چون این محصول را نداریم، محصولات مشابه را به شما پیشنهاد میدیم

کرم درماسنت ترانه های شفا بخش طبیعت 10 گرم

TST Dermacent Skin Cream 10 gr

ویژگی های کرم درماسنت ترانه های شفا بخش طبیعت :

• تسریع در درمان زخم هایی مثل بریدگی و سوختگی
  • برطرف کردن نقاط تیره پوست توسط آکنه ها
  • کاهش عمق چروک های پوستی

ناموجود

کرم درماسنت ترانه های شفا بخش طبیعت

در این محصول از دسته بندی ژل و کرم های ترمیم زخم و ترمیم کننده پوست صورت و بدن از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

کرم درماسنت ترانه های شفا بخش طبیعت محصولی است که برای درمان زخم، سوختگی، کهیر، رفع اسکار، برطرف کننده لک و نقاط تیره پوست استفاده می شود. همچنین این کرمکلاژن ساز و جوان کننده می باشد .

کرم درماسنت درکاهش خارش و سوزش، درمان التهابات پوستی ناشی از پسوریازیس و نواحی عرق سوز شده نیز می پردازد.

این محصول حاوی عصاره برگ گیاه آب بشقابی در حداقل زمان با تحریک تولید کلاژن و فیبروبلاست در بر طرف کردن نقاط تیره روی پوست پس از جوش و آکنه و به کاهش عمق چروک های پوستی موثر خواهد بود.

پسوریازیس چیست؟

پسوریازیس یک بیماری با واسطه ایمنی (بیماری با علت نامشخص که با التهاب ناشی از اختلال عملکرد سیستم ایمنی مشخص می شود) است که باعث التهاب در بدن می شود. ممکن است علائم قابل مشاهده ای از التهاب مانند پلاک های برجسته (پلاک ها برای انواع پوست متفاوت به نظر برسند) و پوسته ها روی پوست وجود داشته باشد.

این موضوع به این دلیل است که سیستم ایمنی بیش فعال رشد سلول های پوست را سرعت می بخشد. سلول های طبیعی پوست در عرض یک ماه به طور کامل رشد می کنند و می ریزند (ریزش می کنند). با پسوریازیس، سلول های پوست این کار را تنها در سه یا چهار روز انجام می دهند. سلول های پوست به جای ریزش، روی سطح پوست انباشته می شوند.

کرم درماسنت ترانه های شفا

برخی افراد گزارش می دهند که پلاک پسوریازیس باعث خارش، سوزش و گزش می شود. پلاک‌ها و پوسته‌ها ممکن است در هر قسمتی از بدن ظاهر شوند، اگرچه معمولاً روی آرنج، زانو و پوست سر دیده می‌شوند.

التهاب ناشی از پسوریازیس می تواند سایر اندام ها و بافت های بدن را تحت تاثیر قرار دهد. افراد مبتلا به پسوریازیس ممکن است شرایط سلامت دیگری را نیز تجربه کنند. از هر سه نفر مبتلا به پسوریازیس یک نفر ممکن است به آرتریت پسوریاتیک مبتلا شود. علائم PsA شامل تورم، سفتی و درد در مفاصل و نواحی اطراف مفاصل است.

کرم درماسنت ترانه های شفا

PsA اغلب تشخیص داده نمی شود، به ویژه در اشکال خفیف تر. با این حال، درمان زودهنگام PsA برای کمک به جلوگیری از آسیب دائمی مفصل بسیار مهم است.

علائم اغلب بین 15 تا 25 سالگی شروع می شود، اما می تواند در هر سنی شروع شود. مردان، زنان و کودکان با هر رنگ پوستی ممکن است به پسوریازیس مبتلا شوند.

موارد مصرف کرم درماسنت ترانه های شفا بخش طبیعت :

تسریع در درمان زخم هایی مثل بریدگی و سوختگی

برطرف کردن نقاط تیره پوست توسط آکنه ها

کاهش عمق چروک های پوستی

نحوه مصرف کرم درماسنت ترانه های شفا بخش طبیعت :

1شما می توانید  به صورت روزانه 2 بار در روز پس از تمیز کردن و ضد عفونی کردن محل آسیب دیده از این کرم استفاده کنید.

کرم درماسنت ترانه های شفا

هشدار مصرف کرم درماسنت ترانه های شفا بخش طبیعت :

هر فرآورده می تواند به موازات اثرات مطلوب درمانی که دارد باعث بروز بعضی عوارض ناخواسته نیز شود. اگرچه همه این عوارض در یك فرد دیده نمی شود بنابراین در صورت بروز هر عارضه ای با پزشك یا داروساز مشورت كنید.

در صورت وجود هر نوع حساسیت به عصاره و مواد دیگر موجود در این کرم مصرف نشود.

از تماس این كرم با چشم خودداری کنید.

نحوه نگهداری کرم درماسنت ترانه های شفا بخش طبیعت :

دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

ترکیبات کرم درماسنت ترانه های شفا بخش طبیعت :

گیاه آب بشقابی

کرم

ترمیم کننده پوست

تیوپ

جنسیت مصرف

عمومی

ترانه های شفا بخش طبیعت

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم درماسنت ترانه های شفا بخش طبیعت 10 گرم”