کرم روشن کننده ویتامین سی لروونی(20%) 30 میلی لیتر

Lervoni Vitamin C 20% Cream 30ml

ویژگی‌های کرم روشن کننده ویتامین سی لروونی:

  • روشن‌کننده، شفاف‌کننده و شاداب‌کننده‌ی پوست
  • حاوی ۲۰٪ ویتامین سی C پایدار لیپوزوم‌شده، رتينول و اسيد هيالورونيك، ویتامین ای E
  • آب‌رسان قوی و آنتی‌اکسیدان قوی در برابر رادیکال‌های آزاد محیط
  • تحریک‌کننده‌ی ساخت کلاژن و الاستین
  • افزایش قوام و الاستیته‌ی پوست
  • پیشگیری از پیری زودرس پوست و جوان‌کننده
  • مناسب انواع پوست و بویژه پوست حساس
  • دارای ساختاری ملایم

قیمت اصلی ۳۵۰.۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۹۷.۵۰۰ تومان است.

موجود

موجود

با خرید ۶۰۰.۰۰۰ تومان بیشتر، هزینه حمل و نقل رایگان می شود.

کرم روشن کننده ویتامین سی لروونی

در این محصول از دسته بندی محصولات روشن کننده دسته مراقبت پوست صورت از سایت داروخانه آنلاین دکتر دانیالی می پردازیم به:

کرم ويتامين سی لروونی، همان‌گونه که از عنوانش مشخص است، دربردارنده‌ی ویتامین سی C پایدار و دیگر ترکیباتی است که در کمک به روشن‌تر نمودن پوست و کمک به پیش‌گیری از پیری زودرس پوست کاربرد دارد و مناسب انواع پوست می‌باشد.

بسیاری از عوامل در بروز پیری پوست موثر هستند که به ایجاد چین و چروک و دیگر نشانه‌های آن می‌انجامد. بدن انسان با بالا رفتن سن، در تولید پروتئین‌های ضروری بدن مانند؛ کلاژن و الاستین و نیز دیگر ترکیبات موثر ناتوان‌تر می‌شود که این باعث‌ بروز علائم پیری پوست مثل؛ چین و چروک، لک‌های تیره، افتادگی‌ می‌شود.

کرم روشن کننده ویتامین سی لروونی

کرم روشن کننده ویتامین سی لروونی

تابش نور مستقیم خورشید، رادیکال‌های آزاد آسیب‌رسان، مصرف برخی از داروها، شرایط آب و هوایی خیلی سرد یا خیلی گرم و بسیاری دیگر از عوامل به آسیب رساندن پوست کمک می‌نمایند.

کرم روشن کننده و مرطوب کننده ويتامين سی لروونی 30 میلی لیتر Lervoni Vitamin C 20% Cream 30ml؛ حاوی ۲۰٪ ویتامین سی C پایدار لیپوزوم‌شده، رتينول و اسيد هيالورونيك، ویتامین ای E می‌باشد که آب‌رسان قوی و آنتی‌اکسیدان قوی در برابر رادیکال‌های آزاد محیطی است که تحریک‌کننده‌ی ساخت کلاژن و جوان‌کننده‌ی پوست است و به افزایش روشنی، شفافیت و شادابی پوست کمک می‌کند.

کرم روشن کننده ویتامین سی لروونی

کرم روشن کننده ویتامین سی لروونی

کرم ويتامين سی لروونی، به لطف فرمولاسیون، ویتامین سی C و دیگر مواد موثر خود، افزایش قوام و الاستیته‌ی پوست، پیشگیری از پیری زودرس پوست را پر برنامه‌ی خود دارد و مناسب انواع پوست است که افراد دارای پوست حساس بیشتری بهره را از آن می‌برند. و به این علت است که، کرم ويتامين سی لروونی، دارای علت کم‌تری اسید بوده که پایداری بالاتری دارد و بنابراین احتمال تحریک پوست کاهش می‌یابد.

ویتامین سی، یک آنتی‌اکسیدان قوی است که در بسیاری از فرآورده‌های مراقبتی از پوست، مو و بدن کاربرد دارد و مرطوب‌کننده است که با رادیکال‌های آزاد آسیب‌رسان مبارزه کرده و سد دفاعی پوست را بالا می‌برد.

کرم روشن کننده ویتامین سی لروونی

کرم روشن کننده ویتامین سی لروونی

ویتامین سی همچنین در تحریک کلاژن‌سازی و ساخت الاستین پوست موثر بوده و برآیند آن در بافت یکدست و بهبود رنگ و شفافیت آن موثر است. رتينول نیز باعث‌ کوچک‌تر شدن منافذ باز پوست می‌شود که از ورود آلودگی به پوست پیش‌گیری می‌نماید‌.

اسيد هيالورونيك موجود در کرم ویتامین سی لروونی آب‌رسان قوی و ضد پیری پوست است که باعث‌ تحریک در تولید کلاژن پوست می‌شود و از ایجاد تحریکات پوستی جلوگیری می‌نماید.

ویتامین ای E نیز دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی است که همچون ویتامین سی C، در مبارزه‌ با رادیکال‌های آزاد آسیب‌رسان شناخته‌شده است و به کاهش جوش و بازسازی پوست کمک می‌کند و برای جذب سریع آب و رطوبت پوست کارایی دارد.

کرم ويتامين سی لروونی، ساخت ایران است که برای تهیه‌ی آن می‌توانید همچنین براحتی و به صورت آنلاین از سایت داروخانه‌ دکتر دانیالی اقدام نمایید. داروخانه‌ دکتر دانیالی هم‌واره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار می‌دهد.

کرم روشن کننده ویتامین سی لروونی

کرم روشن کننده ویتامین سی لروونی

موارد مصرف کرم روشن کننده ویتامین سی لروونی:

کمک به روشن‌تر نمودن پوست. کمک به پیش‌گیری از پیری زودرس پوست. مناسب انواع پوست.

روش مصرف کرم روشن کننده ویتامین سی لروونی:

دو بار در روز، پس از شست‌‌وشو بر روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده گردد.

هشدار مصرف کرم روشن کننده ویتامین سی لروونی:

در صورت بروز هرگونه حساسیت با پزشک یا دکتر داروساز مشورت فرمائید.

شرایط نگهداری:

در محیط خشك و خنك بين ۲۰ تا ۳۵ درجه‌ی سانتی‌گراد و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

ترکیبات کرم روشن کننده ویتامین سی لروونی:

هیدروژنیتد فسفاتیدیل كولين/ منيزيوم آسكوربيل فسفات، گلیکولیک اسید، آراشیدیل الکل، بهنیل الکل، آراشیدیل گلوکوزايد، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گليسيرين، دايمتيكون ۳۵۰، گلیسریلن مونو استئارات و پی ای جی۱۰۰ استئارات، ایزونونيل ایزونانوات، زایلیتیل گلوکزاید، آن هيدروكسی ليتول، زايليتول، پلی اکریلامید، سی ١٣-۱۴ ایزوپارافین، لورت ٧، سی ۱۵-۱۳ الكان، استئارات۲۵، آلانتوئين، اسيد هيالورونيك، توكوفرول استات (ویتامین ای E)، اسانس، آب یونزدا.

برند لروونی در سال 1397 تاسیس شده است و دز زمینه تولید محصولات مراقبتی پوست و مو فعالیت می کند. این شرکت با بهره گیری از مواد اولیه مناسب و فرمولاسیون جدید در تلاش است نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه داشته باشد.

مواد اولیه موجود در این محصولات برند لروونی وارداتی و خارجی می باشد و می توان گفت محصولات این برند از مواد با کیفیت بالا و فرمولاسیون بروز دنیا تولید شده است.محصولات لروونی به دلیل داشتن تنوع بالایی که دارد می تواند پاسخگوی نیازهای مراقبت پوست و مو شما باشد. همچنین این محصولات با هدف درماتولوژیک تولید می شود، یعنی علاوه بر در نظر گرفتن جنبه های زیبایی، جنبه درمانی نیز بصورت کاملا علمی در تولید آن رعایت شده  است.

ویژگیهای محصول

وزن 45 گرم
نوع محصول

کرم

گروه

روشن کننده

حجم

30 میلی لیتر

نوع محفظه

تیوپ

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

صنایع شیمیایی اریس

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم روشن کننده ویتامین سی لروونی(20%) 30 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *