اسپری بعد از لیزر فومیژن؛ بهبود دهنده پوست پس از لیزر 120 میل

Fomigen Skin Healing Solution After Laser 120 ml

ویژگی‌های اسپری بعد از لیزر فومیژن:

• مناسب پس از عمل جراحی یا لیزر
  • مناسب جهت شست و شوی روزانه
  • قابل استفاده بر روی زخم های باز
  • دارای اثر شویندگی بسیار ملایم
  • تسریع روند بازسازی پوست
  • ضد التهاب و تسکین دهنده پوست
  • نرم کننده پوست‌های ملتهب
  • مرطوب کننده
  • مناسب انواع پوست
  • فاقد پارابن و سولفات
تاریخ انقضا: 1403/11/10

موجود

اسپری بعد از لیزر فومیژن؛ بهبود دهنده پوست پس از لیزر

در این محصول از دسته بندی محصولات التیام بخش از محصولات مراقبت پوست صورت سایت دکتر دانیالی می پردازیم به:

اسپری بعد از لیزر فومیژن، بهبود دهنده و ترمیم کننده پوست آسیب دیده بعد از لیزر، میکرودرم، میکرونیدلینگ، لایه‌برداری و هرگونه فعالیتی که باعث ایجاد التهاب در پوست می‌گردد، است. این محلول خاصیت رطوبت رسانی عمیق به لایه‌های زیرین پوست صورت و بدن دارد و باعث خنک کنندگی سریع و ماندگار پوست می‌گردد. این محصول ضد التهاب و کاهنده قرمزی بوده و قابل استفاده بعد از آفتاب سوختگی می‌باشد.

محلول بهبود دهنده پوست پس از لیزر فومیژن، دارای ترکیبات موثر در تسکین سوختگی و ضد التهاب، ضد میکروب و تسریع روند بهبود زخم است. مکانیزم عملکرد اسپری fomigen بالا بردن سطح تولید کلاژن در پوست است که علاوه بر بازیابی سلول‌های سالم، منجر به جوان‌سازی پوست نیز می‌شود. این محصول حاوی عصاره آلوئه ورا، کالاندولا و بابونه است که بر روی زخم باز نیز قابل استفاده و در ترمیم محل آسیب دیده و اسکار تاثیر بسزایی دارد.

ترکیبات موثر در اسپری بعد از لیزر فومیژن:

عصاره کالاندولا: برای درمان انواع بیماریهای موثر بر پوست و همچنین عفونت‌ها و قارچ‌ها استفاده می شود. عصاره گل همیشه بهار می‌تواند در درمان بثورات پوشک، زخم‌ها، عفونت‌های مخمری واژن و سایر بیماری های پوستی مفید عمل کند. کالاندولا به عنوان کاهش دهنده درد و کاهش التهاب نیز کاربرد دارد. این ماده یک ضد آفتاب مفید و مرطوب کننده است.

عصاره آلوئه ورا: در ترمیم سریع زخم موثر بوده و همچنین، ایجاد اسکار پوست را (به واسطه‌ی افزایش کلاژن‌سازی و مبارزه با باکتری‌ها) کاهش می‌دهد.

بابونه: دارای خواص ضد التهابی بوده و در کاهش التهابات در پوست و غشای مخاطی کاربرد زیادی دارد. این ترکیب با ایجاد اثر خنثی کنندگی رادیکال‌های آزاد توسط فلاونوئیدها و جلوگیری از سنتز رادیکال‌های سوپر اکسیدی، خواص ضد التهابی منحصر به فرد خود را ایجاد خواهد کرد.

گلیسرین: نرم کننده و مرطوب کننده پوست است و از پوست در برابر حساسیت‌ها و التهابات محافظت می‌کند. همچنین سلول‌های پوستی را ترمیم و بازسازی می‌کند.

آرژنین: موجب تسریع فرایند التیام شده و زخم را بهبود می بخشد.

موارد مصرف اسپری بعد از لیزر فومیژن:

• ترمیم کننده و التیام بخش پوست پس از لیزر
  • قابل استفاده بعد از جراحی حتی بر روی زخم باز
  • با خاصیت ضد عفونی کنندگی و ترمیم کنندگی
  • مناسب پوست های آسیب دیده
  • قابل استفاده به صورت روزانه

توصیه می‌شود برای ترمیم اسکارهای به جا مانده از انواع عمل ها، لیزر، زخم و یا جای جوش از ژل ترمیم کننده پوست فومیژن استفاده کنید.

روش مصرف اسپری بعد از لیزر فومیژن:

روزانه 3 بار به میزان کافی بر روی مناطق ملتهب پوست اسپری شود.

هشدار مصرف اسپری بعد از لیزر فومیژن:

در صورت بروز حساسیت، التهاب یا آلرژی، مصرف محلول را متوقف کرده و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

شرایط نگهداری اسپری بعد از لیزر فومیژن:

محصول را دور از دسترس کودکان و در دمای ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.

ترکیبات اسپری بعد از لیزر فومیژن:

آلانتوئین، بیزابولول، دکسپانتنول، عصاره آلوئه ورا، عصاره بابونه، عصاره کالاندولا، گلیسیرین، فنوکسی اتانول، آرژنین، پی سی ای، سرین، والین، آب دیونیزه

فومیژن برند محصولات مراقبت پوست و مو ساخت ایران است که به سفارش شرکت پارس کژال بهداشت تولید و عرضه می گردد. این برند شامل محصولات متنوعی از جمله شامپو، انواع کرم‌های درمانی (ضد جوش، لایه بردار، ترمیم کننده، ضد چروک و ...)، ژل های بهداشتی شوینده و ... می‌باشد.

محلول

التیام بخش

حجم

120 میلی لیتر