چون این محصول را نداریم، محصولات مشابه را به شما پیشنهاد میدیم

شامپو تقویتی و ضد ریزش لروونی 200 میلی‌ لیتر

Lervoni Anti Hair Loss Shampoo 200ml

ویژگی‌های شامپو ضد ریزش مو لروونی:

  • پاک‌سازی ملایم موها از آلودگی‌ها
  • تقویت فولیکول مو و کنترل ریزش مو
  • کمک به درمان آلوپسی
  • حاوی پروتئین هیدرولیز شده، کافئین بیوژنیک-۲۱۰، عصاره‌های رزماری، جینکوبیلوبا، گل ختمی، مورد، مریم‌گلی و پرسیاوشان
  • آب‌رسان و مرطوب‌کننده
  • دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی، ضد التهابی و ترمیم‌کنندگی
  • افزایش گردش خون مویرگی در پوست سر
  • محرک رشد مو و بازسازی فولیکول مو
  • جلوگیری از شوره‌ی سر
  • افزایش‌ درخشندگی و استحکام مو


۷۵.۰۰۰ تومان

ناموجود

ناموجود

با خرید ۶۰۰.۰۰۰ تومان بیشتر، هزینه حمل و نقل رایگان می شود.

شامپو تقویتی و ضد ریزش لروونی

در این محصول از محصولات شامپو از دسته مراقبت مو از سایت داروخانه آنلاین دکتر دانیالی می پردازیم به:

شامپو ضد ریزش مو لروونی، دربردارنده‌ی ترکیبات گیاهی مانند؛ عصاره‌های هدفمند و ویژه‌ و سورفاکتانت‌های ملایمی می‌باشد که در کمک به تمیز نمودن و تقویت موها و پوست سر کاربرد دارد و ویژه‌ی موهای دارای ریزش فرموله و تولید شده است.

انسان‌ها با داشتن موهای پُرپشت، همیشه و از دیرباز زیباتر دیده می‌شدند و این برای آن‌ها اهمیت بسزایی دارد. درست است که در طول شبانه‌روز، ما تعدادی از موهای خود را از دست می‌دهیم و موهای تازه روییده جای آن‌ها را پر می‌نمایند، ولی چنانچه این ریزش بیش از حد معمول باشد، فرد به ریزش مو دچار شده است که برای هیچ‌کس خوشایند نیست.

شامپو تقویتی و ضد ریزش لروونی

شامپو تقویتی و ضد ریزش لروونی

ریزش مو معمولا و بویژه در آقایان بیشتر جنبه‌ی ژنتیک و هورمونی دارد و بیشتر از بانوان بدان دچار می‌شوند‌. ولی برخی از عوامل دیگر مانند؛ آلودگی هوا، ورزش‌های سنگین، رژیم غذایی نامناسب، تغییرات هورمونی و … نیز در زیرش مو موثر هستند و فرقی ندارد که چه عاملی در فرد باعث ریزش مو شده است، زیرا می‌بایست برای شستن موها از فرآورده‌ای استفاده شود که نه تنها به تقویت موها و پوست سر بپردازد، بلکه باید یارای کنترل ریزش مو باشد.

شامپو تقویتی و ضد ریزش لروونی

شامپو تقویتی و ضد ریزش لروونی

شامپو تقویتی و ضد ریزش مو لروونی 200 میلی‌ لیتر Lervoni Anti Hair Loss Shampoo 200ml؛ حاوی سورفاکتانت‌ها یا مواد شوینده‌ی ملایم است که در پاک‌سازی موها و پوست سر از آلودگی‌ها کاربرد دارد و نیز به بهره بردن از پروتئین هیدرولیز شده، کافئین بیوژنیک-۲۱۰، عصاره‌های رزماری، جینکوبیلوبا، گل ختمی، مورد، مریم‌گلی و پرسیاوشان به تقویت فولیکول مو و کنترل ریزش مو و نیز کمک به درمان آلوپسی مفید و موثر خواهد بود که همچنین با وجود دکسپانتنول‌، آب‌رسان و مرطوب‌کننده است.

شامپو تقویتی و ضد ریزش لروونی

شامپو تقویتی و ضد ریزش لروونی

شامپو ضد ریزش مو لروونی، به لطف عصاره‌های گیاهی و کافئین بیوژنیک که در آن فرموله شده است، دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی، ضد التهابی و ترمیم‌کنندگی است که در افزایش گردش خون مویرگی در پوست سر و برآیند آن، محرک رشد مو و بازسازی فولیکول مو و جلوگیری از ریزش مو و نیز شوره‌ی سر پرفایده خواهد بود.

