گزارش نادرستی مشخصات

کرم آرنی‌ گل گل دارو 30 گرمیGoldaru Arnigol Cream 30 gr

(دیدگاه 1 کاربر)

ویژگی های کرم آرنی‌ گل گل دارو :

• جهت درمان کوفتگی، ضرب دیدگی، دردهای عضلانی و کمردرد
  • موثر در کاهش درد، تورم و کبودی ناشی از آسیب‌های عضلانی
  • فقط برای استعمال خارجی

۳۰.۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیGoldaru Arnigol Cream 30 gr

کرم آرنی‌ گل گل دارو 30 گرمی

در این محصول از دسته بندی کرم و ژل تسکین دهنده درد از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

کرم های گیاهی تسکین دهنده التهاب و درد به نسبت داروهای مسکن ضد درد دارای عوارض جانبی کمتری هستند، از این رو بسیاری از افراد به هنگام درد آنها را ترجیح می دهند.

کرم گیاهی آرنی گل محصول شرکت گل دارو حاوی عصاره های گیاهی موثر در تسکین دردهای عضلانی و ضرب دیدگی ها، کوفتگی و تورم و درد کمر می باشد و خواص ضد التهاب، ضد اسپاسم و تسکین دهندگی دارد. این فرآورده موجب افزایش جریان خون در نواحی درد شده و به خوبی درون پوست نفوذ کرده و ورم، کبودی و درد را التیام می بخشد.

مواد موثره در کرم آرنی گل بطور سینرژیستیک اثر ضد درد و ضد التهاب مفاصل و کوفتگی ها را نشان می دهند. گیاه همیشه بهارکوهی (آرنیکا) در این فرآورده به کار رفته که اثر ضد درد، ضد التهاب و ضد عفونی‌کننده دارد و در موارد زخم های پوستی که با التهاب همراه باشد بسیار موثر واقع می شود. این ترکیب همچنین در درمان آرتریت مزمن اثربخش خواهد بود.

فرآورده های محتوی عصاره آرنیکا در کاهش درد و کوفتگی عضلانی بسیار موثر عمل می کنند، همچنین باعث بهبودی در برقراری تون وریدی و رفع حالت سنگینی در پاها همراه با برطرف کردن التهاب می شوند. ترکیب فارادیول منواستر موجود در عصاره همیشه بهار کوهی قوی ترین ماده ضد‌التهاب موجود در این فرآورده است که از نظر اثربخشی شباهت کامل به ایندومتاسین دارد.

آلکالوئید آکونیتین

آلکالوئیدهای آکونیتین موجود در آقونیطون نیز از طریق فلج نمودن پایانه‌های عصبی حرکتی و حسی،‌ سبب کاهش دردهای عصبی، ماهیچه‌ای و مفصلی می گردد. تروپان ماده موثره شابیزک نیز باعث رفع انقباض عضلات می شود.

عصاره های گیاهی موجود در فرآورده :

عصاره گیاه همیشه بهار

عصاره گیاه همیشه بهار موجود در کرم آرنی‌گل در کنار اثر ضدالتهاب، اثر ضدعفونی کننده نیز دارد. مهمترین ترکیب ضدالتهابی موجود در گل همیشه بهار، منواسترول‌های فارادیول هستند.

هاماملیس

هاماملیس نیز به واسطه وجود تانن‌ها خاصیت قابض داشته و در درمان آسیب‌های ماهیچه‌ای و جراحات موثر عمل می کند.

گیاه علف چای

گیاه علف چای به کار رفته در کرم آرنی‌ گل نیز ضد درد و زخم‌ بوده و خواص آنتی بیوتیکی دارد.

گیاه سداب

همچنین گیاه سداب در این محصول خواص ضد التهاب، ضد اسپاسم و قابض دارد.

موارد مصرف کرم آرنی‌ گل :

تسکین دردهای عضلانی و کمر، درمان کوفتگی، ضرب دیدگی، موثر در کاهش درد، تورم و کبودی ناشی از آسیب‌ عضلات، جهت استعمال خارجی

روش مصرف کرم آرنی‌ گل :

روزانه 3 مرتبه مقداری از کرم را بر روی محل عارضه به طور ملایم ماساژ دهید. در صورت تمایل می‌توانید از پانسمان پشتیبان استفاده کنید.

هشدار مصرف کرم آرنی‌ گل :

در صورت ادامه درد (بیش از ۵ روز) و یا بروز درد، قرمزی، یا بدتر شدن تورم و یا رخ دادن علائم جدید با پزشک مشورت شود.

به دور از نور و رطوبت و دسترس اطفال نگهداری شود.

موارد منع مصرف:

مصرف این فرآورده در دوران بارداری توصیه نمی شود.

مصرف این فرآورده در دوران شیردهی منع مصرف دارد.

در کودکان کمتر از ۲ سال مصرف نشود.

عوارض جانبی:

در موارد نادر ممکن است باعث حساسیت های پوستی شود. در صورت ادامه یافتن این حساسیت ها مصرف دارو را قطع و به پزشک مراجعه کنید.

ترکیبات کرم آرنی‌ گل :

هر ۱۰۰ گرم کرم حاوی عصاره گیاهان همیشه بهار کوهی ۵ گرم، آقونیطون، شابیزک، همیشه بهار، علف چای و سداب هر یک به میزان ۱ گرم و ۵ گرم آب هاماملیس می باشد.

استاندارد شده: بر حسب 0.12-0.09 میلی گرم هایپریسین در هر گرم

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیGoldaru Arnigol Cream 30 gr
سایر مشخصات

کرم

goldaru گل دارو

کاربرد

تسکین دردهای عضلانی, تسکین دردهای مفصلی

جنسیت مصرف

عمومی

ضد درد

حجم

30 g

تیوپ

گل دارو

وزن 60 g
نظرات کاربرانGoldaru Arnigol Cream 30 gr

لطفا دیدگاه خود را فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی ارسال کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نقد و بررسی‌ها1

• جدیدترین