گزارش نادرستی مشخصات

کپسول کونرژی هلث اید 30 عددیHealth Aid Conergy 30 Caps

ویژگی های کپسول کونرژی هلث اید:

• بهبود علائم بیماری های قلبی و عروقی
  • افزایش انرژی در بدن
  • تقویت قلب و عروق
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • دارای خواص آنتی اکسیدان قوی

۸۸.۰۰۰ تومان

موجود در انبار

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیHealth Aid Conergy 30 Caps

کپسول کونرژی هلث اید

در این محصول از دسته بندی کیوتن و از محصولات سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

کپسول کونرژی برند هلث اید محصولی است که حاوی کوآنزیم کیوتین می باشد. کیوتن در میتوکندری سلول ها زنده می باشد و در تبدیل انرژی مواد غذایی به انرژی سلولی نقش بسیار زیادی دارد.

این کپسول با فرمولاسیون روغن سویا و کوآنزیم کیوتین برای بهینه سازی جذب انرژی و مصرف آن توسط سلول های بدن،موجب افزایش انرژی بدن خواهد شد.

کوآنزیم Q10

کوآنزیم Q10 یک ماده ویتامین مانند است که در سراسر بدن یافت می شود، به ویژه در قلب، کبد، کلیه و پانکراس. در گوشت و غذاهای دریایی به مقدار کم مصرف می شود. کوآنزیم Q10 را می توان در آزمایشگاه نیز ساخت.

کوآنزیم Q10 بیشتر برای شرایطی استفاده می شود که بر قلب تأثیر می گذارد مانند نارسایی قلبی و تجمع مایعات در بدن (نارسایی احتقانی قلب یا CHF)، درد قفسه سینه (آنژین صدری) و فشار خون بالا. همچنین برای پیشگیری از سردرد میگرنی، بیماری پارکینسون و بسیاری از شرایط دیگر استفاده می شود.

کوآنزیم Q10 اولین بار در سال 1957 شناسایی شد. “Q10” به ترکیب شیمیایی این ماده اشاره دارد.

کوآنزیم Q10 چگونه کار می کند؟

کوآنزیم Q10 یک ماده ویتامین مانند مهم است که برای عملکرد مناسب بسیاری از اندام ها و واکنش های شیمیایی در بدن لازم است. به تامین انرژی سلول ها کمک می کند.

به نظر می رسد کوآنزیم Q10 نیز دارای فعالیت آنتی اکسیدانی است. افراد مبتلا به بیماری‌های خاصی مانند نارسایی قلبی، فشار خون بالا، بیماری لثه، بیماری پارکینسون، عفونت‌های خون، بیماری‌های خاص ماهیچه‌ها و عفونت HIV ممکن است سطوح پایین‌تری از کوآنزیم Q10 داشته باشند.

کمبود کوآنزیم Q10 به نظر می رسد مصرف خوراکی کوآنزیم Q10 علائم کمبود کوآنزیم Q10 را بهبود می بخشد. این یک وضعیت بسیار نادر است. علائم شامل ضعف، خستگی و تشنج است.

گروهی از اختلالات که اغلب باعث ضعف عضلانی می شوند. به نظر می رسد مصرف خوراکی کوآنزیم Q10 علائم میوپاتی میتوکندری را کاهش می دهد. با این حال، بهبود علائم آهسته است. برخی از افراد باید کوآنزیم Q10 را به مدت 6 ماه مصرف کنند تا بیشترین فایده را داشته باشند.

احتمالا براینارسایی قلبی و تجمع مایعات در بدن (نارسایی احتقانی قلب یا CHF). تحقیقات اولیه نشان داد که نارسایی قلبی ممکن است با سطوح پایین کوآنزیم Q10 مرتبط باشد. برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف کوآنزیم Q10 ممکن است به کاهش برخی علائم نارسایی قلبی کمک کند. کوآنزیم Q10 همچنین ممکن است احتمال مرگ یا بستری شدن در بیمارستان را در ارتباط با نارسایی قلبی کاهش دهد.

درد عصبی در افراد مبتلا به دیابت (نوروپاتی دیابتی). تحقیقات نشان می دهد که مصرف کوآنزیم Q10 باعث بهبود آسیب عصبی و درد عصبی در افراد مبتلا به آسیب عصبی ناشی از دیابت می شود.
فیبرومیالژیا برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف خوراکی کوآنزیم Q10 باعث کاهش درد، حساسیت، خستگی و مشکلات خواب در افراد مبتلا به فیبرومیالژیا می شود.

موارد مصرف کپسول کونرژی هلث اید:

• بهبود علائم بیماری های قلبی و عروقی
  • افزایش انرژی در بدن
  • تقویت قلب و عروق
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • دارای خواص آنتی اکسیدان قوی

روش مصرف کپسول کونرژی هلث اید:

افراد بالای 12 سال روزانه 1 کپسول، در صورت نیاز 2 الی 3 کپسول در روز مصرف نمایند

هشدار مصرف کپسول کونرژی هلث اید:

این محصول مکمل غذایی می باشد و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.

در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش دهید.

مصرف در دوران بارداری و شیردهی:

زنان باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنند.

نحوه نگهداری کپسول کونرژی هلث اید:

دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

در جای خشک و خنک نگهداری شود.

ترکیبات کپسول کونرژی هلث اید:

عنوان مقدار نیاز روزانه
ویتامین ای
2 mg
کو آنزیم کیوتن
30 mg
**
روغن بذر سویا
325 mg
**

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیHealth Aid Conergy 30 Caps
سایر مشخصات

کپسول

هلث اید Health Aid

تقویت قلب

جعبه مقوایی

وزن 100 g
نظرات کاربرانHealth Aid Conergy 30 Caps

لطفا دیدگاه خود را فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی ارسال کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کپسول کونرژی هلث اید 30 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهها0

• جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخHealth Aid Conergy 30 Caps

هیچ پرسشی یافت نشد