و به دلیل وجود پروتئین هیدرولیز شده‌ی شیر و ابریشم، که خود به وسیله‌ی اسیدهای آمینه و مواد مغذی، باعث ترمیم مو و پوست سر، افزایش‌ درخشندگی و استحکام موها می‌شود.

شامپو ضد ریزش مو لروونی، ساخت ایران است که برای تهیه‌ی آن می‌توانید همچنین براحتی و به صورت آنلاین از سایت داروخانه‌ دکتر دانیالی اقدام نمایید. داروخانه‌ دکتر دانیالی هم‌واره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار می‌دهد.

موارد مصرف شامپو تقویتی و ضد ریزش لروونی:

کمک به تمیز نمودن و تقویت موها و پوست سر. مناسب موهای دارای ریزش.

روش مصرف شامپو تقویتی و ضد ریزش لروونی:

شامپو را روی موهای مرطوب پخش کرده و به مدت ۲ تا ۳ دقیقه ماساژ دهید و سپس موها را آب‌کشی نمایید.

هشدار مصرف شامپو تقویتی و ضد ریزش لروونی:

از تماس شامپو با چشم‌ها خودداری کنید.

در صورت بروز هرگونه حساسیت با پزشک یا دکتر داروساز مشورت فرمائید.

شرایط نگهداری:

فرآورده در جای خشک و خنک، دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

فرآورده را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

شامپو تقویتی و ضد ریزش لروونی

شامپو تقویتی و ضد ریزش لروونی

ترکیبات شامپو تقویتی و ضد ریزش لروونی:

آمونیوم لوریل اتر سولفات، کوکامیدو پروپیل بتائین، دی سدیم کوکوآمفو دی استات، کافئین، مالتودکسترین، اوره، صمغ زانتان، هیدروکسی اتیل سلولز، فنوکسی اتانول (بیوجنیک کافئین ۲۱۰)، سدیم لوریل ساركوزينات، پی ای جی-۱۵۰ دی اسـتئارات، بوتیلن گلیکول، پی پی جی-۲۶ بوتتچث-۲۶، پی ای جی-٤٠ كاستر اویل هیدروژنه، آپژنین، اولئونولیک اسید، بیوتینول تریپپتید-۱، گلیسرین.

پروتئین هیدرولیز شده‌ی ابریشم، پروتئین هیدرولیز شده‌ی شیر، دکسپانتنول. عصاره‌ی رزماری، عصاره‌ی جینکوبیلوبا، عصاره‌ی گل ختمی، عصاره‌ی مورد، عصاره‌ی مریم‌گلی، عصاره‌ی پرسیاوشان، پروپیلن گلیکول، سدیم کراید، پلی کواترنیوم-۱۰، سدیم ا. د. ت. آ، متیل کلروايزوتيازولينون، متیل ایزوتیازولینون سیتریک اسید، اسانس، رنگ، آب یونزدا.

برند لروونی در سال 1397 تاسیس شده است و دز زمینه تولید محصولات مراقبتی پوست و مو فعالیت می کند. این شرکت با بهره گیری از مواد اولیه مناسب و فرمولاسیون جدید در تلاش است نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه داشته باشد.

مواد اولیه موجود در این محصولات برند لروونی وارداتی و خارجی می باشد و می توان گفت محصولات این برند از مواد با کیفیت بالا و فرمولاسیون بروز دنیا تولید شده است.محصولات لروونی به دلیل داشتن تنوع بالایی که دارد می تواند پاسخگوی نیازهای مراقبت پوست و مو شما باشد. همچنین این محصولات با هدف درماتولوژیک تولید می شود، یعنی علاوه بر در نظر گرفتن جنبه های زیبایی، جنبه درمانی نیز بصورت کاملا علمی در تولید آن رعایت شده  است.

ویژگیهای محصول

وزن 230 گرم
نوع محصول

شامپو

گروه

ضد ریزش و تقویتی

نوع محفظه

بطری پلاستیکی

حجم

200 میلی لیتر

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

صنایع شیمیایی اریس

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو تقویتی و ضد ریزش لروونی 200 میلی‌ لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *