گزارش نادرستی مشخصات

قرص کورکوما زردچوبه دینه 50 عددیTurmeric Fc Tablet Curcuma Dineh 50 Tabs

ویژگی های قرص کورکوما زردچوبه دینه :

• آنتی اکسیدان قوی
  • محافظ کبد
  • رفع سوء هاضمه
  • برطرف‌کننده اختلالات صفراوی
  • کاهش التهاب و درد مفاصل

۴۵.۰۰۰ تومان

موجود در انبار

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیTurmeric Fc Tablet Curcuma Dineh 50 Tabs

قرص کورکوما زردچوبه دینه

در این محصول از دسته بندی زردچوبه ، مفاصل و استخوان و سلامت کبد و سم زدایی از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

زردچوبه (Curcuma longa) ، ادویه زرد روشنی که قرن ها در سراسر آسیا استفاده می شود ، در دهه های اخیر مورد استقبال غرب نیز قرار گرفته است ، نه فقط به دلیل توانایی در کنترل اشتهای ما ، بلکه به دلیل لیست چشمگیر فواید سلامتی که دارد.

زردچوبه که به دلیل ریشه رشد کرده ، دارای سابقه قدیمی استفاده در پخت و پز ، رنگرزی پارچه ، مواد آرایشی و داروهای سنتی در چین و هند است. کورکومین رنگدانه ای است که در زردچوبه یافت می شود و نه تنها به آن رنگ روشن و مشخص می بخشد بلکه دارای یکسری فواید سلامتی است.

اینها شامل اثرات ضد باکتریایی ، ضد میکروبی ، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی هستند. به دلیل این عملکردها ، زردچوبه در رابطه با آرتروز ، مشکلات مربوط به چشم ، سرطان ، بیماری قلبی ، بیماری آلزایمر و غیره مورد مطالعه قرار گرفته است.

زردچوبه یک ضدالتهاب طبیعی است. التهاب یک روند ضروری در بدن است ، زیرا با مهاجمان مضر مقابله می کند و آسیب های ناشی از باکتری ها ، ویروس ها و آسیب ها را ترمیم می کند. با این حال ، التهاب طولانی مدت در بیشتر بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی و سرطان نقش دارد ، بنابراین باید کنترل شود ، جایی که ترکیبات ضد التهاب در آن وجود دارد.

کورکومین موجود در زردچوبه دارای خواص ضد التهابی قوی است که مانع از عملکرد مولکولهای التهابی در بدن میشود.

مطالعات نشان می دهد اثرات مثبت کورکومین بر روی افرادی که از بیماری هایی مانند آرتریت روماتوئید و بیماری التهابی روده رنج می برند وجود دارد.

نشان داده شده است که کورکومین یک پاک کننده قوی از رادیکال های آزاد اکسیژن است که مولکول های فعال شیمیایی هستند و به سلول های بدن آسیب می رسانند. آسیب رادیکال آزاد ، همراه با التهاب ، عامل اصلی بیماری های قلبی عروقی است ، بنابراین کورکومین می تواند نقشی در پیشگیری و مدیریت بیماری های قلبی داشته باشد.

علاوه بر اثرات آنتی اکسیدانی ، زردچوبه باعث کاهش کلسترول و تری گلیسیرید در افراد در معرض خطر بیماری قلبی شده است و ممکن است فشار خون را بهبود بخشد. آنتی اکسیدان های موجود در زردچوبه همچنین ممکن است خطر آب مروارید ، گلوکوم و دژنراسیون ماکولا را کاهش دهند.

زردچوبه اثرات ضد سرطانی دارد بسیاری از مطالعات انسانی و حیوانی تأثیر زردچوبه را بر روی سرطان بررسی کرده اند و بسیاری دریافته اند که می تواند در شکل گیری ، رشد و تکامل سرطان در سطح مولکولی تأثیر بگذارد.

تحقیقات نشان داده است که می تواند شیوع سرطان را کاهش دهد و می تواند منجر به مرگ سلولهای سرطانی در انواع سرطان ها شود و می تواند عوارض جانبی منفی شیمی درمانی را کاهش دهد.

موارد مصرف قرص کورکوما :

آنتی اکسیدان قوی

محافظ کبد

رفع التهاب مفاصل

نحوه مصرف قرص کورکوما :

روزانه 1 قرص، همراه غذا مصرف شود.

ترکیبات گیاهی قرص کورکوما :

پودر ریزوم زردچوبه

450 میلی گرم

عصاره زردچوبه

50 میلی گرم

هشدار مصرف قرص کورکوما :

در کودکان زیر 12 سال مصرف نشود.

در بارداری به دلیل احتمال ایجاد خونریزی منع مصرف دارد.

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیTurmeric Fc Tablet Curcuma Dineh 50 Tabs
سایر مشخصات

قرص

Dineh دینه

کاربرد

تسکین دردهای مفصلی
رفع التهاب

جنسیت مصرف

عمومی

کورکومین

جعبه مقوایی

مجتمع صنایع دینه ایران

وزن 150 g
نظرات کاربرانTurmeric Fc Tablet Curcuma Dineh 50 Tabs

لطفا دیدگاه خود را فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی ارسال کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قرص کورکوما زردچوبه دینه 50 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهها0

• جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخTurmeric Fc Tablet Curcuma Dineh 50 Tabs

هیچ پرسشی یافت نشد