ژل دهانشویه ژل کلر هلسین 180 میلی‌ لیتر

Helsinn Gelclair Concentrated Oral Rinse Gel 180ml

ویژگی‌های ژل دهانشویه ژل کلر هلسین:

• التیام‌بخش نشانه‌های دردناک التهاب مخاط دهان در ناحیه‌ی حفره دهانی
  • تسکین‌دهنده‌ی زخم‌ها و آسیب‌دیدگی‌های ناشی از بیماری، رادیوتراپی، شیمی درمانی، جراحی دهان، بریس‌های دندانی، دندان مصنوعی و پیری

موجود

ژل دهانشویه ژل کلر هلسین

در این محصول از محصولات دهان شویه از دسته بندی بهداشت دهان و دندان سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

ژل دهانشویه ژل کلر، نوعی ژل غلیظ دهانی جهت شست‌وشوی دهان است که می‌بایست با آب رقیق شود و دربردارنده‌ی ترکیباتی ویژه و هدفمندی است که به صورت خاص در کمک به تسکین نشانه‌های دردناک التهاب مخاط دهان در ناحیه‌ی حفره دهانی کاربرد دارد.

گاهی پیش می‌آید که بر اثر بیماری و شرایط سلامتی‌، ایجاد التهاب و یا زخم در دهان را شاهد باشیم که این برای هر کسی می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد و نیاز به فرآورده‌ای است که هم به ترمیم آسیب‌ها کمک نماید و هم اینکه التهابات به وجود آمده را کاهش و درمان سازد.

Helsinn Gelclair Concentrated Oral Rinse Gel 180ml

ژل دهانشویه ژل کلر هلسین 180 میلی‌ لیتر Helsinn Gelclair Concentrated Oral Rinse Gel 180ml؛ حاوی ترکیباتی خاص است که به التیام‌ نشانه‌های دردناک التهاب مخاط دهان در ناحیه‌ی حفره دهانی کمک می‌کند. این فرآورده به صورت یک‌ ژل غلیظ است که در ترکیب با آب رقیق شده و قابل استفاده می‌شود.

ژل دهانشویه ژل کلر، به لطف فرمولاسیونی که دارد، یک لایه‌ی محافظ تشکیل می‌دهد که به تسکین درد، التیام‌ زخم‌های دهان از جمله؛ عوارض ناشی از دارو، بیماری، رادیوتراپی، شیمی درمانی، جراحی دهان، و آسیب‌های ناشی از بریس‌ها و اتصالات دندانی، دندان مصنوعی و کهولت سن و پیری کمک می‌کند.

Helsinn Gelclair Concentrated Oral Rinse Gel 180ml

اسید هیالورونیک (به عنوان هیالورونات سدیم)  موجود در ژل دهانشویه ژل کلر، مخاط دهان را می‌پوشاند، هیدراتاسیون بافت‌ها را افزایش می‌دهد و بهبود زخم‌ها را سرعت می‌بخشد. اسید گلیسیرتینیکGlycyrrhetinic) Acid) نیز ماده‌ی فعال شیرین بیان است و دارای خواص ضد التهابی است که در بهبود زخم‌ها مفید و اثربخش خواهد بود.

ژل دهانشویه ژل کلر، ساخت شرکت سوئیسی هسین هلسکیر است که برای تهیه‌ی آن می‌توانید همچنین به راحتی و به صورت آنلاین از سایت داروخانه‌ دکتر دانیالی اقدام نمایید. داروخانه‌ دکتر دانیالی هم‌واره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار می‌دهد.

Helsinn Gelclair Concentrated Oral Rinse Gel 180ml

موارد مصرف ژل دهانشویه ژل کلر هلسین:

کمک به تسکین علائم دردناک التهاب مخاط دهان در ناحیه‌ی حفره دهانی.

روش مصرف ژل دهانشویه ژل کلر هلسین:

میلی‌لیتر از ژل کلر (یک قاشق غذاخوری) را در لیوان ریخته و ۴۰ میلی‌لیتر آب (۳ قاشق غذاخوری) به آن بی‌افزایید. مخلوط را خوب هم بزنید و درجا استفاده کنید. محلول را درون دهان حداقل برای یک دقیقه نگهدارید تا کاملا ناحیه‌ی دهان، زبان، گلو، درون لپ‌ها و کلیه‌ی ناحیه‌ی دهانی پوشش داده شود.

محلول را غرغره نموده و دور بریزید.

پیش از مصرف‌ بطری محلول را تکان دهید.

حداقل ۳۰ تا ۶۰ دقیقه بعد از استفاده‌ی ژل کلر، از خوردن و آشامیدن خودداری گردد.

این فرآورده را می‌توانید ۳ باز در روز و یا در صورت نیاز مصرف کنید.

هشدار مصرف ژل دهانشویه ژل کلر هلسین:

از بلعیدن دارو خودداری شود.

در صورت بروز هرگونه حساسیت با پزشک یا دکتر داروساز مشورت فرمائید.

چنانچه پس از مدت ۷ روز، تغییری در وضعیت بهبودی دیده نشد، با پزشک یا دکتر داروساز خود مشورت نمایید.

مصرف در بارداری و شیردهی:

برای استفاده‌ی بانوان‌ باردار و شیرده، می‌بایست زیر نظر پزشک و با صلاحدید وی انجام شود.

شرایط نگهداری:

دارو را دور از تابش نور مستقیم آفتاب و در دمای پایین‌تر از ۲۵ درجه‌ی سانتی‌گراد نگهداری نمایید.

دارو را دور از دید و دسترس کودکان قرار دهید.

ترکیبات ژل دهانشویه ژل کلر هلسین:

آب، PVP، مالتودکسترین، پروپیلن گلیکول، PEG-40 روغن کرچک هیدروژنه، هیدروکسی اتیل سلولز. رایحه، دی سدیم EDTA،‏ هیالورونات سدیم، ساخارین سدیم، اسید گلیسیرتینیک، نگهدارنده‌ها (سوربات پتاسیم، بنزوات سدیم، دوروکود بنزالکونیوم کلرید).

ژل

دهان شویه

بطری پلاستیکی

حجم