مسواک ارتوسنس 2080 با برس متوسط

2080 Orthosense Medium Toothbrush

ویژگی های مسواک ارتوسنس 2080:

  • نخ نایلون ۶/۱۲ و کاملاً ته‌گرد برای محافظت از دندان‌ها و لثه‌ها
  • مناسب دندان‌های ارتودنسی
  • دارای الیاف ضربدری، بلند و کوتاه برای زدودن جرم‌ها در سطوح دندان
  • طراحی ارگونومک دسته برای کنترل و تسلط بیشتر بر مسواک زدن
  • دارای پاک‌کننده‌ی زبان و حذف میکروب‌ها
  • دارای تنظیم تاریخ برای تعویض مسواک بعد از سه ماه
  • دارای رنگ‌بندی‌های متفاوت


۹۳.۰۰۰ تومان

ناموجود

ناموجود

با خرید ۶۰۰.۰۰۰ تومان بیشتر، هزینه حمل و نقل رایگان می شود.

مسواک ارتوسنس 2080

در این محصول از دسته بندی مسواک از دسته بهداشت دهان و دندان سایت داروخانه آنلاین دکتر دانیالی می پردازیم به:

مسواک ارتوسنس 2080 با برس متوسط، دارای یک طراحی ویژه با موها و رشته‌های خاص خود در کمک به تمیز نمودن کامل دندان‌ها و بین‌دندان‌ها از آلودگی‌ها و پیش‌گیری از ایجاد جرم بر روی آن‌ها کاربرد دارد و همچنین پشت فرچه‌ی مسواک یک پاک‌کننده‌ی زبان قرار داده شده است. مسواک ارتوسنس 2080 با برس متوسط، مناسب بزرگسالان و افراد با دندان‌های ارتودنسی‌شده می‌باشد.

بهداشت دهان و دندان امری مهم است که می‌بایست به صورت شبانه‌روز رعایت شود. زیرا چنانچه ذرات بجا مانده‌ از مواد غذایی در دهان شستشو داده نشوند، میکروارگانیسم‌های موجود در دهان از آن‌ها تغذیه کرده و شرایط مناسبی برای فعالیت و تولید مثل بیشتر پیدا خواهند نمود که برآیند آن تشکیل جرم و رسوبات است.

مسواک ارتوسنس 2080

مسواک ارتوسنس 2080

این جرم‌ها می‌توانند بر روی تمام سطوح دندان‌ها، حتی لثه‌ها و بویژه بین دندان‌ها ایجاد شوند که در صورت عدم پاک‌سازی‌ و عدم مسواک زدن، در پوسیدگی دندان‌ها، بوی بد دهان و مشکلات دیگر دهان و دندان موثر هستند.

حال زمانی‌که روی دندان‌ها نرده‌های فلزی و بریس کشیده شده باشد و یا بهتر بگوییم، افراد دندان‌های خود را ارتودنسی کرده باشند، امر بهداشت دهان و دندان ضروری‌تر می‌شود، زیرا شرایط را برای افزایش فعالیت‌های میکروارگانیسم‌ها دوچندان می‌سازد و بنابراین خطر پوسیدگی ‌و خرابی دندان‌ها افزایش خواهد یافت.

ولی برای زرودن مواد غذایی لابه‌لای بریس‌ها و پیش‌گیری‌ از ایجاد جرم، نیاز به ابزاری دقیق‌تر با طراحی پیچیده‌تر حس می‌شود تا هم از دندان‌ها و لثه‌ها حمایت کامل صورت گیرد و هم به بریس‌ها آسیبی وارد نسازد. اینجاست که یک مسواک با کیفیت و با طراحی خاص می‌تواند به منظور تمیز نمودن دندان‌های ارتودنسی‌شده، کارساز و‌ موثر باشد.

مسواک ارتوسنس 2080

مسواک ارتوسنس 2080

دندانپزشکان توصیه می‌کنند که حداقل دو بار در روز مسواک بزنید و هر ۳ ماه یک‌بار مسواک خود را تعویض کنید. تاریخ باز کردن پلمپ مسواک را روی دسته یا روی یک چسب یادداشت نموده و در محل نگهداری مسواک آن را بچسبانید و به این ترتیب تاریخ درست به پایان رسیدن استفاده از مسواک مشخص می‌شود.

