گزارش نادرستی مشخصات

پماد مقعدی همرکس سبز دارو 30 گرمیSabzdaru Hemrex Rectal Ointment 30 g

ویژگی های پماد مقعدی همرکس سبز دارو :

• آنتی هموروئید
  • حاوی آب هاماملیس
  • رفع تحریکات، درد، خارش و خونریزی ناشی از هموروئید (بواسیر)
  • استاندارد شده بر اساس وجود 0.3 گرم بالزامیک اسید در 100 گرم پماد

۵۰.۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیSabzdaru Hemrex Rectal Ointment 30 g

پماد مقعدی همرکس سبز دارو

بیماری هموروئید یا بواسیر چیست؟

هموروئید یا بواسیر یک بیماری شایع است که در ناحیه مقعد و رکتوم اتفاق می افتد. در این عارضه، رگ های مقعدی که کنترل کننده خروج مدفوع هستند گشاد شده، این ناحیه را ملتهب می کند و خونریزی، درد، خارش و سوزش برای فرد مبتلا به همراه دارد.

اقدامات موثر در درمان

تغییر در سبک و رژیم غذایی فرد مبتلا تا حدودی می تواند در درمان علایم این بیماری موثر واقع گردد. در صورتی که این اقدامات تاثیر کافی را نگذارند، پزشکان راهکارهای غیر جراحی مثل اسکلروتراپی و کرایوتراپی را توصیه می کنند که این خود نیازمند دوره هایی آموزشی برای پزشک، امکانات و تجهیزات خاص و پذیرش ریسک برای هر روش می باشد. در بسیاری از کشورها، استفاده از گیاهان دارویی جهت درمان بیماری هموروئید بسیار رایج است.

در این محصول از دسته بندی هموروئید از محصولات سلامت گوارش از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

پماد مقعدی همرکس سبز دارو محصولی گیاهی حاوی آب هاماملیس برای درمان همورئید و بهبود علائم ناشی از این بیماری به صورت تیوپ و همراه با 6 عدد اپلیکاتور مقعدی جدید عرضه می گردد.

این محصول در درمان شقاق معقد نیز موثر بوده و علائم ناشی از شقاق و بواسیر را برطرف می سازد. همرکس همچنین در بهبود هموروئید و هموروئیدهای پر خون، ‌پرولاپس مقعد، ‌خارش، درد و تحریکات داخلی و خارجی مقعد به کار می رود.

ترکیبات موثر پماد مقعدی همرکس

از مواد و ترکیبات موثره موجود در این فرآورده، آب هاماملیس، تنتوربنژوئن و اکسید روی است و استاندارد شده بر اساس بالزامیک اسید می باشد.

عصاره گیاه هاماملیس به کار رفته در این پماد به واسطه داشتن تانن و فلانوئید ها، خاصیت قابض و آنتی سپتیک داشته و باعث تنگ شدن رگ های گشاد شده در اثر بواسیر می شود و در نتیجه خونریزی را متوقف می کند.

تانن در این عصاره خاصیت ضد عفونی کننده و ضد التهاب نیز دارد و با از بین بردن عفونت موضع موجب بهبودی سریع تر بیمار می گردد.

این گیاه همچنین دارای پرانتوسیانیدین که خواص ضد ویروس، باکتری و قارچ و میکروب و ضد التهاب دارد، بوده که باعث برطرف سازی التهاب در ناحیه مذبور می شود.

وجود تنتوربنژوئن و اکسید روی هم در این پماد با اثر ضد اسپاسم و ضدعفونی کننده در جهت مکمل هاماملیس اثر کرده و اثرات درمان بواسیر را دو چندان می کند.

موارد مصرف همرکس سبز دارو :

رفع تحریکات، درد، خارش و خونریزی ناشی از هموروئید (بواسیر)

روش مصرف همرکس سبز دارو :

روزی دو بار صبح و شب با استفاده از اپلیکاتور داخل جعبه از طریق مقعـد استعمال گردد. قبل از مصرف، محل کاملا با آب سرد شستشو و تمیز گردد.

هشدار مصرف همرکس سبز دارو :

این دارو ممکن است در افراد حساس به گیاهان دارویی ایجاد واکنش های آلرژیک مختصر نماید. در صورت بروز این آثار مصرف دارو قطع و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

در صورت مشاهده هرگونه عارضه يا تشديد علایم، مصرف پماد همرکس را متوقف و با پزشک يا داروساز مشورت کنید.

بلافاصله پس از استفاده، درب پماد معقدی را ببنديد و در دمای اتاق (30 – 15 درجه سانتيگراد) نگهداری کنید.

محصول را دور از نور و گرمای مستقيم و دور از دید و دسترس اطفال نگهداری نماييد.

قبل از مصرف این دارو، اطمینان از تشخیص صحیح درجه هموروئید ضروریست.

قبل از مصرف پماد، ناحیه مقعد را با آب ولرم به خوبی تمیز کنید.

دوره درمان را کامل نمایید.

ترکیبات همرکس سبز دارو :

آلفا پينن، 1و 8 سينئول، ليمونن، آلفا ترپينئول، ليناليل استات

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیSabzdaru Hemrex Rectal Ointment 30 g
سایر مشخصات

پماد

کاربرد

هموروئید

جنسیت مصرف

عمومی

حجم

30 g

آنتی هموروئید
مکمل گیاهی

تیوپ

سبز دارو

وزن100 g
نظرات کاربرانSabzdaru Hemrex Rectal Ointment 30 g

لطفا دیدگاه خود را فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی ارسال کنید.بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پماد مقعدی همرکس سبز دارو 30 گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نقد و بررسی‌ها0

• جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخSabzdaru Hemrex Rectal Ointment 30 g

هیچ پرسشی یافت نشد