چسب میخچه وایپ کورن 40 درصد اسید سالیسیلیک 6 عددی

• هم رنگ پوست و دارای بافت پارچه ای

ناموجود

چسب میخچه وایپ کورن 40 درصد اسید سالیسیلیک

در این محصول از دسته‌بندی ضد میخچه و زگیل از سایت دکتر دانیالی می‌پردازیم به:

افرادی که از کفش نامناسب استفاده کرده یا بهداشت پا را به‌خوبی رعایت نمی کنند، ممکن است دچار میخچه و زگیل شوند. افراد مبتلا به ناهنجاری های استخوانی و… نیز در معرض میخچه و زگیل قرار دارند. میخچه به‌صورت برجستگی کوچکی بر کناره‌ها یا مفصل انگشتان پا ایجادشده و هسته سختی دارد. اما زگیل می‌تواند در هر نقطه‌ای از بدن رویش داشته باشد.

میخچه چیست؟

میخچه ضایعه‌ای پینه‌ای‌ شکل از پوست مرده است که معمولاً در سطوح نازک و بدون موی پوست به خصوص در قسمت پشتی پنجه پا و انگشتان یا در قسمت ضخیم‌تر پوست کف دست و پا ایجاد می‌شود. داشتن میخچه که یک برآمدگی کوچک است با درد همراه است و به دلیل محل قرارگیری آن که عموما روی انگشتان پا شکل می‌گیرد راه رفتن فرد را دچار مشکل می‌کند. احساس درد و فشار کف پا به ویژه هنگام پوشیدن کفش، راه رفتن یا فعالیت‌های بدنی‌‌ می‌باشد. چنانچه میخچه درمان نشود، نه تنها دردهای مزمن کف پا شخص را رها نمی‌کنند، بلکه ممکن است باعث بروز ناهنجاری‌های استخوانی و آناتومی و لنگیدن به هنگام راه رفتن شود.

چسب میخچه وایپ کورن 40 درصد

Wipe Corn 40% Salicylic Acid Topical Plasters

روش‌های درمان

روش‌های خانگی و دست‌ساز مثل استفاده از سرکه، موز و … برای درمان میخچه وجود دارد و گاهی اوقات نیز نیاز به جراحی می‌باشد، اما استفاده از چسب و محلول درمان میخچه و زگیل سریعترین، کم درد ترین و کم هزینه‌ترین راه برای رفع این عارضه است. از چسب وایپ کورن می توان برای درمان این عارضه های پوستی استفاده نمود. استفاده از وایپ کورن برای حذف میخچه و زگیل روشی بدون درد، کم هزینه و دائمی محسوب می‌شود.

چسب وایپ کورن چیست؟

چسب میخچه وایپ کورن 40 درصد اسید سالیسیلیک Wipe Corn Salicylic Acid 40% Topical Plasters To Remove Corns Warts، چسب تسکین درد حاوی سالسیلیک اسید به منظور رفع میخچه است. این چسب از ۴۰ درصد اسید سالیسیلیک (به عنوان ماده اصلی فرآورده) ساخته شده که بعد از انجام آزمایش‌های فراوان و با توجه به اینکه غلظت این اسید باید به گونه ای باشد که هم بتواند میخچه و زگیل‌ را درمان کند و هم به پوست نواحی سالم آسیبی نزند، تعیین شده است.

عملکرد:

چسب میخچه وایپ کورن 40% دارای یک پد تو خالی دایره ای شکل است که دور میخچه قرار می گیرد تا آن را محصور کرده سپس اسید به آرامی از داخل پد آزاد شده و میخچه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. دوره درمان این محصول ۱۲ روز طول می کشد. هر چسب را به مدت ۲ روز باید روی محل چسبانده و سپس چسب را جدا کرده و محل را از پوست های مرده تمیز نمایید. سپس از چسب دیگری استفاده می شود. چسب میخچه و زگیل وایپ کورن میخچه و زگیل را کاملا درمان می کند.

ویژگی‌ها:

در طراحی این چسب، عوامل مهمی مورد توجه قرار گرفته اند. در برابر نفوذ باکتری ها مقاوم است که به پیشگیری از عفونت و التهاب در منطقه مورد تاثیر می پردازد. همچنین، از ساختار بافت پارچه ای برای این چسب استفاده شده است که موجب ایجاد راحتی و آسایش بیشتر در طول استفاده می شود. یکی دیگر از ویژگی های بارز این چسب، رنگ پوست مشابه است. این رنگ پوست و مناسب بافت پارچه ای آن، باعث می شود چسب در محل استفاده خیلی آشکار نباشد و به راحتی قابل پنهان کردن باشد. از این رو، شما می توانید این چسب را به آسانی در محل کار، خانه یا دیگر جاها استفاده کنید.

درمان از طریق چسب میخچه وایپ کورن بدون درد می‌باشد در نتیجه فعالیت روزمره فرد را مختل نمی‌کند. به علت این که چسب میخچه را از ریشه درمان میکند بعد از درمان میخچه دیگری ایجاد نمیشود. چسب میخچه وایپ کورن با کیفیت بالا ساخت کشور ایران است. پس از مدتی استفاده از این محصول، مشکل میخچه پا کاملا برطرف خواهد شد و می توانید به راحتی از بین بردن میخچه و زگیل را تجربه کنید.

موارد مصرف:

درمان میخچه و زگیل

روش مصرف:

نحوه‌ی استفاده از چسب میخچه وایپ کورن بسیار آسان و بدون درد است.

ناحیه دارای میخچه را تمییز و خشک نمایید.

چسب را به گونه‌ای قرار دهید که میخچه در مرکز آن قرار گیرد.

پس از دو روز چسب را بردارید و میخچه را بشویید تا پوست‌های مرده آن جدا شوند.

این کار را تا خوب شدن کامل میخچه ادامه دهید.

هرچه ریشه میخچه عمیق‌تر و قدیمی‌تر باشد درمان آن نیز زمان‌بر تر است.

هشدار مصرف:

برای افرادی که به سالیسیلیک اسید حساسیت دارند توصیه نمی‌شود.

برای افراد دیابتی و کسانی که فشار خون پایین دارند مضر است.

برای درمان انواع زگیل تناسلی، خال‌های مادرزادی، خال‌هایی که از آنها مو روییده اثر بخش نمی‌باشد.

شرایط نگهداری:

در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

چسب

درمان میخچه

کاربرد

درمان زگیل, درمان میخچه