مسواک ارتوسنس 2080 با برس متوسط 2080 Orthosense Medium Toothbrush؛ از نخ نایلون ۶/۱۲ و کاملاً ته‌گرد که ساخت تولید‌کننده‌های اروپایی است برای محافظت از دندان‌ها و لثه‌ها تهیه و تولید شده است.

این نخ‌ها، فیلامنت‌ها یا الیاف مسواک به صورت ضربدری، بلند و کوتاه برای زدودن جرم‌ها در تمام سطوح دندان و بین‌دندانی و به منظور جلوگیری از تشکیل جرم طراحی شده‌اند. طراحی ارگونومک دسته‌ی مسواک ارتوسنس 2080 با برس متوسط،‌ کنترل و تسلط بیشتر بر مسواک زدن را فراهم می‌سازد و دسترسی به تمام قسمت‌های سخت‌گذر دهان و دندان را ساده‌تر خواهد نمود که اجازه نمی‌دهد، مسواک از دست لیز بخورد و یا محکم با دندان‌ها، لثه‌ها و بریس‌ها برخورد داشته باشد.

مسواک ارتوسنس 2080

مسواک ارتوسنس 2080

مسواک ارتوسنس 2080 با برس متوسط، همچنین دارای پاک‌کننده‌ی زبان است که در پشت فر‌چه‌ی مسواک تعبیه شده و در حذف میکروب‌ها از روی زبان کارایی دارد که به خوشبو نمودن دهان کمک خواهد نمود.

مسواک ارتوسنس 2080 با برس متوسط، دارای تنظیم تاریخ یا تایمر برای تعویض مسواک بعد از سه ماه است که این موضوع برای دندان‌های ارتودنسی امری بسیار ضروری می‌باشد. مسواک ارتوسنس 2080 با برس متوسط، دارای گردنی منعطف‌ است تا به راحتی در دهان و روی دندان‌ها بچرخد و حرکت آزادانه داشته باشد و ویژه‌ی دندان‌های ارتودنسی است و در رنگ‌بندی‌های متنوع تهیه و تولید شده است.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و می‌دهد.

موارد مصرف مسواک ارتوسنس 2080:

کمک به تمیز نمودن کامل دندان‌ها و بین‌دندانی از آلودگی‌ها و پیش‌گیری از ایجاد جرم بر روی آن‌ها. پاک‌کننده‌ی زبان. مناسب بزرگسالان با برس متوسط. مناسب دوره‌ی ارتودنسی‌.

روش مصرف مسواک ارتوسنس 2080:

مقدار مناسبی از خمیر دندان را بر روی مسواک خود قرار دهید و به روش صحیح و به آرامی دندان‌های خود را مسواک بزنید.

هشدار مصرف مسواک ارتوسنس 2080:

لطفاً هنگامی که موهای مسواک شروع به حرکت در جهت‌های مختلف کردند، محصول را تعویض کنید. توصیه می‌شود هر سه ماه یک‌بار مسواک خود را تعویض کنید.

شرایط نگهداری:

فرآورده را دور از گرما، نور و رطوبت نگهداری نمایید.

فرآورده را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

برند بیست هشتاد برندی باکفیت کره جنوبی می‌باشد. این محصول در زمینه بهداشت دهان و دندان فعالیت می‌کند. شعار این برند این است که شما با محصولات ما تا 80 سالگی می توانید 20 دندان سالم داشته باشید.

ویژگیهای محصول

وزن 25 گرم
نوع محصول

مسواک

گروه

دهان و دندان

نوع محفظه

طلقی

نوع برس

متوسط

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

سلامت آریا اندیشان

برند

1 دیدگاه برای مسواک ارتوسنس 2080 با برس متوسط

  1. عادل محمدی

    بختطر الیاف ضربدری تمیزی بین دندان و سیم ها عالی انجام میشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *