چون این محصول را نداریم، محصولات مشابه را به شما پیشنهاد میدیم

کپسول ایبسیوم کوشان فارمد 30 عددی

Ibsium Koushan Pharmed 30 capsules

ویژگی های کپسول ایبسیوم کوشان فارمد:

• کاهش علائم گوارشی(نفخ، درد شکمی و یبوست)
  • حاوی ساکارومایسس سرویزیه در کپسول سلولزی
  • بهبود کیفیت و تداوم مدفوع
  • مناسب برای بیماران مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر
  • بدون گلوتن، ماهی، بادام زمینی، تخم مرغ، گندم، لبنیات، دانه‌های سویا، ذرت، شیرین‌کننده‌ها، طعم‌دهنده‌ و رنگ‌ مصنوعی
  • مناسب برای افراد گیاه‌خوار

ناموجود

کپسول ایبسیوم کوشان فارمد

در این محصول از دسته محصولات ضد یبوست و ملین از مکمل‌های سلامت گوارش سایت دکتر دانیالی می‌پردازیم به:

کپسول ایبسیوم کوشان فارمد، دربردارنده‌ی ترکیبی ویژه و هدفمند به نام است که در کمک به کاهش علائم گوارشی (نفخ، درد شکمی و یبوست) کاربرد دارد و به بهبود کیفیت و تداوم مدفوع کمک می‌کند. این فرآورده برای بیماران مبتلا به سندروم روده‌ی تحریک پذیر‌ مناسب می‌باشد.

عدم تعادل در باکتری‌های موجود در سیستم گوارشی، یکی از دلایل اصلی ابتلا به سندروم روده‌ی تحریک پذیر می باشد. به همین دلیل برقراری تعادل بین باکتری‌ های موجود در سیستم گوارشی در مدیریت بیماران مبتلا به بیماری سندروم روده‌ی تحریک پذیر (IBS) می‌تواند یکی از راهکارهای درمانی موثر باشد.

کپسول ایبسیوم کوشان فارمد

Ibsium Koushan Pharmed

هر کپسول ایبسیوم کوشان فارمد 30 عدد Koushan Pharmed Ibsium 30 Capsules؛ حاوی ساکارومایسس سرویزیه ۳۸۵۶-CICMI بوده که برای افراد مبتلا به سندروم روده‌ی تحریک پذیر که عمدتا دچار يبوست می‌شوند قابل استفاده است. هر کپسول سلولزی حاوی ۵۰۰ میلی‌گرم ساکارومایسس سرویزیه است.

مکانیسم اثر کپسول ایبسیوم کوشان فارمد:

۱. ایجاد اثر پروکینتیک (تحریک و منظم کردن حرکات دستگاه گوارش از طریق تحریک فلور روده در تولید اسیدهای چرب با زنجیر کوتاه و الکل.

۲. ایجاد اثر ضد درد از طریق فعال سازی PPAR-a در روده ها.

کپسول ایبسیوم کوشان فارمد، به لطف ترکیبات و فرمولاسیونی که دارد، عاری از گلوتن، ماهی، بادام زمینی، تخم مرغ، گندم، لبنیات، دانه‌های سویا، ذرت، شیرین‌کننده‌ها، طعم‌دهنده‌ها و رنگ‌های مصنوعی بوده که می‌تواند به پیش‌گیری‌ از بروز واکنش‌ها و حساسیت‌های احتمالی کمک نماید. این کپسول‌ها سلولزی بوده و مناسب برای افراد گیاه‌خوار می‌باشد.

کپسول ایبسیوم کوشان فارمد، در شرکت داروسازی کیهان دارو ساخته شده است که برای تهیه‌ی آن می‌توانید همچنین به راحتی و به صورت آنلاین از سایت داروخانه‌ دکتر دانیالی اقدام نمایید. داروخانه‌ دکتر دانیالی هم‌واره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار می‌دهد.

موارد مصرف:

کمک به کاهش علائم گوارشی (نفخ، درد شکمی و یبوست). کمک به بهبود کیفیت و تداوم مدفوع. مناسب برای بیماران مبتلا به سندروم روده‌ی تحریک پذیر‌.

نحوه‌ی مصرف کپسول ایبسیوم کوشان فارمد:

می توانید به صورت روزانه یک عدد کپسول را ترجیحا صبح ها قبل از غذا با آب فراوان میل کنند.

این محصول برای افراد بالای 3 سال توصیه می شود.

مقدار مصرفی این فراورده می تواند با صلاحدید پزشک تا دو عدد در روز نیز افزایش یابد.

طول مدت مصرف حداقل 2 ماه است.

از مصرف بیش از میزان توصیه شده خودداری شود.

هشدار مصرف:

در صورت داشتن حساسیت به هر یک از مواد تشکیل دهنده این فراورده پیش از مصرف آن با داروساز یا پزشک مشورت کنید.

در صورت ابتلا به بیماری، مصرف هم‌زمان با سایر داروها و یا فرآورده های طبیعی و مکمل، انجام تست‌های آزمایشگاهی، پیش از مصرف این فراورده با داروساز یا پزشک مشورت شود.

موارد منع مصرف:

در بیماران دارای نقص ایمنی، نوزادان نارس منع مصرف دارد.

مصرف هم‌زمان با داروهای مهار کننده مونوآمینواکسیداز منع مصرف دارد.

مصرف در بارداری و شیردهی:

قبل از مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید.

تداخلات دارویی:

در صورت مصرف داروهای سرکوب کننده‌ی سیستم ایمنی، داروهای ضد قارچ و لیتیم با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

عوارض مصرف:

هر فرآورده به موازات اثرات مطلوب درمانی که دارد، ممکن است باعث بروز برخی عوارض ناخواسته نیز گردد اگرچه همه‌ی این عوارض در یک فرد مشاهده نمی‌شود، ولی در صورت بروز و تداوم هر یک از آن‌ها با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

عوارض ممکن به صورت سردرد مشابه میگرن در افراد حساس، ناراحتی گوارشی، نفخ و واکنش حساسیتی است.

مصرف این فرآورده می تواند موجب تشدید علائم بیماری کرون شود.

شرایط نگهداری:

فرآورده را دور از دید و دسترس کودکان نگهداری نمایید.

فرآورده را در بسته بندی اصلی خود و در جای خشک و خنک (دمای کمتر از ۲۵ درجه‌ی سانتی گراد)، ترجیحا در یخچال و دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری نمایید.

از مصرف فرآورده‌های تاریخ گذشته خودداری نمایید.

ترکیبات:

ترکیباتمقدار در میزان مصرف روزانهدرصد نیاز مصرف روزانه
ساکارومایسس سرویزیه ۳۸۵۶-CICMI۴×۱۰ CFU**
*: درصد نیاز مصرف روزانه مشخص نشده است

**: مقدار مصرف روزانه مشخص نشده است

کپسول

اختلالات گوارشی

جعبه مقوایی

شرکت کوشان فارمد

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول ایبسیوم کوشان فارمد 30 عددی”