سرم لایه بردار قوی گریفین (حاوی‌ AHA و BHA) 30 میلی لیتر

Griffin Strong Peeling AHA + BHA 8% Serum 30ml

ویژگی‌های سرم لایه بردار قوی گریفین:

  • لایه‌برداری از سلول‌های بالایی پوست صورت
  • حاوی آلفا هیدروکسی اسید (AHA) و بتا هیدروکسی اسید (BHA)
  • پاک‌سازی منافذ پوست بهبود کلاژن‌سازی
  • بهبود استحکام، شفافیت و بافت پوست
  • ضد باکتری و کنترل سبوم
  • کمک به پیش‌گیری‌ از ایجاد جوش
  • رفع دانه‌های سرسیاه
  • کمک به جذب بهتر دیگر فرآورده‌های مراقبتی پوست
  • مناسب پوست‌های چرب و مختلط
تاریخ انقضا: 1403/12/23

قیمت اصلی ۶۴۴.۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۸۳.۰۰۰ تومان است.

موجود

موجود

برند گریفین شناسه محصول: 211271 دسته: , , برچسب: بارکد محصول : 6262752700377
با خرید ۶۰۰.۰۰۰ تومان بیشتر، هزینه حمل و نقل رایگان می شود.

سرم لایه بردار قوی گریفین (حاوی‌ AHA و BHA)

در این محصول از دسته‌بندی لایه بردار از محصولات اسکراب، ماسک و لایه بردار سایت داروخانه آنلاین دکتر دانیالی می پردازیم به:

سرم لایه‌ بردار قوی گریفین، دربردارنده‌ی هیدروکسی اسیدها و دیگر ترکیباتی است که به صورت هدفمند و ویژه در کمک به لایه‌برداری قوی پوست صورت از سلول‌های مرده‌ی پوست و برآیند آن به حفظ سلامت و جوان‌سازی پوست کاربرد دارد و مناسب پوست چرب‌ و مختلط می‌باشد.

لایه‌برداری شیمیایی یک راه حل عالی برای طیف وسیعی از مشکلات پوستی مانند؛ چین و چروک، آکنه و تیرگی‌ پوست (هایپرپیگمانتاسیون) است. اگر به دنبال راهی برای داشتن پوستی روشن‌تر، شفاف‌تر و جوان‌تر هستید، لایه‌برداری شیمیایی می‌تواند پاسخی باشد که به دنبال آن هستید.

سرم لایه بردار قوی گریفین

سرم لایه بردار قوی گریفین

لایه‌برداری شیمیایی با از بین بردن لایه‌ی بیرونی سلول‌های مرده‌ی پوست، خطوط ریز را کاهش می‌دهد تا پوستی صاف و سالم‌تر را نمایان سازد. بسته به اهدافی که افراد دارند، از بین لایه‌برداری شیمیایی سبک، متوسط یا عمیق یکی را می‌بایست گزینش نمود.

به صورت کوتاه، مزایای لایه‌برداری از پوست شامل؛ بهبود تولید کلاژن به منظور داشتن پوستی جوان‌تر، تقویت رنگ و بهبود بافت پوست، بخشیدن ظاهری سالم‌تر و شاداب‌تر به پوست و در پایان بهبود برخی از بیماری‌های پوستی مانند؛ آکنه و خطوط ریز و پیش‌گیری از پیری زودرس پوست می‌شود. ولی در لایه‌برداری از پوست به هیچ‌وجه نباید زیاده‌روی نمود، زیرا باعث‌ سوزش، درد ‌و آسیب‌دیدگی می‌شود.

سرم لایه بردار قوی حاوی‌ AHA و BHA گریفین 30 میلی لیترGriffin Strong Peeling AHA + BHA 8% Serum 30ml؛ یک فرآورده‌ی مراقبتی به منظور روتین پوستی می‌باشد که دارای آلفا هیدروکسی اسیدهایی (AHA) همچون؛ اسید لاکتیک و اسید مالیک ۸ درصد است که به صورت طبیعی در بیشتر میوه‌ها وجود دارد و بتا هیدروکسی اسید (BHA) یا اسید سالیسیلیک ۰/۵ درصد می‌باشد که یکی از مزایای آن، ضد باکتری بودنش است.

