کپسول فیتوآرتریت گل دارو 30 عددی

GOLDARU PHYTO ARTHRIT 30 Caps

ویژگی های کپسول فیتوآرتریت گل دارو:

• برطرف نمودن درد اشی از التهاب روماتیسمی
  • بر طرف کردن سختی و سفتی مفاصل ناشی از التهاب روماتیسمی
  • بهبود عملکرد مفاصل در ورزشکاران

موجود

کپسول فیتوآرتریت گل دارو

در این محصول از سری محصولات قرص مفاصل و استخوان از سایت داروخانه آنلاین دکتر دانیالی می پردازیم به :

کپسول فیتوآرتریت محصولی است که موادی همچون عصاره خشک زرد چوبه، کندر، عصاره خشک زنجبیل  عصاره گیاه پنجه گربه تشکیل شده است.

مصرف این محصول به شما در برطرف کردن درد، سختی و سفتی مفاصل ناشی از التهاب روماتیسمی کمک خواهد کرد. این کپسول با مهار سنتز پروستاگلاندین های التهابی، اثر ضدالتهاب خودرا آشکار می کند.

کپسول فولایرون و زینک رازک

زردچوبه: دارای خواص ضد التهابی است که می‌تواند به کاهش التهاب‌های مرتبط با بیماری‌های استخوانی کمک کند. همچنین به افزایش تراکم استخوانی کمک کند، که این امر می‌تواند به پیشگیری از از دست دادن تراکم استخوانی و کاهش خطر ابتلا به اوستئوپروز مفید باشد.

زنجبیل: خواص ضد التهابی زنجبیل می‌تواند به کاهش التهاب‌های مرتبط با بیماری‌های استخوانی مانند آرتریت کمک کند. التهاب‌ها می‌توانند به تخریب استخوان‌ها منجر شوند. همچنین به کاهش درد مرتبط با بیماری‌های استخوانی کمک کند. از زنجبیل به عنوان یک راهکار طبیعی برای کاهش درد در بیماران مبتلا به آرتریت و سایر مشکلات مفصلی استفاده می‌شود.

گیاه پنجه گربه: این گیاه دارای خواص ضد التهابی است که ممکن است به کاهش التهاب‌های مرتبط با بیماری‌های استخوانی مانند آرتریت کمک کند. التهاب‌ها می‌توانند به تخریب استخوان‌ها منجر شوند. برخی تحقیقات نشان داده‌اند که گیاه پنجه گربه ممکن است به تقویت سیستم ایمنی کمک کند، که می‌تواند در پیشگیری از بیماری‌های استخوانی کمک کند.

کپسول فیتوآرتریت گل دارو

همچنین به افزایش تراکم استخوانی کمک کند. این امر می‌تواند به پیشگیری از از دست دادن تراکم استخوانی و کاهش خطر ابتلا به اوستئوپروز مفید باشد.

موارد مصرف کپسول فیتوآرتریت گل دارو:

برطرف نمودن درد اشی از التهاب روماتیسمی

بر طرف کردن سختی و سفتی مفاصل ناشی از التهاب روماتیسمی

بهبود عملکرد مفاصل در ورزشکاران

نحوه مصرف کپسول فیتوآرتریت گل دارو:

شما می تونید این محصول را 3 بار در روز هر بار 1 الی 2 کپسول با کمی آب بعد از غذا مضرف کنید.

هشدار مصرف کپسول فیتوآرتریت گل دارو:

زردچوبه در بیماران با سابقه سنگ صفرا و مبتلا به زخم معده نباید با دوز های بالا مصرف شود.

زنجبیل و گیاه پنجه گربه بر تجمع پلاکتی اثر متقابل دارد و مانع ایجاد لخته خون می شود، بنابراین با ترکیبات ضد انعقاد مانند آسپرین، هپارین و وارفارین نباید همزمان مصرف شود.

به علت اثر کاهنده گلوکز خون در بیماران دیابتی که مصرف داروهای کاهنده قند خون دارند باید با احتیاط استفاده شود.

دو هفته قبل از عمل جراحی مصرف این محصول متوقف شود.

مصرف مستمر زردچوبه می‌تواند باعث تحریک دستگاه گوارش شود.

در افراد حساس ممکن است باعث بروز بثورات جلدی، اسهال و سوزش سر قلب شود.

مصرف در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.

در دمای کمتر از 30 درجه سانتی‌گراد و دور از نور و رطوبت نگهداری شود.

دور از دسترس کودکان نگهداشته شود.

ترکیبات کپسول فیتوآرتریت گل دارو:

ترکیباتمقدارنیاز روزانه
عصاره خشک کورکوما لونگا (ریزوم)
157.5mg
پودر رزین صمغ
150mg
عصاره خشک زنجبیل
150mg
عصاره خشک پوست ریشه
50mg
**
شرکت داروسازی گیاهی گل دارو (Goldaru) در راستای احیاء طب سنتی و گیاه درمانی علمی در کشور در سال 1362 در شهر اصفهان تاسیس شد. این شرکت در ابتدا تولیدات خود را با فرآوری و بسته‌بندی گیاهان دارویی و داروهای گیاهی خشک استاندارد شروع کرد و از سال 1376 تولید داروهای گیاهی را به فرم‌های دارویی قطره، شربت، قرص، کپسول، ژل، کرم، پماد و اسپری آغاز نمود. اکنون محصولات گل دارو (Goldaru) با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری داروسازی دنیا و استفاده از با کیفیت‌ترین مواد اولیه، تولید و به بازار دارویی ایران و چندین کشور آسیایی و اروپایی عرضه می‌شود.

کپسول

مفاصل و استخوان

جعبه مقوایی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول فیتوآرتریت گل دارو 30 عددی”