چون این محصول را نداریم، محصولات مشابه را به شما پیشنهاد میدیم

کرم ضد جوش ناندل با اثر فوری فست اکشن 30 میل

Nandel Acne Calming Cream Fast Action 30 ml

ویژگی‌های کرم ضد جوش ناندل:

• مناسب سبوره و تنظیم کننده چربی (آکنه)
  • ضد التهاب و تسکین بخش
  • آنتی باکتریال
  • ترمیم کننده
  • مرطوب کننده و تغذیه کننده
  • افزایش دهنده سرعت نوسازی اپیدرم C

ناموجود

کرم ضد جوش ناندل با اثر فوری فست اکشن

در این محصول از محصولات ضد جوش از دسته ضد جوش و پوست چرب از دسته بندی مراقبت پوست صورت سایت دکتر دانیالی می پردازیم به:

کرم ضد جوش ناندل با اثر فوری فست اکشن، مناسب سبوره و تنظیم کننده چربی (آکنه) ضد التهاب و التیام بخش، ضد باکتریایی و ترمیم کننده، مرطوب کننده و مغذی است.

آکنه التهابی چیست؟

التهاب شامل قرمزی، ورم، درد، خارش و سوزش ایجاد شده همزمان در یک بافت است. در صورتی که به هر دلیل، التهاب در غدد سباسه تولید کننده سبوم به وجود آید، آکنه التهابی را تشکیل می‌دهد. آکنه وولگاریس (غرور جوانی) که شایع ترین نوع آکنه است در مراحل نهایی و پیشرفته خود همراه با التهاب است و در دسته درمانی آکنه‌های التهابی قرار می‌گیرد اما آکنه التهابی تنها مختص آن نیست و در افراد بعد از گذراندن سنین جوانی و بلوغ نیز می‌تواند مشاهده شود. آکنه‌های حساسیتی، هورمونال، شغلی، کازمتیک، آکنه بزرگسال و … از مهمترین آکنه‌های التهابی هستند.

کرم ضد جوش ناندل

التهاب در غدد سباسه به چه دلایلی ایجاد می‌شود؟

التهاب در غدد سباسه بر اثر عوامل مختلفی ممکن است ایجاد گردد. گاهی واکنش بدن به ترکیبات خارجی مثل مواد به کار رفته در برخی محصولات آرایشی-بهداشتی، گاهی به دلیل شرایط شغلی فرد و یا تغییرات هورمونی رخ می دهد. برخی شرایط هورمونی مانند دوران قاعدگی خانمها، زمینه ساز تشکیل رادیکال‌های آزاد مخرب در بدن بوده و ایمنی پوست را کاهش می‌دهد. همچنین استرس روانی و یا آسیب‌های فیزیکی، عمل جراحی و… نیز می‌توانند در افزایش رادیکالهای آزاد پوست و کاهش ایمنی آن اثرگذار بوده و زمینه را برای بروز آکنه التهابی فراهم کنند؛ مانند آکنه های ایجاد شده بعد از جراحی زیبایی بینی.

کرم ضد جوش ناندل

عصاره آلوئه ورا در کرم ضد جوش ناندل:

تسکین‌ دهنده، ضد التهاب، آنتی‌اکسیدان، آبرسان پوست

عصاره برگ آلوئه ورا با نام لاتین آلوئه باربادنسیس Aloe Barbadensis Leaf از ماده ژلاتینی گیاه آلوئه ورا برای مصارف بهداشتی-آرایشی استفاده می‌شود. این ماده به دلیل داشتن خواص التیام بخشی، ضد میکروبی و ضد التهابی در درمان بسیاری از زخم‌ها و جراحت‌ها و سوختگی‌ها، اگزما، تاول، گزیدگی زنبور و نیش حشرات، بریدگی و آفتاب سوختگی موثر است. این گیاه دارای ویتامین‌های E، C، B۱۲، B۶، B۲، B۱ و A و مواد معدنی مانند کلسیم، سدیم، آهن، پتاسیم، کروم، منگنز، مس و روی بوده و با همه نوع پوستی سازگار است. خواص آبرسانی آلوئه ورا فوق العاده بوده و رطوبت پوست را به شکل شگفت انگیزی حفظ می‌کند.

کرم ضد جوش ناندل

عصاره چیراتا در کرم ضد جوش ناندل:

افزایش دهنده سرعت نوسازی اپیدرم

عصاره Swertia Chirata در محصولات مراقبتی از پوست استفاده می شود و در درجه اول در فرمول های ضد پیری جهت کمک به حفظ سلامت بافت پوست با حمایت از چرخش سلولی و ایجاد پوستی جوان‌تر و انعطاف‌پذیرتر کاربرد دارد. این ترکیب همچنین به سفت و ضخیم شدن پوست کمک کرده و خطوط و چین و چروک‌های پوست را کاهش می‌دهد. این ترکیب افزایش دهنده سرعت نوسازی اپیدرم در کرم ضد جوش ناندل به کار رفته است.

موارد مصرف کرم ضد جوش ناندل:

کرم مناسب سبوره و تنظیم کننده چربی (آکنه) با اثر فوری ضد التهاب و تسکین بخش، آنتی باکتریال و ترمیم کننده

روش مصرف کرم ضد جوش ناندل:

تا پنج بار در روز، روی آکنه التهابیِ تازه تشکیل شده استفاده شود.

*در آکنه وولگاریس به عنوان مکمل درمان و به تعداد دفعات تجویز پزشک قابل استفاده است.

استفاده از ضد آفتاب با SPF مناسب و دارای فیلتر محافظ در برابر UVA , UVB؛ همزمان و حداقل تا یک هفته پس از استفاده از محصولات دارای لایه بردار و ضد جوش ضروری است.

کرم ضد جوش ناندل

هشدار مصرف کرم ضد جوش ناندل:

در صورت مشاهده هر نوع التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک خود مشورت کنید.

از استعمال بر روی سطوح مخاطی و زخم های باز خودداری نمایید.

شرایط نگهداری کرم ضد جوش ناندل:

در دمای 15 تا 30 درجه سانتی گراد و به دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

ترکیبات کرم ضد جوش ناندل:

ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT , ENCAPSULATED NIACINAMIDE , PANTHENOL : ضد التهاب و تسکین بخش

ZINC GLUCONATE , ZINC PTRROLIDONE : آنتی باکتریال

ENCAPSULATED ROSA CANINA FRUIT OIL , ENCAPSULATED ROSA RUBIGINOSA SEED OIL,ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT : ترمیم کننده

ENCAPSULATED BUTYROSPERMUM PARKII(SHEA) BUTTER, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, CITRUS LIMON PEEL OIL , TOCOPHEROL : مرطوب کننده و تغذیه کننده

ENCAPSULATED SWERTIA CHIRATA EXTRACT : افزایش دهنده سرعت نوسازی اپیدرم

ناندل یک برند فرانسوی و از برندهای کارخانه Cosimalab است. این لابراتوار که یکی از برترین و سرشناس ترین لابراتوارهای جهان است، دارای جوایز بسیار متعدد و مهمی در سال های 2004، 2008 و… چه در بخش تولیدات و چه در بخش مدیریت است. دلیل استفاده از نام ناندل برای این برند، استفاده از تکنولوژی نانو در تولید محصولات آن است. نام ناندل تشکیل شده از دو کلمه Nano و Delivery است که بر وجود نانو تکنولوژی به عنوان اصلی ترین رکن ساخت این محصولات تاکید دارد.

کرم

ضد جوش

حجم

30 میلی لیتر