سافت ژل ایوینینگ پرایم رز اویل (روغن گل مغربی) 1000 میلی گرم نورم لایف 60 عدد

Norm Life Evening Primrose Oil Vana E.P.O 60 Softgels, 1000 mg

ویژگی های سافت ژل ایوینینگ پرایم رز اویل 1000 میلی گرم نورم لایف :

• مکمل رژیمی-غذایی
  • بهبود علائم قاعدگی و یائسگی
  • متعادل سازی هورمون های زنانه
  • بهبود علائم سندرم پیش از قاعدگی
  • بهبود علائم بیماری های التهابی مانند آرتریت روماتوئید و کولیت اولسراتیو
  • سلامت پوست و بهبود علائم اگزما
  • مکملی برای بهبود سلامت بافت پستان و پیشگیری از سرطان سینه

ناموجود

(1 بررسی مشتری)

سافت ژل ایوینینگ پرایم رز اویل 1000 میلی گرم نورم لایف

در این محصول از دسته بندی گل مغربی از دسته مکمل های گیاهی و دسته بندی سلامت قاعدگی و یائسگی از دسته مکمل های بانوان از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

کپسول سافت ژل ایوینینگ پرایم رز اویل محصولی از برند نورم لایف در جهت حفظ سلامت بانوان ارائه شده که حاوی 1000 میلی گرم ایوینینگ پرایم رز در هر سروینگ و ویتامین ای می باشد و ماده موثره آن روغن گل مغربی است.

این فرآورده موجب بهبود علائم سندرم پیش از قاعدگی و علائم حین قاعدگی مثل Mastalgia شده و علائم یائسگی را نیز کاهش می دهد. این محصول همچنین علائم بیماریهای التهابی از جمله آرتریت روماتوئید و کولیت اولسراتیو را بهبود بخشیده و به برقراری تعادل هورمونی در خانم ها کمک کرده و در حفظ سلامت پوست و بهبود علائم اگزما نیز موثر است.

سافت ژل ایوینینگ پرایم رز اویل، در سلامت بافت پستان نیز نقش دارد و می تواند از سرطان سینه پیشگیری کند.

گاما لینولئیک اسید (GLA)

این محصول حاوی گاما لینولئیک اسید (GLA)10% می باشد. GLA یک اسید چرب غیر اشباع است که در بدن انسان از اسید چرب لینولئیک اسید (LA) سنتز می شود. سنتز GLA در بدن با افزایش سن، ابتلا به بیماریهای مختلف و سبک نادرست زندگی (داشتن استرس زیاد، استعمال سیگار، الکل و …) کم می شود.

از این رو، GLA یک اسید چرب ضروری محسوب می شود که لازم است به واسطه رژیم یا مکمل های غذایی به بدن وارد شود. این اسید ضروری برای بدن در روغن گل مغربی یافت می شود.

خواص روغن گل مغربی

به طور کلی، روغن گل مغربی، التهابات پوستی ناشی از اگزما و سایر اختلالات پوستی مانند پسوریازیس و آکنه و علائمی مثل خارش، ترشح و پوسته پوسته شدن پوست که مربوط به اگزما هستند را بهبود بخشیده و در درمان آرتریت روماتوئید، پوکی استخوان، درد مفاصل، آرتروز، سندرم رینود، مولتیپل اسکلروزیس… کاربرد دارد و موجب کاهش علایم این بیماری‌ها می گردد.

ایوینینگ پرایم رز اویل

روغن گل مغربی، در درمان علایم قبل از قاعدگی، کاهش درد پستان پیش از قاعدگی و رفع مشکلات قبل از یائسگی بسیار موثر می باشد. این ماده همچنین به تنظیم هورمونی بدن کمک کرده و سلامت بافت پستان را فراهم نموده و در پیشگیری از بروز سرطان پستان موثر است.

گیاه گل مغربی به عنوان یک مکمل دارویی در تامین نیاز بدن به اسیدهای چرب ضروری می باشد. GLA موجود در روغن این گیاه با بهبود جریان خون، در درمان اختلال نعوظ در مردان و ناتوانی جنسی آنان که ناشی از اختلال‌های جریان خون در اعضای تناسلی است، کمک می‌کند. GLA از تنگ شدن عروق خونی پیشگیری کرده و جلوی شکل گیری پلاک در جدار رگ به دنبال افزایش کلسترول را می گیرد. این ماده با بهبود عملکرد رحم برای زنان نازا، نیز مفید است.

