Futuro Surgical Binder and Abdominal Support

ویژگی‌های شکم بند جراحی فوتورو :

• مناسب پس از جراحی جهت حمایت از افتادگی شکم
  • کمک به بازگشت موقعیت طبیعی اندام های درونی
  • دارای بندهای ترازمند کننده برای بلندی و دور شکم
  • فرم آناتومیکی دورانی آن دارای بست های ترازمند کننده جهت مناسب کردن اندازه
  • الیاف با توان کشسانی دو برابر و حمایت متوسط
  • عرق گیر جلویی نرم و قابل انعطاف جهت راحتی بدن
  • اندازه بزرگ ۱۰۶/۷ تا ۱۳۲/۱ سانتی متر
  • ایجاد گردش هوا درون الیاف فرآورده با پوست و پیشگیری از عرق
  • دارای روکش مخملی بهمراه بست از برند ولکرو Velcro

شکم بند جراحی فوتورو

در این محصول از محصولات شکم بند از دسته بندی محصولات کمک ارتوپدی و توانبخشی از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

سالیانه بیش از صد ها میلیون نفر تحت جراحی شکم قرار میگیرند و درد پس از جراحی را تجربه می‌کنند. عضله های شکم از اندام های درونی بدن با ترازمندی فشار در جای خود نگهداری می کند. زمانیکه فردی تحت جراحی شکم قرار می گیرد، این عضله ها به دلیل آسیبی که دیدند، زمان زیادی می برد تا خوب و بازسازی شوند و گذشته از آن بیمار با درد، ورم و افتادگی شکم دست و پنجه نرم می کند که این افتادگی در افزایش درد و افزایش زمان بهبودی اثرگذار خواهد بود. در بعضی موردها در زمینه ی جراحی شکم، بدن نیاز به پوششی پیدا می کنند تا این نیاز ها را برآورده سازد.

شکم بند جراحی فوتورو

شکم بند جراحی فوتورو اندازه بزرگ مدل ۴۶۲۰۰, ۲۰۵۳ Futuro Surgical Binder and Abdominal Support L 46200, 2053, مناسب کسانی است که جراحی شکم انجام داده اند و انعطاف پذیر و نرم بوده که از کیفیت بالایی برخوردار است. این شکم بند از افتادگی شکم و بازگشت اندام‌های درونی به موقعیت خود اثربخش خواهد بود و با ایجاد گذر هوا بین الیاف فرآورده و پوست شخص با بیمار، از عرق کردن بدون پیشگیری می‌ کند.

همچنین دارای بندهایی است که بوسیله ی آنها می توان مناسب با راحتی و بدن فرد ترازمند شود و همچنین درد و روند زمان بهبودی را کاهش می دهد. شکم بند جراحی فوتورو از شرکت سرشناس 3M این که زیر نظر کارشناسان در زمینه های مهندسی و پزشکی ساخته شده است.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و میدهد.

شکم بند جراحی فوتورو

موارد مصرف شکم بند جراحی فوتورو :

مناسب پس از جراحی جهت حمایت از افتادگی شکم

کمک به بازگشت موقعیت طبیعی اندام های درونی

دارای بندهای ترازمند کننده برای بلندی و دور شکم

فرم آناتومیکی دورانی آن دارای بست های ترازمند کننده جهت مناسب کردن اندازه

الیاف با توان کشسانی دو برابر و حمایت متوسط

عرق گیر جلویی نرم و قابل انعطاف جهت راحتی بدن

اندازه بزرگ ۱۰۶/۷ تا ۱۳۲/۱ سانتی متر

ایجاد گردش هوا درون الیاف فرآورده با پوست و پیشگیری از عرق

دارای روکش مخملی بهمراه بست از برند ولکرو Velcro

روش مصرف شکم بند جراحی فوتورو :

شکم بند را باز کنید و روی تخت قرار دهید، آستر مخملی رو به بالا و برچسب فوتورو را در بالا در طرف مقابل قرار دهید.

دراز بکشید و شکم بند را پشت کمر خود قرار دهید. پد پهن را گرفته و روی شکم یا روی پانسمان جراحی بکشید.

به طور کامل نفس خود را بیرون بدمید و با دست راست و با دست راست، سمت راست شکم بند را روی پد بکشید و بست را وصل کنید. تناسب باید راحت و در عین حال ایمن باشد. شکم بند را در صورت نیاز صاف کنید تا چین و چروک های آن از بین بروند.

شکم بند جراحی فوتورو

هشدار مصرف شکم بند جراحی فوتورو :

این فرآورده حاوی لاتکس لاستیک طبیعی است که ممکن است باعث واکنش های حساسیتی شود. در صورت افزایش یا ادامه ی درد، مصرف را قطع کنید.

اگر باعث ناراحتی یا درد شد و در صورت ادامه یافتن با افزایش درد، شکم بند را از تن درآورده و با پزشک یا داروساز تماس بگیرید.

این فرآورده جهت تشخیص، درمان، یا پیشگیری از بیماری یا در نظر گرفته نشده است.

شرایط نگهداری شکم بند جراحی فوتورو :

پیش از شستشو بست ها را ببندید. بوسیله ی دست با صابون ملایم در آب گرم (نه داغ) بشویید. خوب بشویید و در فضای خانه بدور از گرما و نور خورشید خشک کنید.

برای شستن شکم بند، از ماشین لباسشویی، خشکشویی، اتو کشیدن، سفید کننده یا نرم کننده بهره نبرید.

فوتورو (Futuro) یک برند آمریکایی ارائه دهنده طيف گسترده و كاملى از محصولات مراقبتى و حمايتى است كه براى تكميل خط دوم درمان توسعه يافته و با سطوح مراقبتى خفيف، متوسط، متوسط-ثابت‌كننده، قوى و قوى، ثابت كننده، اين محصولات داراى ســـطوح مراقبتى گوناگونى هستند كه براى هر شكلى به واســـطه هر ميزان فعاليت و تحركى مناسب می‌باشند.

وزن نامعلوم

شکم بند