چون این محصول را نداریم، محصولات مشابه را به شما پیشنهاد میدیم

کرم پوست های حساس و آسیب دیده دکتر ژیلا 50 گرم

Doctor Jila Damaged And Sensitive Skin Cream 50 gr

ویژگی های کرم پوست های حساس و آسیب دیده دکتر ژیلا:

• نرم کننده، التیام بخش و بازسازی کننده‌ی پوست‌های آسیب‌دیده
  • محافظت از پوست‌های خیلی خشک، آسیب‌دیده و مستعد آتوپیک
  • حاوی عصاره‌های گیاهی التیام بخش، اکسید روی، فاکتورهای مرطوب کننده‌ی طبیعی
  • مناسب پوست دست، صورت و بدن

ناموجود

کرم پوست های حساس و آسیب دیده دکتر ژیلا

در این محصول از دسته بندی محصولات مرطوب کننده پوست کودک از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

کرم پوست‌ های حساس و آسیب دیده دکتر ژیلا، دربردارنده‌ی ترکیباتی ویژه و هدفمند است که در محافظت از پوست‌های آسیب‌دیده کاربرد دارد و مناسب انواع التهابات پوستی همچون؛ درماتیت آتوپیک، اگزما و پسوریازیس است که به تسکین علائم آن‌ها می‌پردازد که می‌توان بر روی پوست دست، صورت و بدن استفاده نمود.

خشکی، خارش، ترک پوستی، پوسته ریزی، التهاب، تاول و زخم از علائم اگزما آتوپیک یا درماتیت آتوپیک می‌باشند. برخی افراد مبتلا به این بیماری پوستی ممکن است فقط ضایعات پوستی محدودی را تجربه کنند. اما برخی دیگر ممکن است التهاب گسترده‌ی پوست را در بخش وسیعی از بدن تجربه کنند. معمولا در ماه‌هایی از سال علائم کمتر دیده می‌شود و در برخی از ماه‌ها، بویژه نیمه‌ی دوم سال با سرد شدن اقلیم، علائم شدیدتر شده و اصطلاحاً شعله ور می‌شود (flare ups).

کرم پوست های حساس و آسیب دیده دکتر ژیلا

لکه‌های التهابی پوست در این بیماری روی پوست روشن، قرمز تا قهوه‌ای تیره و روی پوست تیره، بنفش یا خاکستری دیده می‌شوند. اگر چه لکه‌های التهابی اگزمای آتوپیک می‌تواند در نواحی گوناگون پوست بدن ایجاد شود، اما بیشتر اوقات در روی دست‌ها، آرنج، پشت زانوها و صورت و پوست سر دیده می‌شود. از نظر سبب شناسی عوامل مختلفی در ایجاد اگزمای آتوپیک موثر می‌باشند و اغلب در افرادی که دارای پوست‌های حساس می‌باشند و دچار آلرژی می‌شوند. این بیماری دیده می‌شود.

از مهم‌ترین عوامل می‌توان به عوامل ارثی (ژنتیک) و تماس با مواد حساسیت زا (آلرژن ها) که سبب تحریک سیستم ایمنی می‌شوند، اشاره کرد. آلرژن های غذایی، تماس پوست با محرک‌های خاصی مانند؛ صابون ها، مواد شوینده و الکل و همچنین شرایط سخت آب و هوایی و حتی استرس و عادت‌های رفتاری نظیر؛ شستشوی بیش از حد دست‌ها و وسواس در ایجاد و تشدید اگزمای آتوپیک موثر می‌باشند. روش‌های درمانی اگزمای آتوپیک می‌تواند به تسکین علائم کمک کنند و بسیاری از موارد با گذشت زمان بهبود می‌یابند. ولی در حال حاضر هیچ درمان اختصاصی وجود ندارد و ابتلا به اگزمای شدید معمولاً تأثیر قابل توجهی در زندگی روزمره‌ی بیمار دارد و شرایط جسمی و روحی دشواری را ایجاد می‌کند. همچنین بدلیل خشکی و خارش پوست، خطر ابتلا به عفونت‌های پوستی نیز در افراد مبتلا افزایش می‌یابد.

از روش‌هایی رایج درمانی برای کنترل علائم اگزما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ ترکیب تکنیک‌های خود مراقبتی مانند؛ پرهیز از خواراندن پوست و جلوگیری از تماس با محرک ها.