روغن گل مغربی، در بهبود بیماریهای قلبی-عروقی و دیابت، سردردهای مزمن و بیماریهای ناشی از کم کاری کبد نیز موثر بوده و به درمان بیش فعالی کودکان کمک می کند.

موارد مصرف ژل ایوینینگ پرایم رز اویل :

• کمک به برقراری تعادل هورمونی در خانم ها
  • بهبود علائم سندروم پیش از قاعدگی و علائم حین قاعدگی مثل Mastalgia
  • کاهش علائم یائسگی
  • بهبود علائم بیماری های التهابی از جمله آرتریت روماتوئید و کولیت اولسراتیو، سلامت پوست و بهبود علائم اگزما
ایوینینگ پرایم رز اویل

روش مصرف ژل ایوینینگ پرایم رز اویل :

بزرگسالان روزانه 1 عدد همراه با غذا و یک لیوان آب مصرف نمایند.

هشدار مصرف ژل ایوینینگ پرایم رز اویل :

این فرآورده مکمل غذایی بوده و جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری نمی‌باشد.

زنان باردار و مادران شیرده و افراد با سابقه اختلالات تشنجی، صرع و اسکیزوفرنی و بیمارانی که داروهای نورولپتیک مانند فنوتیازین ها را مصرف می کنند، احتیاط نمایند.

بیماران تحت درمان با داروهای رقیق کننده خون، پیش از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

در جای خشک و خنک ترجیحا در قوطی اصلی و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

ایوینینگ پرایم رز اویل

ترکیبات ژل ایوینینگ پرایم رز اویل : (به ازای 1 سافت ژل)

عنوانمقدارنیاز روزانه
Evening Primrose (10% GLA)1000 mg*
Vitamin E50 mg*

g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

* نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

نورم لایف (Norm Life) از تولیدات شرکت وانا دارو گستر است که در کشور عزیزمان ایران تولید می‌شود. وانا دارو گستر در سال ۱۳۸۴ با نام “پلاسما دارو” ثبت و در سال ۱۳۹۱ فعالیت رسمی خود را با مدیریت جدید و نام “وانا دارو گستر” آغاز نمود. این شرکت در زمینه‌های مختلفی در بازار دارویی از جمله واردات محصولات دارویی، واردات مواده موثره دارویی و مواد جانبی دارویی، تولید قراردادی محصولات دارویی، تولید قراردادی مکمل‌های تغذیه ای، تولید تحت لیسانس مکمل و انتقال تکنولوژی فعالیت دارد.این شرکت با توجه به ارتباطات بین المللی با منابع تامین تکنولوژی و بهره مندی از متخصصین تحقیق و توسعه خبره داخلی، اقدام به تولید محصولات دارویی در کارخانجات مورد تایید سازمان دارو و غذا در داخل کشور نموده است. محصولات تولیدی این مجموعه غالبا تاکنون در داخل کشور تولید نمی شده اند و بصورت وارداتی در بازار دارویی وجود داشته اند. برند نورم لایف (Norm Life) یکی از چندیدن برندی است که توسط این شرکت تولید می‌شود. همچنین این شرکت درجهت جلوگیری از خروج ارز و بومی سازی تولید محصولات مکمل موفق به اخذ نمایندگی از چندین مجموعه اروپایی، امریکایی و کانادایی جهت تولید تحت لیسانس برخی محصولات مکمل شده است. که این محصولات در دو طبقه محصولات مکمل تغذیه‌ای و محصولات مکمل ورزشی تحت لیسانس برندهای معتبر جهانی به بازار دارویی کشور وارد خواهد شد.

سافت ژل

کاربرد

درمان علایم یائسگی، سندرم قبل از قاعدگی

جنسیت مصرف

بانوان

مکمل غذایی, یا ئسگی

قوطی پلاستیکی

1 دیدگاه برای سافت ژل ایوینینگ پرایم رز اویل (روغن گل مغربی) 1000 میلی گرم نورم لایف 60 عدد

1. مریم

برای pms خانم ها واقها عالیه

• ایمان مشفق

با سلام خدمت شما، ممنون از نظر شما.