چون این محصول را نداریم، محصولات مشابه را به شما پیشنهاد میدیم

ژل ضد واریس ناپلار حاوی کوله خاس

Naplar V Gel 50g

ویژگی های ژل ضد واریس ناپلار حاوی کوله خاس :

• مناسب برای درمان واریس
  • تقویت عروق سیاهرگی
  • کاهش احساس سنگینی و درد پاها
  • کاهش التهاب عضلات، رگ به رگ شدن و کوفتگی ها

ناموجود

برند رستاک طب پایا شناسه محصول: 209168 دسته: , , برچسب:

ژل ضد واریس ناپلار حاوی کوله خاس

در این محصول از دسته بندی کرم و ژل تسکین دهنده درد از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

ژل موضعی واریس ناپلار محصولی است که از دو عصاره بسیار موثر گیاهی کوله خاس و شاه بلوط هندی تولید شده است. گیاه کوله خاس موجب تحریک گیرنده های آلفا- آدرنرژیک در ماهیچه های صاف دیواره عروق می شود و در نتیجه عروق سیاهرگی را تقویت خواهد کرد.

گیاه شاه بلوط هندی نیز درمان علائم نارسایی مزمن وریدی مانند احساس سنگینی و درد پاها، التهاب عضلات، رگ به رگ شدن، کوفتگی و درد می باشد. با توجه به عوارض جانبی کم تاثیر بهتری نسبت به جوراب های واریس دارد.

ژل ضد واریس مدل ویژل ناپلار محصولی است با فرمولاسیون گیاهی میتواند بطور موثر و در کمترین زمان رگ های واریسی شما را درمان کند. از جمله ترکیبات موثر موجود در این محصول میتوان به عصاره شاه بلوط هندی، عصاره کوله خاس و ویتامین K در آن اشاره کرد.

شاه بلوط هندی :

برای درمان نارسایی وریدی و واریس بسیار مفید است و به گردش خون نیز کمک می‌کند. شاه بلوط هندی به دلیل داشتن مس و آهن فراوان و ویتامین  C، جریان خون را بالا میبرد. فالونوئیدها، تانن و آمینواسیدها از دیگر محتویات این گیاه هستند که میتوانند عروق را تقویت کرده و با انقباض دیواره سیاهرگ‌ها موجب بهبود روند بازگشت خون از عروق خواهند شد.

ترکیبی به نام آسین نیز در گیاه شاه بلوط وجود دارد ضد التهابی بسیار قوی بوده و باعث کاهش تورم و التهاب خواهد شد. افرادی که دچار واریس می باشند گاه با خارش‌های دردناک و آزاردهنده ای نیز روبرو خواهند شد. گیاه شاه بلوط هندی این مشکل را نیز برطرف می کند و خارش را تسکین می‌دهد.

گیاه کوله خاس :

گیاه کوله خاس میتواند جریان خون را تنظیم کرده و بهبود بخشد. این گیاه ضد التهاب و خارش می باشد و به درمان نارسایی‌های مزمن وریدی کمک خواهد کرد. هنگامی که رگ‌های پا برای انتقال خون به قلب ناتوان می باشند، این گیاه با انقباض رگ‌ها به عملکرد رگ ها کمک شایانی کرده و به مرور واریس را درمان می‌کند.

کوله خاس حاوی ویتامینسی وب و همچنین کلسیم، کرومیوم، منیزیم، پتاسیم، سلنیوم، سلیکون و روی می باشد. تمامی این مواد مغذی موجب تقویت رگ‌ها و کاهش التهاب می شود و گردش خون را بهبود می‌بخشند.

ویتامین کا موجود در این ژل ضد واریس گردش خون را افزایش داده و کبودی و سیاهی را نیز از بین می برد. این ویتامین تراکم خون و لخته‌های خونی را از بین برده و جریان خون را بهبود میبخشد.

ژل ضد واریس ناپلار

همچنین این محصول با ترکیبات حرفه ای خود در درمان واریس بسیار موثر بوده و زودتر از چیزی که فکر میکنید رگ های واریسی را از بین خواهد برد. بافت این ژل سبک بوده و به سرعت جذب پوست میشود. این محصول همچنین تسکین دهنده است و میتواند در بهبود خارش و ناراحتی به افراد کمک کند.

موارد مصرف ژل ضد واریس ناپلار :

مناسب برای درمان واریس

تقویت عروق سیاهرگی

کاهش احساس سنگینی و درد پاها

کاهش التهاب عضلات، رگ به رگ شدن و کوفتگی ها

نحوه مصرف ژل ضد واریس ناپلار :

برای اثر بیشتر باید به مدت 6 الی 8 هفته روزانه دو تا سه مرتبه پس از شستشوی محل، لایه ای از ژل را بر موضع بمالید و آن را ماساژ دهید.

هشدار مصرف ژل ضد واریس ناپلار :

از تماس با چشم و زخم و جراحت خودداری شود.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

ترکیبات ژل ضد واریس ناپلار :

دارای گیاه کوله خاس و شاه بلوط هندی حاوی ویتامین k

محصولات شرکت رستاک طب پایا با نام تجاری ناپلار (NAPLAR) عرضه می گردد و با بالاترین سطح استاندارد و کیفیت و تحت نظارت پزشکان و کارشناسان امر صورت می پذیرد.

ژل

همورویید و واریس

تیوپ

حجم