سرم لایه بردار قوی گریفین

سرم لایه بردار قوی گریفین

این سرم به عنوان یک لایه‌بردار شیمیایی پوست مصرف می‌شود و که می‌تواند در کمک به حفظ و بهبود سلامت پوست و دادن جوانی دوباره مفید واقع گردد.

سرم لایه‌ بردار قوی گریفین، به منظور از رفع سلول‌های مرده‌ی لایه‌ی  اپیدرم یا بالایی پوست طراحی شده است. سلول‌های مرده در گرفتگی منافذ و عدم جذب کامل محصولاتی مانند؛ انواع کرم‌ها و ضد آفتاب تاثیرگذار هستند و به تجدید رطوبت، افزایش تولید کلاژن پوست و استحکام بافت همبند کمک می‌نماید.

سرم لایه‌ بردار قوی گریفین، توان این را دارد تا لک‌های تیره و عدم شفافیت پوست را بهبود بخشد وهمچنین از ایجاد جوش جلوگیری کند و به برطرف‌ نمودن دانه‌های سرسیاه بپردازد.

سرم لایه‌ بردار قوی گریفین، مناسب پوست‌هی چرب و مختلط و ساخت ایران است که برای تهیه‌ی آن می‌توانید همچنین براحتی و به صورت آنلاین از سایت داروخانه‌ دکتر دانیالی اقدام نمایید. داروخانه‌ دکتر دانیالی هم‌واره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار می‌دهد.

سرم لایه بردار قوی گریفین

سرم لایه بردار قوی گریفین

موارد مصرف سرم لایه بردار قوی گریفین:

کمک به لایه‌برداری ملایم پوست صورت. کمک به حفظ سلامت و جوان‌سازی پوست. مناسب چرب و مختلط.

روش مصرف سرم لایه بردار قوی گریفین:

زمان استفاده: شب‌ها، تنها هفته‌ای ۱ تا ۲ بار از این سرم استفاده شود. 

پیش از مصرف، شیشه را به طور کامل تکان دهید. در اولین بار مصرف، بر روی پوست ساعد تست حساسیت انجام شود و در صورت عدم بروز مشکل در موارد توصیه‌شده شب‌ها ۱ میلی‌لیتر (حدود ۲۰ قطره) از سرم را بر روی پوست صورت بمالید و پس از ۲۰ دقیقه به طور کامل شستشو دهید.

در طول استفاده از این سرم صبح‌ها از ضد آفتاب استفاده کنید.

هشدار مصرف سرم لایه بردار قوی گریفین:

از تماس با چشم خودداری شود.

در صورت تحریک و سوزش شدید مصرف قطع شود.

حتما در طول روز از سرم یا کرم ضد آفتاب استفاده شود.

شرایط نگهداری:

دور از دسترس کودکان و نور مستقيم آفتاب و در دمای اتاق نگهداری شود.

ترکیبات سرم لایه بردار قوی گریفین:

آب یونزدا، اسید لاکتیک، اسید مالیک، گلیسیرین، اتانول، پروپیلن گلیکول، بوتیلن گلیکول، آلانتوئین، ديازوليدينيل اوره، سدیم بنزوات، پتاسیم سوربات، سدیم هیدروکسید، اسید سالیسیلیک، سدیم هیالورونات (اسید هیالورونیک)، سدیم پی سی ای، اوره، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی.

برند گریفین از برندهای جدیدی می باد که در زمینه تولید محصولات مراقبت پوست و مو فعالیت می کند.این برند با استفاده از انواع تکنولوژی‌ جدید و فناوری‌ در علم پزشکی تلاش می کند تا محصولات با کیفیتی را تولید و در بازار عرضه کند.گریفین به دلیل تولید محصولات با کیفیت و با توجه به نیاز مصرف کنندگان، در این زمینه بسیار شناخته شده‌ است.این برند محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه کرده است و افراد می تولنند با هر سلیقه‌ای از این محصولات استفاده کنند.

ویژگیهای محصول

وزن 80 گرم
نوع محصول

سرم

گروه

لایه بردار

نوع محفظه

بطری قطره چکان دار

حجم

30 میلی لیتر

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

شرکت ژاله نور

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم لایه بردار قوی گریفین (حاوی‌ AHA و BHA) 30 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *