آنتی فیشر

بیماری شقاق مقعدی یا فیشر (fissure) برای عموم مردم تقریبا مسئله ای عادی است و افراد بسیاری هرچند وقت یکبار به نوع حاد آن دچار می‌شوند. شقاق حاد معمولا خود به خود یا با رعایت برخی نکات بهبود می یابد ولی در صورتی که عود مکرر داشته باشد، جهت درمان لازم است به پزشک مراجعه شود. افراد مبتلا به این بیماری علائم دردناکی مثل درد و خونریزی هنگام حرکات روده ای و بعد از آن را تجربه می کنند. شقاق به دلیل علائم مشابه غالبا با بواسیر که آن هم با درد و خون ریزی همراه است اشتباه گرفته می‌شود، در حالی که این دو عارضه کاملا با هم متفاوت هستند.

شقاق یک پارگی یا شکاف بیضوی شکل کوچک در سر مقعد است که منجر به ایجاد درد و خونریزی به هنگام اجابت مزاج می شود. در شقاق حاد، شکاف یا پارگی که در مقعد ایجاد می شود کوچک و سطحی است ولی درصورتیکه این زخم سطحی بهبود نیابد، با گذشت زمان به فیشر مزمن تبدیل می‌شود. علائم فیشر، بدلیل حساسیت بالا و وجود اعصاب زیاد در ناحیه مقعد، برای بسیاری از بیماران دردناک و غیرقابل تحمل است. این عارضه می تواند در تمامی سنین رخ دهد و مختص به گروه سنی خاصی نیست. همچنین میزان شیوع این بیماری در زنان و مردان تقریبا به یک میزان می باشد اما خب احتمال بروز آن در زنان بعد از زایمان بیشتر است.

همانطور که اشاره شد، بیماری شقاق با هموروئید تفاوت دارد. در واقع، همورویید یک بیماری گوارشی شایع است که در آن رگ های ناحیه مقعد و رکتوم تحتانی متورم و مانند رگهای واریس می شوند. این بیماری ممکن است داخل مقعد یا رکتوم (هموروئید درونی) یا زیر پوست مقعد و اطراف آن (هموروئید بیرونی) رشد کند. حدود نیمی از بزرگسالان تا سن ۵۰ سالگی علائم هموروئید را به صورت خارش، درد و خونریزی تجربه می کنند. همانطور که گفتیم، زمانی که بخشی از رگ های روده بزرگ یا مقعد متورم شوند، هموروئید ایجاد می شود. این بیماری می تواند دردناک و با خونریزی همراه باشد. این عارضه همیشه قابل مشاهده نیست، اما می تواند به صورت برآمدگی، غده های قرمز یا بی رنگ دیده شود. این بیماری اکثر اوقات با درمان های خانگی و تغییر سبک زندگی بهبود می یابد. بهرحال، خوشبختانه روشهای موثری برای درمان هموروئید وجود دارد. (محصولات هموروئید)

خرید مکمل های تخصصی آنتی فیشر

در بخش مکمل‌های سلامت گوارش سایت داروخانه دکتر دانیالی انواع مکمل درمان کننده شقاق و هموروئید موجود و در دسترس می باشد. خرید اینترنتی این مکمل ها را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمتها از برندهای معتبر خارجی و ایرانی می توانید از داروخانه آنلاین دکتر دانیالی انجام دهید. شما می توانید تنها با یک کلیک خرید خود را ثبت و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. تمامی مکمل‌های موجود در این داروخانه دارای برچسب اصالت کالا بوده و شما می توانید با اطمینان آنها را خریداری نمایید. همچنین قبل از خرید می‌توانید از مشاوران سایت در خصوص خرید محصولات مشاوره بگیرید.

همه محصولات (7102)

در حال نمایش 6 نتیجه