گزارش نادرستی مشخصات

لوسیون موضعی ام جی باریج اسانس ۱۵ میلی ‎لیترBarij Essence MG Lotion 15 ml

ویژگی های لوسیون موضعی ام جی باریج اسانس :

• رفع علایم ناشی از بواسير نوع I و II (مانند خونریزی، درد، خارش، سوزش و سنگینی مقعد)
  • دارای اثرات ضد باکتری و ضد قارچ، ضد التهاب و التیام بخش
  • دارای اثرات ضد احتقان و قابض
  • درمان شقاق مقعد (فیشر)
  • بهبود زخم های مقعدی

۶۸.۰۰۰ تومان

موجود در انبار

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیBarij Essence MG Lotion 15 ml

لوسیون موضعی ام جی باریج اسانس

در این محصول از دسته بندی هموروئید از محصولات سلامت گوارش از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

لوسیون ام جی باریج اسانس از گیاه مورد تهیه شده است که در بهبود زخم ها بسیار موثر است. این لوسیون ضد التهاب، التیام بخش، ضد عفونی کننده و بندآورنده خون است.

در طی يک کارآزمایی بالينی 67 بيمار مبتلا به بواسير درجه1 و 2 از پماد ام جی يا پماد آنتی هموروئيد به مدت 2 هفته استفاده کردند، نتايج به دست آمده نشان دادند که هر دو دارو کاهش چشمگيری در ميزان خونريزی، درد هنگام اجابت مزاج، درد دائم، خارش، سنگينی و سوزش و خارش مقعد و تنسموس داشتند و از نظر آماری تفاوت معنی داری بين ميزان علائم قبل و بعد از درمان به وجود آمد.

مورد

این گیاه ضد باکتری و ضد قارچ، ضد التهاب و التيام بخش است و در بهبود زخم ها موثر است و عرق تهيه شده از برگ و گل آن در بندآورن خون کمک می کند. مونوترپن‌ها و سس کوئی ترپن‌های موجود در گیاه مورد اثر ضد باکتری، ضد قارچ و ضد عفونی کننده دارند و در طب عاميانه از اسانس مورد برای رفع علائم هموروئيد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بواسیر

بواسیر بیماری شایع ناحیه مقعد و یکی از شایع ترین علل خونریزی در این ناحیه است و ممکن است موجب درد، ناراحتی و ناتوانی بیمار شود . بیماری بواسیر به انواع خارجی، داخلی و ترکیبی تقسیم بندی می شود. بیماری هموروئید داخلی در 3 درجه طبقه بندی می شود:

درجه 1:

داخل کانال مقعد برجسته می شود.

درجه 2:

از مقعد بیرون می زند اما به خودی خود برمیگردد.

درجه 3:

از مقعد بیرون می زند اما برنمیگردد.

لوسیون موضعی ام جی باریج

اقداماتی مثل تغییر رژیم غذایی و شیوه زندگی در درمان بواسیر، نیاز به درجات بالایی از پذیرش بیمار دارد و هنگامی که این اقدامات تاثیر نداشته باشد ، بسیاری از پزشکان راهکارهای غیر جراحی را انتخاب می کنند که معمولا نیاز به دوره های آموزشی مخصوص برای پزشک، تجهیزات ویژه و پذیرفتن خطرات هرکدام وجود دارد. میتوان گفت هیچ یک روش های درمان مزیتی بر دیگری ندارد.

به طور کلی در اکثر کشورها استفاده از گیاهان دارویی در درمان بواسیر رایج است و گیاه مورد جز این گیاهان است که به طور سنتی از آن در اسهال، زخم های گوارشی، بیماری هموروئید، التهاب، بیماری های تنفسی و پوستی مورد استفده قرار میگیرد.

لوسیون موضعی ام جی باریج

موارد مصرف لوسیون موضعی ام جی باریج :

رفع علائم ناشی از بواسیر درجه 1 و 2  مثل خونریزی، درد، خارش، سوزش و زورپیچ، شقاق مقعد

روش مصرف لوسیون موضعی ام جی باریج :

روزی 2 بار، هربار مقداری پنبه را به 15-10 قطره از محلول آغشته کنید و به ناحیه مقعد بمالید.

مدت استفاده، حداقل 7 تا 10 روز است و  بهتر است قبل از استفاده، ناحیه مقعد با آب ولرم به خوبی پاک کنید.

هشدار مصرف لوسیون موضعی ام جی باریج :

اطلاعات کافی در مورد استفاده از این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی وجود ندارد.

در صورت مصرف بیش از مقادیر توصیه شده، احتمال بروز واکنش های حساسیت موضعی وجود دارد.

ترکیبات لوسیون موضعی ام جی باریج :

Essential Oil Of Myrtus Communis

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیBarij Essence MG Lotion 15 ml
سایر مشخصات

محلول

barijessence باریج اسانس

کاربرد

درمان بواسیر

جنسیت مصرف

عمومی

حجم

15 میلی لیتر

آنتی هموروئید

بطری شیشه ای

باریج اسانس

وزن 50 g
نظرات کاربرانBarij Essence MG Lotion 15 ml

لطفا دیدگاه خود را فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی ارسال کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوسیون موضعی ام جی باریج اسانس ۱۵ میلی ‎لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نقد و بررسی‌ها0

• جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخBarij Essence MG Lotion 15 ml

هیچ پرسشی یافت نشد