کپسول پریمنتا نوتراکس 30 عددی

Nutrax Prementa 30 Capsules

ویژگی های کپسول پریمنتا نوتراکس :

• متعادل کننده هورمونی
  • تنظیم سیکل نامنظم قاعدگی
  • بهبود علائم پیش از قاعدگی
  • بهبود علائم یائسگی
  • فاقد شیرین کننده و نگهدارنده
  • مناسب گیاهخواران

تاریخ انقضا: 2025/02/20

موجود

کپسول پریمنتا نوتراکس

در این محصول از محصولات مکمل بانوان دسته بندی سلامت قاعدگی و یائسگی از محصولات سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

کپسول پریمنتا نوتراکس یک فرآورده طبیعی برگرفته از شش گیاه شناخته شده نخل اره ای، پنج انگشت، خار مریم، قاشقک، تمشک قرمز و یام وحشی است. این محصول نقش بسزایی در تعادل هورمونی در بانوان ایفا کرده و به تنظیم سیکل نامنظم قاعدگی، بهبود علایم پیش از قاعدگی و علایم یائسگی بانوان کمک زیادی می کند.

نخل اره

گیاه نخل اره ای غنی از فیتوسترول با عملکرد آنتی استروژنی می باشد که در بهبود سندرم پیش از قاعدگی و دوران یائسگی بانوان مانند کرامپ، درد و پیچش عضلات رحمی بسیار موثر خواهد بود.

ویتکس

گیاه ویتکس یا پنج انگشت گونه‌ای از خانواده نعناع است که با جلوگیری از نوسانات استروژنی و پرولاکتینی، علائم سندروم پیش از قاعدگی و یائسگی از جمله افسردگی، اضطراب، سردرد و درد ناحیه سینه را به مقدار زیادی کاهش می‌دهد.

گیاه خار مریم

گیاه خار مریم یک عصاره طبیعی می باشد که با دارا بودن خاصیت ضد انقباض طبیعی موجب کاهش انقباضات و اسپاسم‌ها و در نتیجه کاهش دردهای قاعدگی خوهد شد. این گیاه به عنوان کاهنده ظرفیت تام استروژنی خود و با حفظ تعادل هورمونی، یکی از عمومی‌ترین گیاهان جهت کنترل علائم پیش از یائسگی می باشد.

گیاه قاشقک

گیاه قاشقک به عنوان خواب آور، تسکین دهنده ملایم التهابات، سر درد، معده درد ناشی از نفخ و انقباضات قاعدگی شناخته شده است. گیاه عرقچین یا بشقابی در کاهش اضطراب در بانوان یائسه نیز نقش مهمی دارد.

تمشک

گیاه تمشک قرمز غنی شده از ویتامین‌ها و مواد معدنی به خصوص ویتامین B، کلسیم و منیزیم بوده و به عنوان تسکین دهنده گرفتگی عضلات و موثر در رفع علائم پیش از قاعدگی و یائسگی شناخته شده  می باشد.

یام وحشی

یام وحشی گیاهی موثر در رفع نوسانات خلق و خو، اضطراب و بی قراری است و جهت درمان التهابات کولون، کرامپ، درد کلیوی و بیماری‌های روماتیسمی کاربرد دارد.

موارد مصرف کپسول پریمنتا :

فرآورده طبیعی تعادل هورمونی جهت تنظیم سیکل نامنظم قاعدگی، بهبود علائم پیش از قاعدگی و علائم یائسگی

روش مصرف کپسول پریمنتا :

روزانه دو بار، هر بار 2 عدد کپسول یا طبق دستور پزشک ، با معده خالی و همراه با یک لیوان آب مصرف شود.

برای حصول نتیجه ی بهتر، مصرف فرآورده باید برای یک دوره 4 هفته ای به طور متوالی ادامه یابد و این دوره را می توان تکرار کرد.

هشدار مصرف کپسول پریمنتا :

محصول را در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد و دور از نور، رطوبت و دسترس اطفال نگهداری کنید.

پریمنتا فاقد سویا، شیر، گندم، گلوتن، تخم مرغ، هرگونه شیرین کننده و نگهدارنده است.

در صورت عدم بهبودی یا بدتر شدن علائم به پزشک اطلاع داده شود.

مصرف کپسول نوتراکس برای کودکان زیر ۱۲ سال توصیه نمی‌شود.

در صورت وجود برخی بیماری‌ها مثل بیماری‌های حاد و سخت کبدی، سرطان کبد، انسداد مجرای صفراوی، هایپربیلی روبینمای غیر کونژوگه، انسداد و اسپاسم‌های شدید روده‌ای و التهابات عفونی صفراوی مصرف فراورده منع مصرف دارد.

مصرف فراورده در بیماران دیابتی، مصرف کننده داروهای کاهنده قند خون، دریافت کننده داروهای ضد انعقاد و رقیق کننده خون زیر نظر پزشک و با احتیاط صورت گیرد.

در صورت سابقه حساسیت به گیاهان خانواده آستراسه، مصرف فراورده را شروع نکنید.

در صورت حساسیت به گیاه خار مریم مصرف این محصول منع مصرف دارد.

مصرف این محصول در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است.

در صورت مصرف هرگونه دارو به خصوص هورمونی از جمله داروهای ضد بارداری و پروژسترونی از مصرف همزمان فراورده خودداری کنید. یا در صورت نیاز با پزشک معالج یا داروساز مشورت کنید.

سیلیمارین موجود در گیاه خار مریم، ممکن است موجب کاهش اثر مترونیدازول شود که در صورت مصرف همزمان، پزشک یا داروساز را در جریان بگذارید.

در صورت مصرف داروهای آندروژنی و آنتی آندروژنی، مصرف همزمان این محصول توصیه نمی‌شود.

عواض جانبی مصرف کپسول پریمنتا :

عوارض گوارشی چون تهوع، استفراغ، یبوست، مدفوع نرم یا اسهال، درد و تورم معده

سر درد، سر گیجه، خستگی و خشکی دهان

جوش‌های ملتهب، آکنه و خارش پوستی

ترکیبات کپسول پریمنتا :

عنوانمقدار در هر وعده روزانهدرصد نیاز مصرف روزانه
گیاه نخل اره‌ای۲۰۰ میلی گرم**
گیاه پنج انگشت۱۰۰ میلی گرم**
گیاه خار مریم۵۰ میلی گرم**
گیاه تمشک قرمز۵۰ میلی گرم**
گیاه یام وحشی۵۰ میلی گرم**

**درصد مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

شرکت داروسازی پارس حیان توسط سرکار خانم‌ها دکتر رقیه گلوبندی و دکتر زهرا گلوبندی در سال ۱۳۶۱ تاسیس شد. پارس حیان، یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات مراقبت شخصی و مراقبت از پوست، مو و دندان و محصولات آرایشی در خاورمیانه است. سبد محصولات پارس حیان شامل ۴۰۰ محصول است، که برند نوتراکس (Nutrax) یکی از ۱۴ برند زیر مجموعه پارس حیان است. پارس حیان دارای میلیون‌ها مصرف کننده در ایران، خاورمیانه و آسیای مرکزی است.

کپسول

جنسیت مصرف

بانوان

قاعدگی