چون این محصول را نداریم، محصولات مشابه را به شما پیشنهاد میدیم

سافت واش ضد قارچ دئودراگ 150 میلی لیتر

Deo Drug Anti Fungal Sydent Gel 150ml

ویژگی‌های سافت واش ضد قارچ دئودراگ 150 میلی لیتر:

• از بین برنده‌ی قارچ و ضد عفونی کننده
  • حاوی زینک پیریتیون، پیروکتون اولامین، TCC، اسید سالیسیلیک، اسید لاکتیک، سدیم PCA، ویتامین ب۵ B5، آلوئه ورا
  • تسکین دهنده‌ی خارش، التهاب و التیام بخش
  • بر طرف کننده‌ی رایحه‌ی نامطبوع بدن
  • نرم کننده و مرطوب کننده و جلوگیری از خشـکی پوست
  • دارای پی هاش pH= ۴/۵+۰/۵ و مناسب انواع پوست‌

ناموجود

سافت واش ضد قارچ دئودراگ

در این محصول از دسته بندی پاک کننده و تونر از محصولات مراقبت پوست صورت  سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

سافت واش ضد قارچ دئودراگ، حاوی ترکیباتی هدفمند و ویژه است که در کنترل خارش، التهاب موضعی،‌ برطرف کردن رایحه‌ی نامطبوع بدن کاربرد دارد و به پیشگیری از خشکی پوست کمک می‌کند که بر روی هر نوع پوستی می‌توان آن را استفاده نمود.

درماتیت سبورئیک نوعی بیماری است که به دلیل فعالیت بیش از حد قارچی به نام مالاسزیا به وجود می‌آید. وقتی این نوع قارچ بیش از حد فعالیت و توليد مثل کند و سیستم ایمنی بدن نتواند آن را کنترل و یا از بین ببرد؛ این بیماری ایجاد و گسترش پیدا می‌کند. خشکی، قرمزی، التهاب و خارش از عوارض بیماری درماتیت سبورئیک می‌تواند باشد. کارایی و اثربخشی سافت واش ضد قارچ دئودراگ 150 میلی لیتر Deo Drug Anti Fungal Sydent Gel 150ml:

سافت واش ضد قارچ دئودراگ

سافت واش ضد قارچ دئودراگ، مناسب انواع پوست حاوی ۰/۵ درصد زینک، پیریتیون، ۱٪ تری کلوکربان، عصاره‌ی اکی‌ناسه، عصاره‌ی آویشن، عصاره‌ی آلوئه ورا و ویتامین ب۵ B5 است. از مزایای مصرف این محصول کنترل و بهبود بیماری درماتیت سبورئیک است. از بین بردن قارچ‌های پوستی، کاهش خارش و التهاب، جلوگیری از خشکی پوست و ایجاد رایحه‌ای مطبوع و خوشایند از فواید سافت واش ضد قارچ دئودراگ، است. سافت واش ضد قارچ دئودراگ، این نوع قارچ‌ (درماتیت سبورئیک) و دیگر قارچ‌های پوستی بیماری زای پوستی را با کمک ترکیباتی که دارد؛ از بین می‌برد. خشکی، قرمزی، التهاب و خارش از عوارض این بیماری می‌تواند باشد که این عوارض می‌تواند برای افراد بزرگسال ناخوشایند باشد و اگر بر روی پوست صورت ظاهر شود؛ بیماری های روحی و روانی برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد. ولی به علت فراوانی خواص آلوئه ورا، ویتامین ب۵ B5 و دیگر ترکیبات موجود در سافت واش ضد قارچ دئودراگ، از این علائم جلوگیری می‌شود.

سافت واش ضد قارچ دئودراگ

سافت واش ضد قارچ دئودراگ، نرم کننده و مرطوب کننده است که در جلوگیری از خشـکی پوست موثر است و همچنین پی هاش pH طبیعی پوست را برهنه نخواهد زد.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و می‌دهد.

موارد مصرف سافت واش ضد قارچ دئودراگ:

تسکین دهنده‌ی خارش، التهاب و التیام بخش پوست‌ و ضدقارچ و ضد عفونی کننده. کمک به درمان خشکی پوست ناشی از بیماری پوستی درماتیت سبورئیک. بر طرف کننده‌ی رایحه‌ی نامطبوع بدن.

سافت واش ضد قارچ دئودراگ

روش مصرف سافت واش ضد قارچ دئودراگ:

لطفا قبل از مصرف تکان داده شود.

مقدار کافی از مایع شوینده را روی ناحیه‌ی مرطوب شده به طور منظم ماساژ داده و به مدت ۲-۳ دقیقه اجازه دهید کف حاصله باقی بماند سپس آب‌کشی نمایید.

هشدار مصرف سافت واش ضد قارچ دئودراگ:

برای کودکان زیر سه سال استفاده نشود.

شرایط نگهداری:

دور از دسترس کودکان و در دمای ۵ تا ۳۵ درجه‌ی سانتی‌گراد نگهداری شود.

ترکیبات سافت واش ضد قارچ دئودراگ:

کوکامید وپروپیل بتائین، دی سدیم لوریل سولفوساكسينات، آمونیوم لورت سولفات، کوکامید دی اتانول آمین، پتاسیم لوریل سولفات، لوريل گلوکوزید، تری کلوکاربان، مخلوط پروپیلن گلایکول و عصاره‌ی پوست درخت بید و سوربیتول و سالیسیلیک اسید و آب، لاکتیک اسید، زینک پیریتیون، عصاره‌ی گل اکی‌ناسه، عصاره‌ی برگ آویشن، پیروکتون اولامین، یوبی کوئینون، گلیسرین، پنتوتنیک اسید، سدیم PCA ، آلانتوئین، کوپلیمر استایرن / اکریلات، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، دی سدیم ا.د.ت.ا، مخلوط : الكل و سديم لاكتات و لسیتین و آب یونزدا، پودر برگ آلوئه ورا، تری اتانول آمین، مخلوط مـتیل ایزوتیازولینون و کلرو متیل ایزوتیازولینون آب یونزدا.

پن

ضد قارچ

بطری پمپ دار

حجم