قطره کامفورتی کید 15 میل

Comforty kid osve drops 15ml

ویژگی های قطره کامفورتی کید:

• تقویت سیستم ایمنی کودکان
  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  • کمک به درمان مشکلات گوارشی (کولیک، اسهال و …)

ناموجود

قطره کامفورتی کید

در این محصول از محصولات سلامت گوارش کودکان از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

قطره کامفورتی کید محصولی است که برای تقویت سیستم ایمنی کودکان و نوزادان و همچنین بهبود عملکرد دستگاه گوارش مورد استفاده قرار می گیرد.

می توان گفت با مصرف این قطره بدن کودک شما در برابر انواع بیماری ها و ویروس ها مقاوم خواهد شد. این قطره از لاکتوباسیلوس روتری، لاکتوباسیلوس رامنوسوس جی جی  تشکیل شده است.

لاکتوباسیلوس روتری

لاکتوباسیلوس رویتری یک باکتری پروبیوتیکی است که به خوبی مطالعه شده است که در بدن تعداد زیادی از پستانداران وجود دارد. در انسان نیز در نقاط مختلف بدن، از جمله دستگاه گوارش، دستگاه ادراری، پوست و شیر مادر یافت می شود.

قطره کامفورتی کید

این باکتری دارای فوایدی می باشد که به آن می پردازیم . اول می تواند مولکول های ضد میکروبی مانند اسیدهای آلی، اتانول و روترین تولید کند. با توجه به فعالیت ضد میکروبی خود، روتری قادر به مهار کلونیزاسیون میکروب های بیماری زا و بازسازی ترکیب میکروبیوتای مشترک در میزبان است.

دوم، این باکتری می تواند برای سیستم ایمنی میزبان مفید باشد. به عنوان مثال، برخی از سویه های L.reuteri می توانند تولید سایتوکاین های پیش التهابی را کاهش دهند و در عین حال رشد و عملکرد سلول های T تنظیمی را ارتقا دهند.

سوم، به دلیل داشتن توانایی تقویت سد روده، کلونیزاسیون L. reuteri ممکن است انتقال میکروبی را از مجرای روده به بافت ها کاهش دهد. انتقال میکروبی در سراسر اپیتلیوم روده به عنوان آغازگر التهاب فرض شده است.

بنابراین، بیماری های التهابی، از جمله آنهایی که در روده و همچنین در بافت های دور افتاده قرار دارند، ممکن است با افزایش کلونیزاسیون روتری بهبود یابند. قابل توجه، کاهش فراوانی L. reuteri در انسان در دهه‌های گذشته با افزایش بروز بیماری‌های التهابی در همان دوره زمانی مرتبط است.

لاکتوباسیلوس رامنوسوس GG

لاکتوباسیلوس رامنوسوس GG یکی از رایج ترین پروبیوتیک های مورد استفاده است. گزارش شده است که به طور گذرا در روده نوزادان تازه متولد شده در هنگام تجویز به مادران در دوران بارداری، احتمالاً از طریق آلودگی مدفوع، کلونیزه می کند.

این باکتری در این محصوا می تواند به درمان گاستروانتریت حاد، جلوگیری از اسهال بیمارستانی کودکان،تسکین دردهای شکمی ناشی از اختلالات گوارشی نوزادان و کاهش اسهال در زمان استفاده از آنتی بیوتیک کمک کند.

موارد مصرف قطره کامفورتی کید:

• تقویت سیستم ایمنی کودکان
  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  • کمک به درمان مشکلات گوارشی (کولیک، اسهال و …)

نحوه مصرف قطره کامفورتی کید:

نوزادان تا کودکان زیر یکسال می توانند تا 5 قطره یکبار در روز مصرف کنند.

کودکان بالای یکسال 5 قطره را یک تا سه بار در روز می توانند استفاده کنند.

هشدار مصرف قطره کامفورتی کید:

در بیماران نقص سیستم ایمنی و سرطانی توصیه می شود که قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت کنند.

توجه داشته باشد که مصرف این قطره با آنتی بیوتیک ها باید بین 2 تا 3 ساعت فاصله داشته باشد.

در صورت مشاهده علائم نادر آلرژیک نظیر خارش، تورم و مشکلات تنفسی مصرف را قطع کنند و به پزشک خود اطلاع دهند.

شرایط نگهداری :

در دمای زیر 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.

در جای خشک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.

ترکیبات قطره کامفورتی کید:

لاکتوباسیلوس روتری، لاکتوباسیلوس رامنوسوس جی جی

قطره

دستگاه گوارش کودکان

بطری شیشه ای

حجم

15 میلی لیتر

شرکت اسوه فارمد ایرانیان

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قطره کامفورتی کید 15 میل”