قرص ویتامین آ شاری 2500 واحد 30 عدد

Shari Vitamin A 2500 IU 30 Tabs

ویژگی‌های قرص ویتامین آ شاری:

• کمک به رفع نشانه‌های ناشی از کمبود ویتامین آ A
  • تقویت سیستم بینایی‌ و سلامت چشم
  • حاوی ۲۵۰۰ واحد ویتامین آ A (رتینیل استات) در هر قرص‌
  • دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی
  • تقویت سیستم ایمنی
  • کمک به درمان اختلالات چشمی
  • کمک به درمان عفونت‌ها
  • سلامت پوست و کمک به درمان بیماری‌های پوستی

ناموجود

قرص ویتامین آ شاری 2500 واحد

در این محصول از دسته‌بندی مکمل ویتامین A از دسته ویتامین‌ها و مکمل‌های بینایی ( چشم ) در سایت داروخانه دکتر دانیالی می‌پردازیم به:

قرص ویتامین آ ۲۵۰۰ شاری، همان‌گونه که از عنوانش پیداست دربردارنده‌ی ترکیبی ویژه به نام ویتامین آ است من در کمک به پیش‌گیری و درمان و کاهش علائم کمبود ویتامین آ A کمک به تقویت سیستم بینایی و سلامت چشم کاربرد دارد.

کمبود ویتامین A می‌تواند منجر به التهاب پوست، تاری دید و دید کم در شب، ناباروری، تاخیر در رشد و عفونت‌های تنفسی و … شود. افراد مبتلا به زخم و آکنه ممکن است سطح ویتامین A خون پایین‌تری داشته باشند که با مصرف دوزهای بالای این ویتامین می‌توانند به درمان نشانه‌های ناشی از کمبود ویتامین آ کمک نمایند.

Shari Vitamin A Tabs

اثرات فارماکولوژیک و مکانیسم اثر قرص ویتامین آ ۲۵۰۰ واحد شاری Shri Vitamin A (Retinyl Acetate) 2500 IU Tablets:

ویتامین آ A موجود در قرص ویتامین آ شاری، یک ویتامین محلول در چربی می‌باشد که جهت تطبیق دید در تاریکی و تکامل بینایی، رشد سنتز هیدروکورتیزون، حفظ کارآیی سلول‌های اپی تلیال، عملکرد سیستم ایمنی، رشد جنینی و سایر اعمال فیزیولوژیک بدن مورد نیاز می‌باشد. قرص ویتامین آ شاری، به خوبی از راه خوراکی جذب شده و در کبد ذخیره گردیده و از طریق مدفوع و ادرار نیز دفع می‌گردد. ویتامین آ در روده‌ی کوچک تبدیل به رتینول گردیده و پس از جذب در کبد متابولیزه می‌شود و به صورت فرم گلوکورونیده در چرخه‌ی روده‌ای کبدی شرکت می‌کند.

Shari Vitamin A Tabs

هر قرص ویتامین آ ۲۵۰۰ شاری، حاوی ۲۵۰۰ واحد ویتامین آ A به صورت رتینیل استات می‌باشد که در کمک به رفع نشانه‌های ناشی از کمبود ویتامین آ A و تقویت سیستم بینایی‌ و سلامت چشم موثر و مفید خواهد بود و داری خاصیت آنتی‌اکسیدان است که به تقویت سیستم ایمنی بدن می‌پردازد. قرص ویتامین آ شاری، به لطف‌ ویتامین مغذی آ، در درمان اختلالات چشمی کارساز است و هم‌چنین به درمان عفونت‌ها و سلامت پوست و درمان بیماری‌های پوستی کمک می‌کند.

برای تهیه‌ی قرص ویتامین آ شاری، می‌توانید همچنین به راحتی و به صورت آنلاین از سایت داروخانه‌ دکتر دانیالی اقدام نمایید. داروخانه‌ دکتر دانیالی هم‌واره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار می‌دهد.

موارد مصرف:

کمک به پیش‌گیری و درمان و کاهش علائم کمبود ویتامین آ A. کمک به تقویت سیستم بینایی و سلامت چشم.

روش مصرف:

مقدار و طول دوره‌ی مصرف این فرآورده توسط پزشک معالج تعیین می‌گردد.

برای بزرگسالان روزانه ۱ دانه قرص هم‌راه با غذا میل شود.

هشدار مصرف:

این فرآورده جهت تشخیص، درمان یا پیش‌گیری از بیماری‌ها نمی‌باشد.

در صورت بروز هرگونه حساسیت با پزشک یا دکتر داروساز مشورت فرمائید.

در صورت مصرف این فرآورده هم‌راه با دارو یا مکمل‌های دیگر، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

موارد منع مصرف:

در صورت حساسیت به ویتامین آ A و یا مشتقات آن و یا هر یک از اجزاء تشکیل‌دهنده‌ی فرمولاسیون این فرآورده از مصرف آن خودداری نمایید.

در صورت دچار به هایپرویتامینوز آ A و سندرم جذب ناقص ( Malabsorption) از مصرف فرآورده‌ی حاوی ویتامین آ خودداری نمایید.

عوارض جانبی:

در مصرف مقادیر معمول ویتامین آ A شامل؛ عوارض پوستی، درماتیت، پوسته پوسته شدن و خارش پوست، آلوپسی و عوارض مخاطی، خشکی مخاط، التهاب ملتحمه و کدورت قرنیه می‌باشد.

مصرف مقادیر بیش از حد مجاز و یا طولانی‌مدت این فرآورده می‌تواند منجر به بروز سمیت حاد گردد، که علائم اولیه‌ی بروز سمیت عبارتند از؛ تهوع، استفراغ، سرگیجه، سردرد و تاری دید و علائم سمیت مزمن شامل؛ هایپرکالمی، خشکی پوست، درد و تغییرات استخوانی غیر قابل برگشت، و افزایش فشار مایع مغزی نخاعی می‌باشد.

مصرف در بارداری و شیردهی:

در صورت بارداری و شیردهی پیش از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

شرایط نگهداری:

فرآورده در دمای کمتر از ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد و دور از نورو مستقیم خورشید و رطوبت نگهداری شود.

تا زمان مصرف، دارو را درون جعبه نگهداری نمایید.

فرآورده دور از دسترس کودکان قرار گیرد.

ترکیبات:

ترکیباتمقدار در میزان مصرف روزانهدرصد نیاز مصرف روزانه
ویتامین‌ آ A۲۵۰۰ واحد بین المللی**
*: درصد نیاز مصرف روزانه مشخص نشده است

**: مقدار مصرف روزانه مشخص نشده است

شرکت توسعه صنعت شاری (Shari) بر پایه بیش از 25 سال تجربه شرکت باختر بیوشیمی در زمینه تولید دارو بر اساس نیاز هموطنان و تحلیل آینده صنعت دارویی ایران تاسیس شد. هدف این شرکت ارائه کلیه خدمات و نیازهای صنعت دارویی اعم از طراحی و ساخت کلین روم و ماشین آلات دارویی و تولید محصولات دارویی و مکمل‌های رژیمی غذایی و تولید و واردات مواد اولیه است.رویکرد این شرکت به عنوان یک مجموعه تولید دانش محور، تمرکز بر تولید فرآورده‌های دارای استاندارد و کیفیت بین المللی است.مدیریت شرکت شاری (Shari) در راستای تحقق اهداف مسئولیت اجتماعی خود بر آن است که تحقیق و تولید محصولات جدید دارویی و مکمل که تاکنون در داخل کشور تولید نشده است و به شکل وارداتی و قیمت گزاف در بازار دارویی ایران موجود است را به قیمت مناسب در دسترس هموطنان قرار داده و امکان تهیه آن رادر دورترین مناطق کشور فراهم آورد.

قرص

ویتامین آ

کاربرد

تامین ویتامین A, سلامت چشم و بینایی