_ استفاده‌ی روزانه از کرم‌های حاوی ترکیبات نرم کننده و مرطوب کننده، ضد التهاب و التیام بخش. _ کورتیکواستروئیدهای موضعی برای کاهش تورم، قرمزی و خارش در موارد حاد با دستور پزشک معالج.

کرم پوست های حساس و آسیب دیده دکتر ژیلا 50 میلی لیتر Dr Jila Damaged Sensitive Skin Cream 50ml، با بهره‌مندی از ترکیبات نرم کننده و مرطوب کننده‌ی قوی شامل؛ فاکتورهای مرطوب کننده‌ی طبیعی پوست (NMFS) و روغن‌های گیاهی، خشکی پوست را بر طرف کرده و با ترکیبات ضد التهاب نظیر؛ عصاره‌ی بید کانادایی، عصاره‌ی گل همیشه بهار و آلفا بیزابولول سبب کاهش تحریکات پوستی و تسکین التهاب می‌شود و با برخورداری از زینک اکسید از پوست آسیب دیده محافظت می‌کند و علائم اگزما را کاهش می‌دهد. همچنین با داشتن ترکیبات التیام بخش نظير آلانتوئین و روغن گل راعی روند التیام و ترمیم پوست آسیب دیده را تسریع می‌کند.

ترکیبات کلیدی و مکانیزم اثر کرم پوست‌های آسیب دیده و حساس دکتر ژیلا :

ترکیبات نرم کننده و مرطوب کننده:

فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده (NMFS) کمپلکس لاکتیل با الهام از فاکتورهای مرطوب کننده‌ی طبیعی پوست (NMF)، حاوی پیرولیدون کربوکسیلات، لاکتات سدیم، اسید لاکتیک، نیاسین آمید، اوره، قند و اسیدهای آمینه می‌باشد. این ترکیبات با افزایش توان حفظ رطوبت در لایه‌های شاخی پوست و کاهش تبخیر از سطح اپیدرم سبب ایجاد رطوبت ماندگار در پوست می‌شوند.

بخش غیر صابونی روغن زیتون (درمولن):

حاوی اسکوالن، فیتواسترول، کاروتن، ویتامین‌های D ،E، K، تری گلیسیریدها و اسیدهای چرب می‌باشد که اثرات نرم کننده و مرطوب کننده‌ی بسیار قوی دارد و از بخش غیر صابونی روغن زیتون استخراج می‌شود‌ اسکوالن، به عنوان ترکیب اصلی موجود در درمولن باعث افزایش نفوذ پذیری صابون‌های ترکیبات نیز می‌شود. این بخش از روغن زیتون قابلیت ارتجاعی و رطوبت پوست را افزایش می‌دهد و در دراز مدت، تعادل چربی و رطوبت را در پوست‌های دهیدراته برقرار می‌کند.

روغن جوانه گندم:

ترکیبی سرشار از ویتامین‌های A، C، E  و گروه ویتامین‌های گروه B است. که همراه با بنا استرول‌ها، اسیدهای چرب ضروری و استرول‌های غیر صابونی، دارای خواص نرم کنندگی بوده و به روند بازسازی و تغذیه‌ی پوست کمک شایانی می‌کند.

پیشساز ویتامین ب۵ B5:

ضد التهاب و آبرسان بوده و سبب التیام تحریکات پوست می‌شود. به راحتی از راه پوست جذب می‌شود و با تحریک فرایندهای متابولیک سبب تسریع روند ترمیم پوست می‌شود.

ترکیبات ضد التهاب موجود در کرم پوست‌های آسیب دیده و حساس دکتر ژیلا:

زینک اکسید:

این ترکیب با ایجاد یک لایه‌ی محافظ بر روی سطح پوست علاوه بر کاهش تماس محرک‌ها روی پوست، دارای خواص ضد التهابی بوده و ضمن محافظت از پوست، سبب التيام تحریکات پوستی نیز می‌شود.

عصاره گل همیشه بهار:

با داشتن فلاوونوئیدها و ساپونین‌های گیاهی علاوه بر تسریع ترمیم پوست با ممانعت از تولید واسطه های التهابی نظیر هیستامین دارای خواص ضد التهابی ارزشمندی است و به همین دلیل از دیر باز در التیام ضایعات پوستی و کاهش علائم اگزما، استفاده می‌شود.

عصاره‌ی بید کانادایی:

عصاره بید کانادایی با داشتن اوئنوتئین  Denothain B دارای خواص ضد التهابی، آنتی باکتریال و التیام بخش می‌باشد.

