، عروقی شامل بالا بودن کلسترول خون و پرفشاری خون را بهبود بخشیده و پروبیوتیک ها و پری بیوتیک ها می توانند فشار خون، کلسترول تام، LDL و تری گلیسیرید را کاهش و HDL را افزایش دهند. این فرآورده همچنین در بهبود متابولیسم گلوکز و کاهش قند خون ناشتا، انسولین سرم و مقاومت به انسولین، خصوصا در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 بسیار موثر بوده و به کاهش آنزیم های آمینوترانسفراز کبدی، کلسترول تام و مقاومت به انسولین در بیماران مبتلا به کبد چرب غیرالکلی کمک می کند.

کپسول فمی لاکت می تواند در هضم لاکتوز (قند شیر) در افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز کمک کننده باشد و از این رو، کلسیم مورد نیاز برای این افراد را تامین می کند، همچنین تراکم توده استخوانی را افزایش داده و از پوکی استخوان (خصوصا پس از یائسگی) پیشگیری می کند.

کپسول فمی لاکت توپلاس در افزایش سنتز فولیک اسید و ویتامین های ب2، ب3، ب6 و ب12 موثر بوده و باعث بهبود هضم و جذب مواد مغذی مانند پروتئین ها و چربی ها می شود. این محصول همچنین در کنترل سلیاک با هضم پلی پپتیدهای گلوتن و اعمال اثر محافظتی روی سلول های اپیتلیال کمک کننده است.

موارد مصرف کپسول فمی لاکت :

سلامت دستگاه گوارش و ایمنی، بهبود حرکات گوارشی، با اثربخشی بالا برای اعضای خانواده

روش مصرف کپسول فمی لاکت :

روزانه 1 تا 2 کپسول به همراه آب و با معده خالی (1 ساعت قبل از غذا) و یا طبق تجویز پزشک مصرف شود.

هشدار مصرف کپسول فمی لاکت :

در موارد زیر، قبل از مصرف محصول به پزشک اطلاع دهید:

داشتن شرایط خاص از جمله نقص سیستم ایمنی و ایدز، استفاده از داروهای سرکوب کننده ایمنی یا داروهای شیمی درمانی، استفاده از کاتتر وریدی، ابتلا به بیماری دریچه قلب، کولیت اولسراتیو فعال، سندرم روده کوتاه، وجود علائم عفونت (مانند تب، استفراغ، اسهال خونی و درد شکمی شدید) و هر گونه سابقه حساسیت دارویی یا غذایی.

در صورت مشاهده علائم عفونت (مانند تب بالا، لرز و سرفه پایدار) و یا واکنش های آلرژیک نظیر راش پوستی، خارش، کهیر، تورم صورت، سرگیجه شدید، سرفه، تنگی قفسه سینه و مشکل تنفسی، بلافاصله به پزشک یا داروساز اطلاع دهید.

بر اساس مطالعات علمی متعدد، استفاده از پروبیوتیک ها در دوران بارداری و شیردهی ایمن است، اما بهتر است مصرف آن با مشورت پزشک صورت گیرد.

کپسول فمی لاکت را در دمای زیر 25 درجه و دور از رطوبت و نور و دسترس کودکان نگهداری کنید.

موارد منع مصرف :

در صورت ابتلا به پانکراتیت حاد یا سابقه حساسیت به هریک از اجزای فرآورده از مصرف آن خودداری نمایید.

تداخلات دارویی :

مصرف همزمان آنتی بیوتیک ها و پروبیوتیک می تواند اثربخشی پروبیوتیک ها را کاهش دهد، لذا توصیه می شود که حداقل با فاصله زمانی 2 ساعت از یکدیگر مصرف شوند.

عوارض جانبی :

پروبیوتیک ها به خوبی تحمل می شوند ولی ممکن است در بعضی از بیماران ایجاد نفخ کنند که معمولا با ادامه مصرف برطرف می شود. در صورت ادامه یا تشدید این عارضه، می بایست به پزشک یا داروساز اطلاع داده شود.

ترکیبات کپسول فمی لاکت :

سین بیوتیک (پروبیوتیک + پری بیوتیک) ،لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس، لاکتوباسیلوس کازئی، لاکتوباسیلوس رامنوسوس، لاکتوباسیلوس سالیواریوس، لاکتوباسیلوس روتری، بیفیدوباکتریوم لاکتیس، بیفدوباکتریوم لانگوم و بیفیدوباکتریوم بیفیدوم، لاکتوز، منیزیم استئارات، تالک

فروکتوالیگوساکارید (به عنوان پری بیوتیک)

این فرآورده فاقد گلوتن است.

کپسول

کاربرد

گوارش و هضم

جنسیت مصرف

عمومی

پروبیوتیک

جعبه مقوایی

زیست تخمیر

2 دیدگاه برای کپسول فمی لاکت توپلاس زیست تخمیر 30 عددی

1. زهرا كشاورز

مشكل هضم لاكتوز دارم استفاده كردم عالي بود👍🏻

2. هما رحمانی

من بیماری ibs دارم این پروبیوتیک برای رفع التهاب خیلی بهم کمک کرد.