قرص نتونال باریج اسانس 30 عددی

Netonal 400mg Barij Essence 30 Tablets

ویژگی‌های قرص نتونال باریج اسانس:

• حاوی عصاره‌ی خشک برگ گزنه
  • تسکین و التیام دردهای عضلانی، اسکلتی و مفصلی
  • کمک‌درمان مشکلات روماتیسمی
  • پیشگیری از تشکیل سنگ ادراری

فقط 1 عدد در انبار موجود است

(دیدگاه کاربر 1)

ویژگی‌های قرص نتونال باریج اسانس

در این محصول از سری محصولات قرص مفاصل و استخوان و کلیه و مجاری ادراری از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

قرص نتونال باریج اسانس، حاوی عصاره‌ی برگ گیاه گزنه می‌باشد که در تسکین دردهای عضلانی و مفصلی‌، درمان حمایتی در مشکلات روماتیسمی، مدر (شستشوی دستگاه ادراری در بیماری‌های التهابی دستگاه ادراری) و پیشگیری از تشکیل سنگ ادراری کاربرد دارد.

یکی از مشکلات سلامتی که بسیاری از مردم بویژه با گذر عمر و افزایش‌ سن با آن روبرو می‌شوند، مسائل مرطوب به مفصل‌ها و دردهای روماتیسمی است که کاهش همراه با التهاب و درد همراه هستند.

قرص نتونال باریج اسانس

سنگهای مجاری ادراری نیز بیشتر در کلیه یا مثانه شکل می‌گیرند ولی گاهی به هنگام عبور از کلیه به مجرای ادراری یکسری مشکلات اصلی مانند؛ درد شدید ایجاد می‌نمایند که در اصطلاح پزشکی به سنگ مجاری ادراری، سنگ کلیه گفته می‌شود.

اثرات دارویی و درمانی قرص نتونال باریج اسانس 30 عددی Netonal 400mg Barij Essence 30 Tablets:

این فرآورده حاوی عصاره‌ی خشک برگ گزنه (Urtica dioica) و استاندارد شده براساس وجود حداقل ۱/۳ میلی‌گرم اسید کلروژنیک در هر قرص می‌باشد که تسکین دهنده‌ی دردهای عضلانی، اسکلتی و مفصلی است و در کمک به درمان مشکلات روماتیسمی یاری‌رسان است.

با توجه به نتایج پژوهش‌های گوناگون، گیاه گزنه دارای اثرات ضد درد و ضد التهاب، اثر قوی ضد ایجاد سنگ‌های ادراری و ادرار آور است، لذا از این گیاه در قرص نتونال باریج اسانس استفاده شده است.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و می‌دهد.

قرص نتونال باریج اسانس

موارد مصرف قرص نتونال باریج اسانس:

تسکین دردهای عضلانی و مفصلی‌. درمان حمایتی در مشکلات روماتیسمی. مدر (شستشوی دستگاه ادراری در بیماری‌های التهابی دستگاه ادراری). پیشگیری از تشکیل سنگ ادراری.

روش مصرف قرص نتونال باریج اسانس:

در صورتی که پزشک دستور دیگری نداده باشد مقدار مصرف معمول این فرآورده در بالغین و کودکان بزرگتر از ۱۲ سال سه بار در روز هر بار یک قرص است. هر قرص همراه با مقدار کافی از مایعات (مثلا یک لیوان آب بلعیده شود.).

هشدار مصرف قرص نتونال باریج اسانس:

نوشیدن قهوه و چای یا نوشابه‌های الکلی مناسب نیست. مصرف بیش از مقادیر توصیه شده مجاز نیست.

در صورت فراموش کردن مصرف دارو در یک نوبت از افزایش مقدار مصرف بعدی خودداری نمائید.

در صورت وجود هر یک از حالات زیر باید به پزشک مراجعه کرد:

تداوم علائم بیماری بیش از ۲ هفته، تشدید علائم، وجود خون در ادرار، تداوم تب برای بیش از ۵ روز، بیماری‌های حاد عضلانی اسکلتی مثلاً؛ درد توام با قرمزی، تورم یا داغی مفاصل، علائم پایدار یا عودکننده.

با توجه به نقش گزنه در کاهش قند خون بهتر است بیماران دچار به دیابت قبل از استفاده از این فرآورده با پزشک خود مشورت کنند.

موارد منع مصرف:

ورم ناشی از اختلال عملکرد قلب و کلیه‌ها.

وجود حساسیت شناخته شده نسبت به برگ گزنه یا دیگر اجزاء فرآورده.

کودکان با سن کمتر از ۱۲ سال و دوران بارداری و شیردهی.

عوارض جانبی:

این دارو بخوبی تحمل می‌شود و مصرف طولانی مصرف متناوب یا خاتمه دادن زودهنگام درمان خطری بدنبال ندارد. بروز شکایات مختصر گوارشی غیر معمول است. ندرتاً واکنش‌های ازدیاد حساسیت مانند؛ خارش، بثورات جلدی و کهیر گزارش شده است.

مصرف در بارداری و شیردهی:

(به علت موجود نبودن مدارک کافی) مصرف این فرآورده در شرایط بارداری و شیردهی منع مصرف دارد.

تداخل دارویی:

به دلیل تداخل اثر دارو با آهن، مصرف مکمل‌های آهن باید ۱ تا ۲ ساعت از زمان مصرف فرآورده فاصله داشته باشد.

شرایط نگهداری:

فرآورده دور از دید و دسترس کودکان نگهداری شود. درجا پس از مصرف درب فرآورده محکم بسته شود.

فرآورده دور از نور، در دمای ۱۵ تا ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد نگهداری شود.

ترکیبات قرص نتونال باریج اسانس:

حاوی عصاره‌ی خشک برگ گزنه (Urtica dioica).

استاندارد شده براساس وجود حداقل ۱/۳ میلی‌گرم اسید کلروژنیک در هر قرص.

قرص

ضد درد