مسواک سوپر سنستیو 2080 با برس خیلی نرم

2080 Super Sensitive Super Soft Toothbrush

ویژگی های مسواک سوپر سنستیو 2080:

  • استفاده از نخ نایلون ۶/۱۲ با انتهای کاملآ گرد جهت محافظت از دندان‌ها و لثه‌ها
  • نخ‌هایی با برش‌هایی خاص جهت تمیز نمودن کامل دندان‌ها
  • جلوگیری از تشکیل جرم بر روی آن‌ها
  • طراحی آرگونومیک برای تسلط بیشتر و‌ دسترسی به تمام نقاط سخت‌گذر دهان و دندان
  • مناسب دندان‌ها و لثه‌های حساس
  • دارای رنگ‌بندی‌های متنوع


۷۸.۰۰۰ تومان

ناموجود

ناموجود

با خرید ۴۰۰.۰۰۰ تومان بیشتر، هزینه حمل و نقل رایگان می شود.

مسواک سوپر سنستیو 2080

در این محصول از دسته بندی مسواک از دسته بهداشت دهان و دندان سایت داروخانه آنلاین دکتر دانیالی می پردازیم به:

مسواک سوپر سنستیو 2080 با برس خیلی نرم، به وسیله‌ی طراحی ویژه و الیاف بکارگرفته بر روی آن، در کمک به تمیز نمودن کامل دندان‌ها از آلودگی‌ها و پیش‌گیری از ایجاد جرم بر روی آن‌ها کاربرد دارد. مسواک سوپر سنستیو 2080 با برس خیلی نرم، مناسب دندان‌ها و لثه‌های حساس می‌باشد و برای لثه‌ها و دندان‌ها بعد از جراحی لثه و ایمپلنت کارایی دارد.

برخی از افراد در انتخاب مسواک برای خود وسواس دارند و  به دنبال مسواکی می‌گردند که کارایی بهینه‌‌ای داشته باشد و رشته‌های آن، چنان نرم بر روی دندان‌ها و لثه‌ها حرکت کند که نه تنها در پاک‌سازی‌ دندان‌ها موثر باشد بلکه آسیبی بدان‌ها وارد نسازد.

مسواک سوپر سنستیو 2080

مسواک سوپر سنستیو 2080

همچنین افرادی که جراحی‌های لثه یا دیگر اعمال درمانی دهان و دندان انجام داده‌اند و به گونه‌ای مراقبت از آن‌ها کمی حساس‌تر است،‌ مسواکی را می‌پسندند که فشار زیاد بر دندان‌ها و لثه‌ها‌یشان وارد نسازد و در عین حال، دردهای آن‌ها را بیشتر نکند.

مسواک سوپر سنستیو 2080 با برس خیلی نرم 2080 Super Sensitive Super Soft Toothbrush؛ با بهره‌گیری از ۵۴۰۰ فیلامنت‌های بسیار نرم یا همان الیاف و موهای مسواک برای دندان‌های زیبا و قوی و لثه‌های سالم توسط بهترین سازندگان اروپایی، از نخ نایلون ۶/۱۲ با انتهای کاملآ گرد جهت محافظت از دندان‌ها و لثه‌ها طراحی و ساخته شده است که بدون آسیب به مینای دندان و بدون عقب نشینی لثه، جهت تمیز نمودن کامل دندان‌ها و جلوگیری از تشکیل جرم بر روی آن‌ها موثر و مفید است.

مسواک سوپر سنستیو 2080

مسواک سوپر سنستیو 2080

طراحی آرگونومیک این مسواک، برای تسلط بیشتر و‌ دسترسی به تمام نقاط سخت‌گذر دهان و دندان کارایی دارد که مناسب دندان‌ها و لثه‌های حساس و افرادی که جراحی لثه و ایمپلنت انجام داده‌اند، خواهد بود.

همچنین سر برس مسواک سوپر سنستیو 2080 با برس خیلی نرم، به صورت فشرده و کمی زاویه‌دار طراحی شده است تا برای تمیز کردن بهینه مناسب باشد و در چندین رنگ تولید شده است.

دندانپزشکان توصیه می‌کنند که حداقل دو بار در روز مسواک بزنید و هر ۳ ماه یک‌بار مسواک خود را تعویض نمایید. پیشنهاد می‌شود که تاریخ باز کردن پلمپ مسواک و استفاده از آن را روی دسته یا روی یک چسب نوشته و در محل نگهداری مسواک چسبانده شود.

به این ترتیب شما دقیقا می‌دانید که طول عمر مسواک (که ۹۰ روز است)، تا چه زمانی به پایان خواهد رسید. فدراسیون جهانی دندانپزشکی (FDI) مسواک زدن در طول شبانه‌روز با مسواکی مانند؛ مسواک سوپر سنستیو 2080 با برس خیلی نرم را برای بهداشت دهان و دندان مفید می‌داند.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و می‌دهد.

مسواک سوپر سنستیو 2080

مسواک سوپر سنستیو 2080

موارد مصرف مسواک سوپر سنستیو 2080:

کمک به تمیز نمودن کامل دندان‌ها از آلودگی‌ها و پیش‌گیری از ایجاد جرم بر روی آن‌ها. مناسب دندان‌ها و لثه‌های حساس. لثه‌ها و دندان‌ها بعد از جراحی لثه و ایمپلنت.

روش مصرف مسواک سوپر سنستیو 2080:

مقدار مناسبی از خمیر دندان را بر روی مسواک خود قرار دهید و به روش صحیح و به آرامی دندان‌های خود را مسواک بزنید.

هشدار مصرف مسواک سوپر سنستیو 2080:

لطفاً هنگامی که موهای مسواک شروع به حرکت در جهت‌های مختلف کردند، محصول را تعویض کنید. توصیه می‌شود هر سه ماه یک‌بار مسواک خود را تعویض کنید.

شرایط نگهداری:

فرآورده را دور از گرما، نور و رطوبت نگهداری نمایید.

فرآورده را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

ترکیبات مسواک سوپر سنستیو 2080:

مواد تشکیل دهنده شامل؛ PP و PET رنگ مجاز غذایی، مونوفیلامنت، بست فلزی.

برند بیست هشتاد برندی باکفیت کره جنوبی می‌باشد. این محصول در زمینه بهداشت دهان و دندان فعالیت می‌کند. شعار این برند این است که شما با محصولات ما تا 80 سالگی می توانید 20 دندان سالم داشته باشید.

ویژگیهای محصول

وزن 24 گرم
نوع محصول

مسواک

گروه

دهان و دندان

نوع محفظه

طلقی

نوع برس

خیلی نرم

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

سلامت آریا اندیشان

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مسواک سوپر سنستیو 2080 با برس خیلی نرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *