مسواک کراس اکشن 2080

2080 Cross Action Toothbrush

ویژگی های مسواک کراس اکشن 2080:

  • استفاده از نخ نایلون ۶/۱۲ با انتهای کاملآ گرد جهت محافظت از دندان‌ها و لثه‌ها
  • نوک برس دارای موهای بلندتر برای کمک به تمیز کردن مکان‌های سخت‌گذر
  • طراحی ارگونومیک برای حداکثر راحتی و کنترل بهتر در حین مسواک زدن
  • دارای پاک‌کننده‌ی زبان جهت حذف میکروب‌ها از روی زبان


در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

با خرید ۴۰۰.۰۰۰ تومان بیشتر، هزینه حمل و نقل رایگان می شود.

مسواک کراس اکشن 2080

در این محصول از دسته بندی مسواک از دسته بهداشت دهان و دندان سایت داروخانه آنلاین دکتر دانیالی می پردازیم به:

مسواک کراس اکشن 2080، دربردارنده‌ی نخ‌هایی نرم و متوسط با برش‌هایی خاص می‌باشد که جهت تمیز نمودن کامل دندان‌ها و جلوگیری از تشکیل جرم بر روی آنها کاربرد دارد و به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند دسترسی به قسمت‌های سخت‌گذر دهان و دندان را ساده‌تر سازد تا در کمک به تمیز نمودن دندان‌ها از میکروب، زردی و پلاک و همچنین پاک‌سازی زبان موثر باشد و از سلامتی لثه‌ها نیز پشتیبانی می‌کند.

مسواک کراس اکشن 2080

مسواک کراس اکشن 2080

مسواک کراس اکشن 2080 با ، مناسب افراد بزرگسال می‌باشد که در ادامه‌ی متن به صورت جزئی‌تر درباره‌ی آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

وجود هر گونه زردی و جرم بر روی دندان‌ها می‌تواند لبخند زیبای هر فردی را تحت تاثیر قرار دهد. زمانی که باقیمانده‌های غذا در ترکیب همراه آب دهان تا مدت زمانی چند روزه توی دهان جاخوش می‌کنند، بستری برای افزایش فعالیت میکروارگانیسم‌های موجود در دهان مهیا می‌شود.

مسواک کراس اکشن 2080

مسواک کراس اکشن 2080

این به بر هم زدن میکروبیوم آن کمک می‌کند و با تکثیر و گسترش میکروب‌ها، آثار و رسوبات برجای مانده از این فعالیت، همان جرم و پلاک دندان‌ها و همچنین لثه‌ها خواهد بود که چنانچه برای زدودن آنها، تلاشی صورت نگیرد، جرم‌های نازک و چسبنده، رفته‌رفته سخت‌تر و سفت‌تر خواهند شد و در برخی موارد، پوسیدگی دندان‌ها، مشکلات لثه و همچنین بوی ناخوشایند دهان ناشی از این عوامل می‌باشد.

ولی این مشکل بسادگی قابل پیش‌گیری‌ است و آن شستشوی اصولی دهان و دندان بوسیله‌ی مسواک مناسب و با کیفیت به صورت شبانه‌روز می‌باشد که این می‌تواند در کنار استفاده از نخ دندان، بهترین کارایی را داشته باشد.

مسواک کراس اکشن 2080

مسواک کراس اکشن 2080

دندانپزشکان توصیه می‌کنند که حداقل دو بار در روز مسواک بزنید و هر ۳ ماه یک‌بار مسواک خود را تعویض کنید. و برای این کار کافی است، تاریخ باز کردن پملپ مسواک را روی دسته یا روی یک چسب در محل نگه‌داری مسواک بنویسید و بچسبانید که بدین ترتیب شما دقیقا می‌دانید که طول عمر مسواک شما که باید ۹۰ روز باشد، چه زمانی به پایان می‌رسد.

مسواک کراس اکشن 2080

مسواک کراس اکشن 2080

مسواک کراس اکشن 2080 با  2080 Cross Action Toothbrush؛ دارای نخ نایلون ۶/۱۲ با انتهای کاملآ گرد جهت محافظت از دندان‌ها و لثه‌ها توسط بهترین سازندگان اروپایی ساخته شده است و برای تمیز کردن بهتر دندان‌ها و فضاهای بین‌دندانی بسیار مناسب و اثربخش‌ خواهد بود.

نوک برس مسواک کراس اکشن 2080 دارای موهای بلندتر برای کمک به تمیز کردن مکان‌های عمیق‌تر و. سخت‌گذر و بویژه دندان‌ها عقبی است و دارای موهای منحصر به فرد در جهت‌های مخالف و زاویه‌دار به منظور بلند کردن پلاک‌ها و هم‌زمان از بین برد آن‌ها است.

مسواک کراس اکشن 2080

مسواک کراس اکشن 2080

دسته‌ی مسواک کراس اکشن 2080، از طراحی ارگونومیک بهره گرفته است و گردن منعطف آن تا ۱۴ درجه چرخش دارد که برای حداکثر راحتی و کنترل بهتر در حین مسواک زدن دندان‌ها و دسترسی و تمیز کردن فضاهای سخت بین‌دندانی کارایی داشته باشد.

مسواک کراس اکشن 2080 با، همچنین دارای پاک‌کننده‌ی زبان جهت حذف میکروب‌ها از روی زبان می‌باشد که در پشت مسواک قرار داده شده است که در برطرف‌ نمودن بوی دهان موثر و مفید خواهد بود.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و می‌دهد.

موارد مصرف مسواک کراس اکشن 2080:

دسترسی به قسمت‌های سخت‌گذر دهان و دندان و کمک به تمیز نمودن دندان‌ها از میکروب، زردی و پلاک. پاک‌سازی زبان. مناسب بزرگسالان.

روش مصرف مسواک کراس اکشن 2080:

مقدار مناسبی از خمیر دندان را بر روی مسواک خود قرار دهید و به روش صحیح دندان‌های خود را مسواک بزنید.

هشدار مصرف مسواک کراس اکشن 2080:

مسواک خود را هر سه ماه یک بار تعویض نمایید.

بستن شیر آب هنگام مسواک زدن را فراموش نکنید.

شرایط نگهداری مسواک کراس اکشن 2080:

فرآورده را دور از نور و رطوبت نگهداری نمایید.

فرآورده را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

 

برند بیست هشتاد برندی باکفیت کره جنوبی می‌باشد. این محصول در زمینه بهداشت دهان و دندان فعالیت می‌کند. شعار این برند این است که شما با محصولات ما تا 80 سالگی می توانید 20 دندان سالم داشته باشید.

ویژگیهای محصول

نوع محصول

مسواک

گروه

دهان و دندان

نوع محفظه

طلقی

نوع برس

متوسط, نرم

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

سلامت آریا اندیشان

تحت لیسانس

کره جنوبی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مسواک کراس اکشن 2080”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *