پماد ترمیم کننده زخم آلفا 30 گرم

Alpha Anti Scar Ointment 30 gr

ویژگی‌های پماد ترمیم کننده زخم آلفا :

• تسکین دهنده درد
  • تسکین التهابات پوستی
  • دارای خواص آنتی باکتریال و ضد التهابی
  • موثر در بهبود زخم‌های پوستی و سوختگی‌ها

تاریخ انقضا: 2026/12/19

موجود

پماد ترمیم کننده زخم آلفا

در این محصول از سری محصولات ترمیم کننده و التیام بخش پوست صورت و بدن از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

پماد آلفا  محصولی برای ترمیم زخم می باشد که اثرات ضد التهابی مناسبی بر روی پوست بیماران پسوریازیس خواهد داشت. این محصول، گیاهی می باشد بنابراین عوارض کورتون ها و دیگر فرآورده های شیمیایی را ندارد.

با مصرف این پماد، پوست به طور طبیعی بازسازی می شود و التهاب آن کاهش پیدا می کند.

می توان گفت پماد آلفا، فقط شرایط بهبودی را بهبود می دهد بنابراین، ضایعات پسوریازیس به طور طبیعی ترمیم می شود. همچنین بازگشت زیبایی به پوست با مشکلات کمتری خواهد داشت.

این محصول  به صورت کاملا طبیعی زخم‌های پوستی و سوختگی‌ها را درمان می کند و التهاب ناشی از آن‌ها را به خوبی از بین می‌برد.

مراقبت بعد از سوختگی

بیشتر سوختگی های جزئی را می توان در خانه درمان کرد. آنها معمولاً ظرف چند هفته بهبود می یابند.

برای سوختگی های جدی، پس از کمک های اولیه مناسب و ارزیابی زخم، درمان شما ممکن است شامل داروها، پانسمان زخم، درمان و جراحی باشد. هدف از درمان کنترل درد، برداشتن بافت مرده، جلوگیری از عفونت، کاهش خطر ایجاد اسکار و بازیابی عملکرد است.

افراد مبتلا به سوختگی شدید ممکن است نیاز به درمان در مراکز تخصصی سوختگی داشته باشند. ممکن است برای پوشاندن زخم های بزرگ به پیوند پوست نیاز داشته باشند. و ممکن است به حمایت عاطفی و ماه ها مراقبت های بعدی مانند فیزیوتراپی نیاز داشته باشند.

درمان پزشکی

پس از دریافت کمک های اولیه برای یک سوختگی بزرگ، مراقبت های پزشکی شما ممکن است شامل داروها و محصولاتی باشد که برای تشویق بهبودی در نظر گرفته شده اند.

درمان های مبتنی بر آب تیم مراقبت شما ممکن است از تکنیک هایی مثل درمان غبار اولتراسوند برای تمیز کردن و تحریک بافت زخم استفاده کند.

مایعات برای جلوگیری از کم آبی بدن. ممکن است برای جلوگیری از کم آبی و نارسایی اندام ها به مایعات داخل ورید نیاز داشته باشید.

داروهای ضد درد و اضطراب. بهبود سوختگی می تواند فوق العاده دردناک باشد. ممکن است به مرفین و داروهای ضد اضطراب نیاز داشته باشید – به ویژه برای تغییر پانسمان.

کرم ها و پمادها را بسوزانید. اگر به مرکز سوختگی منتقل نمی‌شوید، تیم مراقبت شما ممکن است از بین انواع محصولات موضعی برای بهبود زخم، مانند باسیتراسین و سولفادیازین نقره (سیلوادن) انتخاب کند. اینها به جلوگیری از عفونت کمک می کنند و زخم را برای بسته شدن آماده می کنند.

پانسمان. تیم مراقبت شما همچنین ممکن است از پانسمان های تخصصی مختلف برای آماده سازی زخم برای بهبودی استفاده کند. اگر به مرکز سوختگی مراجعه می کنید، احتمالا زخم شما فقط با گاز خشک پوشانده می شود.

داروهایی که با عفونت مبارزه می کنند. اگر دچار عفونت شدید، ممکن است به آنتی بیوتیک IV نیاز داشته باشید.

واکسن کزاز پزشک ممکن است پس از سوختگی واکسن کزاز را توصیه کند.

پماد ترمیم کننده زخم آلفا

موارد مصرف پماد ترمیم کننده زخم آلفا :

تسکین دهنده درد

تسکین التهابات پوستی

دارای خواص آنتی باکتریال و ضد التهابی

موثر در بهبود زخم‌های پوستی و سوختگی‌ها

نحوه مصرف پماد ترمیم کننده زخم آلفا :

قبل از هر چکاری باید زخم را با سرم شستشو یا آب جوشیده‌ ولرم به آرامی بشویید.

سپس آن را با گاز استریل خشک کنید و اجازه دهید که زخم حدود ده دقیقه در معرض هوا قرار گیرد تا کاملا خشک شود.

سپس از آن لایه نازکی از پماد را بر روی زخم پخش کنید.

یک گاز وازلینه را روی آن قرار دهید و سپس عضو را باندپیچی کنید.

سعی کنید ۲۴ ساعت پماد را روی زخم بسته گذاشته و روزانه ۳ بار هنگامی که پانسمان را باز کرده‌اید، پماد بزنید.

برای بهبودی این کار را ۳ الی ۳۰ روز تکرار کنید.

هشدار مصرف پماد ترمیم کننده زخم آلفا :

قبل از مصرف حتما محل زخم را به خوبی تمیز کنید.

پماد ترمیم کننده زخم آلفا

از تماس این پماد با چشم جلوگیری شود.

در هنگام استفاده از این محصول از پوشیدن لباس غیر نخی و یا تنگ و جذب خودداری کنید.

برای تمیز کردن محل زخم حتما از صابون های قالبی استفاده شود و از مصرف شامپو و یا مایع دستشویی خودداری کنید.

توصیه می شود در مدت زمان استفاده از این پماد از مصرف هر نوع ماده غذایی مانند فست فودها، ترشی، خیارشور، فلفل، ادویه های ایجاد کننده حساسیت و … خودداری شود.

نحوه نگهداری پماد ترمیم کننده زخم آلفا :

درجای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

ترکیبات پماد ترمیم کننده زخم آلفا :

عصاره برگ گیاه حنا، مشتقات نفتالن به ویژه لاوسونو اسیدهای چرب غیر اشباع، تانن، روغن های فرار(نظیر آلفا وبتا تومرون)، کورکومینوئیدها (نظیر کورکومین و زینجیبرون)، ویتامین E و ویتامین C، عصاره ریزوم گیاه زردچوبه، تربانتین.

1 دیدگاه برای پماد ترمیم کننده زخم آلفا 30 گرم

1. شیوا رحیمی