چون این محصول را نداریم، محصولات مشابه را به شما پیشنهاد میدیم

قرص سینوپرت اکسترکت بیونوریکا 20

Bionorica Sinupret Extract 20 Coated tablets

ویژگی های قرص سینوپرت اکسترکت بیونوریکا:

• برطرف کردن علائم رینو سینوزیت مثل رفع گرفتگی مجاری بینی
  • برطرف کننده درد و التهاب حاد سینوس‌های پارانازال
  •  نرم کننده ترشحات بینی

ناموجود

برند بیونوریکا شناسه محصول: 110385 دسته: , , برچسب: ,
(1 بررسی مشتری)

قرص سینوپرت اکسترکت بیونوریکا

در این محصول از دسته بندی سلامت ریه از دسته مکمل های تخصصی از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

قرص سینوپرت اکسترکت بیونوریکا محصولی است که در رفع التهابات حاد و غیر پیچیده سینوس‌ها در دستگاه تنفس فوقانی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصو سال‌ها است که به عنوان درمان استاندارد سینوزیت حاد مورد تایید پزشکان قرار گرفته است.

این قرص می تواند در زمان عفونی شدن بیماری در کنار آنتی بیوتیک مورد استفاده قرار گیرد و طول درمان را به میزان زیادی کاهش می‌دهد.

سینوزیت چیست؟

سینوزیت التهاب یا تورم بافت پوشاننده سینوس ها است. سینوس ها چهار حفره جفت (فضا) در سر هستند. آنها توسط کانال های باریک به هم متصل می شوند. سینوس ها مخاط نازکی می سازند که از کانال های بینی خارج می شود. این زهکشی به تمیز نگه داشتن بینی و عاری از باکتری کمک می کند. سینوس ها به طور معمول با هوا پر می شوند، ممکن است مسدود شده و با مایع پر شوند. هنگامی که این اتفاق می افتد، باکتری ها می توانند رشد کنند و باعث عفونت (سینوزیت باکتریایی) شوند.

به این بیماری رینوسینوزیت نیز گفته می شود که راینو به معنای بینی است. اگر بافت سینوس ملتهب باشد، بافت بینی تقریباً همیشه متورم می شود.

انواع مختلف سینوس های نزدیک بینی و چشم چیست؟

سینوس های پارانازال در سر شما نزدیک بینی و چشم ها قرار دارند. آنها از روی استخوان هایی که ساختار آنها را فراهم می کنند نامگذاری شده اند.

سینوس های اتموئیدی بین چشمان شما قرار دارند.
سینوس های ماگزیلاری زیر چشم شما قرار دارند.
سینوس های اسفنوئیدی در پشت چشم شما قرار دارند.
سینوس های فرونتال بالای چشم شما قرار دارند.
بزرگترین حفره سینوسی حفره ماگزیلاری است و یکی از حفره هایی است که بیشتر اوقات عفونی می شود.

قرص سینوپرت اکسترکت بیونوریکا

سینوزیت انواع مختلفی دارد:

سینوزیت حاد باکتریایی: این اصطلاح به شروع ناگهانی علائم سرماخوردگی مانند آبریزش بینی، گرفتگی بینی و درد صورت اشاره دارد که پس از 10 روز از بین نمی رود یا علائمی که به نظر بهبود می یابند اما دوباره برگشت می کنند و بدتر از علائم اولیه هستند. (به عنوان “بیماری مضاعف”). به آنتی بیوتیک ها و ضداحتقان ها پاسخ خوبی می دهد.
سینوزیت مزمن: این اصطلاح به شرایطی اشاره دارد که با احتقان بینی، زهکشی، درد/فشار صورت و کاهش حس بویایی برای حداقل 12 هفته تعریف می شود.
سینوزیت تحت حاد: این اصطلاح زمانی به کار می رود که علائم چهار تا دوازده هفته طول بکشد.
سینوزیت حاد راجعه: این اصطلاح زمانی به کار می رود که علائم چهار بار یا بیشتر در یک سال عود کرده و هر بار کمتر از دو هفته طول بکشد.

موارد مصرف قرص سینوپرت اکسترکت:

• برطرف کردن علائم رینو سینوزیت مثل رفع گرفتگی مجاری بینی
  • برطرف کننده درد و التهاب حاد سینوس‌های پارانازال
  • نرم کننده ترشحات بینی

نحوه مصرف قرص سینوپرت اکسترکت بیونوریکا:

قرص را بدون آنکه بجوید با مقدار کافی مایعات مصرف کنید.

مصرف روزانه این محصول  3 بار در روز است.

اگر معده حساسی دارید توصیه می‌شود قرص بعد از غذا میل شود.

مصرف این محصول همراه وعده غذایی یا بدون آب مصرف شود.

هشدار مصرف قرص سینوپرت اکسترکت بیونوریکا:

در صورت حساسیت به ریشه ژنیتان، گیاه شاه پسند، ترشک، آقطی سیاه، پرایم رز و یا هر یک از مواد جانبی دارو، از مصرف این محصول خودداری کنید.

در صورت ابتلا به زخم معده و یا زخم اثنی عشر و یا وجود چنین سوابقی در گذشته از مصرف خودداری شود.

در صورت وجود تب، خونریزی بینی، درد شدید، ترشحات چرکی از بینی، اختلال بینایی به پزشک یا داروساز مراجعه کنید.

اگر علائم بیماری شما بیشتر از 7 تا 14 روز باقی ماند و یا این علائم تشدید شده به مراکز درمانی مراجعه کنید.

در بیماران با التهاب معده و یا معده حساس این محصول با احتیاط مصرف شود.

مصرف در دوران بارداری و شیردهی

اگر باردار یا شیرده هستید و یا قصد بارداری دارید، قبل از مصرف دارو با پزشک و یا دکتر داروساز مصرف کنید.

ترکیبات قرص سینوپرت اکسترکت بیونوریکا:

گل‌های آقطی سیاه، گل شاه پسند، ریش گیاه ژنتیان، گل‌های پرایم رز، گیاه ترشک

داروسازی بیونوریکای آلمان یکی از پیشروان تولید کننده داروهای گیاهی در جهان می باشد. ما ترکیبات گیاهی را با جدیدترین مطالعات و تحقیقات دارویی ادغام کرده و به دنبال آن داروهایی با کیفت و اثر بخشی بالا تولید می نماییم.یکی از افتخارات ما در بیونوریکا این است که درصد بالایی از درآمد شرکت را صرف تحقیق و توسعه داروهای گیاهی می کنیم. داروهای تولیدی ما عمدتا بر درمان بیماریهای تنفسی، زنان، کلیه و مجاری ادرار و تسکین درد می باشد. در کنار موارد فوق بیونوریکا داروهای گیاهی موثر در درمان بیماری ها و عوارض بیماری های کبدی، روماتیسم و مفصلی و همچنین اختلالات خواب دارد.

قرص

سینوزیت

جعبه مقوایی

1 دیدگاه برای قرص سینوپرت اکسترکت بیونوریکا 20