روغن بابونه:

موثر در برطرف کردن تحریکات و التهابات پوستی، دارای خواص ضد میکروبی، تسکین دهنده و التیام بخش. مناسب پوستهای حساس و تحریک شده.

آلفا بیزابولول:

از مشتقات مهم روغن بابونه و از نظر ساختاری یک الکل سزکویی ترین تک حلقه‌ای است که ضمن برخورداری از خواص ضد التهابی و ضد میکروبی، موثر در التیام تحریکات پوستی می‌باشد.

ترکیبات التیام بخش و ترمیم کننده‌ی موجود در کرم پوست‌های آسیب دیده و حساس دکتر ژیلا:

روغن گل راعی:

روغن گیاه سنت جانز ورت (Hypericum perforatum، دارای ترکیب اصلی هایپرفورین با خواص آنتی باکتریال، ضد التهاب و قابض است و به عنوان یک داروی گیاهی بصورت موضعی برای درمان تحریکات پوستی و التهاب و در ترمیم زخم و پوست آسیب دیده کمک شایانی می‌کند.

آلانتوئین:

یک آلکالوئید گیاهی از مشتقات گزانتین است که اثر ضد التهاب و ترمیم کننده‌ی بسیار قوی دارد و مشهورترین ترکیب گیاهی التیام بخش است، که باعث سرعت بخشیدن به بازسازی و تکثیر سلول‌های پوست آسیب دیده می‌شود و در درمان تاول‌ها و زخم‌های پوستی ناشی از اگزما بسیار مؤثر است.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و می‌دهد.

موارد مصرف کرم پوست های حساس و آسیب دیده دکتر ژیلا :

محافظت از پوست‌های آسیب‌دیده و حساس. مناسب التهابات پوستی مانند؛ درماتیت آتوپیک، اگزما و پسوریازیس. تسکین خشکی، خارش و پوسته ریزی پوست دست، صورت و بدن‌.

روش مصرف کرم پوست های حساس و آسیب دیده دکتر ژیلا:

جهت رسیدن به بهترین نتیجه‌، حداقل‌ ۴ هفته، روزانه ۳ تا ۵ بار از کرم را بر روی نواحی خشک و آسیب دیده استفاده شود.

هشدار مصرف کرم پوست های حساس و آسیب دیده دکتر ژیلا :

فقط برای استعمال خارجی استفاده شود.

از تماس کرم با سطوح مخاطی خودداری شود و در صورت تماس، با آب فراوان شستشو دهید.

در صورت تغییر رنگ، شکل و یا بوی کرم، از مصرف‌ آن پرهیز کنید.

شرایط نگهداری کرم پوست های حساس و آسیب دیده دکتر ژیلا:

در دمای اتاق دور از تابش نور خورشید و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

ترکیبات کرم پوست های حساس و آسیب دیده دکتر ژیلا:

آب یونزدا، عصاره‌ی بید کانادایی، فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده، سدیم لاکتات، اینوزیتول، سدیم PCA، گلیسین، فروکتوز، اوره، نیاسین آمید، اسید لاکتیک، سدیم بنزوات، اکسید روی، آلانتوئین، بخش غیر صابونی روغن زیتون، ستئاریل اولیوات، سوربیتان اولیوات، روغن جوانه‌ی گندم، د-پانتنول، روغن گل راعی، ٣٠-PEG، دی پلی هیدروکسی استئارات، روغن بابونه، روغن گل همیشه بهار، ویتامین ای E، فنوکسی اتانول، بوتیلیتد هیدروکسی تولوئن آلفا، بیزابولول.

محصولات برند دکتر ژیلا (Doctor Jila) یکی از برندهای برتر و مشهور شرکت ایران آوندفر است که خود یکی از 10 شرکت برتر تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی کشور است، که در سال 1358 در ایران تاسیس شد و فعالیت خود را با مدیریت جدید در سال 1365 با تولید دو نوع محصول آغاز کرد، برند دکتر ژیلا در طی زمان محصولات متعددی در زمینه مراقبت از پوست و مو تولید کرد. کارخانه ایران آوندفر از سال 1370 به دلیل گسترش سریع فعالیت به زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع در شهرک صنعتی سیمین دشت منتقل شده که با استفاده از انبار جدید کالا 10 هزار متر مربع به آن افزوده شده است.

کرم

مرطوب کننده

تیوپ

حجم