مسواک کلاسیک تیپرد 2080 با برس نرم

2080 Classic Tapered Soft Toothbrush

ویژگی های مسواک کلاسیک تیپرد 2080:

  • دارای الیاف ته‌گرد و نخ‌های بسیار نازک‌تر برای دسترسی به تمام سطوح دندان
  • طراحی ارگونومیک برای حداکثر راحتی و کنترل بهتر در حین مسواک زدن
  • دارای دسته‌ی منعطف و مقاوم
  • حمایت از مینای دندان‌ها و پیشگیری از سایش لثه‌ها
  • ماساژ لثه‌ها و کمک به کاهش التهاب آن‌ها
  • موجود در رنگ‌های گوناگون


۷۴.۰۰۰ تومان

ناموجود

ناموجود

با خرید ۴۰۰.۰۰۰ تومان بیشتر، هزینه حمل و نقل رایگان می شود.

مسواک کلاسیک تیپرد 2080

در این محصول از دسته بندی مسواک از دسته بهداشت دهان و دندان سایت داروخانه آنلاین دکتر دانیالی می پردازیم به:

مسواک کلاسیک تیپرد 2080 با برس نرم، از جنس و کیفیت خوبی برخوردار است و با کمک طراحی ویژه و کلاسیک خود، کارآیی به روز و پیشرفته‌ای دارد که دسترسی به قسمت‌های سخت‌گذر دهان و دندان و بین‌دندانی را ساده‌تر می‌کند تا در کمک به تمیز نمودن دندان‌ها از میکروب، زردی و پلاک موثر باشد و با برس متوسط مناسب بزرگسالان است.

سلامت دهان و دندان یکی از مهم‌ترین بخش‌های مراقبتی است که می‌بایست هر فردی آن را رعایت کند تا بتواند برای سال‌های طولانی از دندان‌های خود استفاده نماید و در عین حال از لبخند زیبایش کاسته نشود.

مسواک کلاسیک تیپرد 2080

مسواک کلاسیک تیپرد 2080

موجودات میکروسکوپی به اسم میکروارگانیسم‌ها درون دهان همه‌ی انسان‌ها وجود دارند که برخی مفید و برخی مضر هستند ولی تعادل این میکروبیوم از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا چنانچه مواد غذایی مانده به همراه بزاق دهان، توی دهان جاخوش کنند، همان موجودات میکروسکوپی به عنوان غذا از آن‌ها مصرف‌ می‌کنند و مهمانی برپا خواهند کرد که باعث فعالیت و تکثیر بیش از حد آن‌ها می‌شود.

حال که میکروب‌ها در دهان زیادتر از حد معمول شوند، از خود مواد زائدی بر جای می‌گذارند که این رسوبات و جرم‌ها روی تمام سطوح دندان‌ها خواهد نشست و حتی می‌تواند لثه‌ها را نیز درگیر نماید که ممکن است باعث پوسیدگی دندان‌ها، بیماری‌های لثه و بوی ناخوشایند دهان شود.

ولی چنانچه به صورت روزانه و درست مسواک زدن شود این می‌تواند در پیش‌گیری از ایجاد جرم و خرابی دندان کمک بسزایی نماید. همچنین فدراسیون جهانی دندان‌پزشکی (‏FDI)، مسواک زدن دندان‌ها را دو بار در روز با خمیر دندان حاوی فلوراید برای سلامت دندان توصیه می‌کند.

مسواک کلاسیک تیپرد 2080

مسواک کلاسیک تیپرد 2080

مسواک کلاسیک تیپرد 2080 با برس نرم 2080 Classic Tapered Soft Toothbrush؛ دارای نخ‌های‌ ته‌گرد و نازک بین‌دندانی است تا به راحتی وارد فضاهای بین دندان‌ها شده و باعث پاک‌سازی‌ بیشتر فواصل بین‌دندانی نسبت به مسواک‌های معمولی شود و تمام سطوح دندان‌ها را از هر گونه آلودگی‌ پاک سازد و در حذف پلاک موثرتر باشد.

مسواک کلاسیک تیپرد 2080 با برس نرم، دارای طراحی ارگونومیک بوده که به وسیله‌ی نوک گرد و باریک فر‌چه‌ی آن، برای حداکثر راحتی و کنترل بهتر در حین مسواک زدن کاربرد دارد و از دست سر نخواهد خورد و دسته‌ی آن منعطف و مقاوم می‌باشد که نخواهد شکست. مسواک کلاسیک تیپرد 2080 با برس نرم، در حمایت از مینای دندان‌ها و پیشگیری از سایش لثه‌ها یاری‌رسان خواهد بود و با الیاف نازک و مخروطی شکل خود می‌تواند به ماساژ لثه‌ها و کاهش التهاب آن‌ها کمک نماید.

مسواک کلاسیک تیپرد 2080

مسواک کلاسیک تیپرد 2080

مسواک کلاسیک تیپرد 2080 با برس نرم، که دارای طراحی کلاسیک و شیک است، موهای آن با رنگ مسواک هم‌خوانی دارد و در رنگ‌های گوناگون تهیه و تولید شده است که می‌تواند به صورت شبانه‌روز باعث ایجاد حس و تجربه‌ی داشتن یک مسواک خوب و راحت را به شما القا نماید. فدراسیون جهانی دندانپزشکی دو بار مسواک زدن در روز با مسواکی مانند؛ مسواک کلاسیک تیپرد 2080 با برس نرم، را برای بهداشت دهان مفید می‌داند.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و می‌دهد.

موارد مصرف مسواک کلاسیک تیپرد 2080:

دسترسی به قسمت‌های سخت‌گذر دهان و دندان و کمک به تمیز نمودن دندان‌ها از میکروب، زردی و پلاک. مناسب بزرگسالان.

روش مصرف مسواک کلاسیک تیپرد 2080:

مقدار مناسبی از خمیر دندان را بر روی مسواک خود قرار دهید و به روش صحیح دندان‌های خود را مسواک بزنید.

هشدار مصرف مسواک کلاسیک تیپرد 2080:

مسواک خود را هر سه ماه یک بار تعویض نمایید.

شرایط نگهداری:

فرآورده را دور از گرما، نور و رطوبت نگهداری نمایید.

فرآورده را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

ترکیبات مسواک کلاسیک تیپرد 2080:

مواد تشکیل‌دهنده شامل؛ TPE ،PP و PET، رنگدانه‌ی مجاز آرایشی بهداشتی، سیم فلزی ضد زنگ (نیکل و نقره).

ویژگیهای محصول

وزن 30 گرم
نوع محصول

مسواک

گروه

دهان و دندان

نوع محفظه

طلقی

نوع برس

نرم

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

سلامت آریا اندیشان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مسواک کلاسیک تیپرد 2080 با برس نرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *