اکتی ژل مولتی جین 30 میلی لیتر

Multi-Gyn Actigel 30 ml

ویژگی های اکتی ژل مولتی جین :

• درمان عفونت های باکتریایی و ناراحتی های
  • موثر در رفع مشکلات واژینال ناشی از تغییرات هورمونی در طول بارداری، یائسگی و مصرف قرص های ضد بارداری
  • طبیعی، بدون منشا حیوانی و فاقد هرگونه عطر، نگهدارنده و هورمون
  • درمان عفونت های عود کننده باکتریایی و ترشحات بدون بو
  • تنظیم فلور واژن و ایجاد محیطی مطلوب برای این بافت
  • درمان عفونت های قارچی و مشکلات مربوط به آن
  • با اثر بخشی موضعی واژینال

ناموجود

اکتی ژل مولتی جین

در این محصول از دسته محصولات بهداشت بانوان از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

اکتی ژل مولتی جین، محصولی است که توانایی منحصر به فردی در از بین بردن عوامل باکتریایی بیماری واژن خواهد داشت. اکتی ژل واژینال در پیشگیری و کمک به درمان عفونت های باکتریایی، کاهش خارش، سوزش، التهاب و درد، بهینه سازی شرایط واژن، از بین رفتن بوی ناخوشایند ترشحات، تقویت فلور واژن و از بین رفتن عوامل بیماری زای قارچی نقش بسیار موثری خواهد داشت.

اکتی ژل مولتی جین

در واقع می توان گفت ۲QR موجود در اکتی ژل مولتی جین با اتصال فیزیکی به عوامل بیماری زا آنها را از محیط واژن خارج می کند. ترکیب ۲QR یکی راه طبیعی کاملا امن و بدون عارضه می باشد که می تواند فعالیت عوامل بیماری زای باکتریایی و قارچی را متوقف کند و فلور واژن و بافت آن را بهبود خواهد بخشید.

۲QR توانایی منحصر به فردی در از بین خواهد برد عوامل بیماری زای واژن با چسبیدن به باکتری های مضر دارد. این توانایی خاص و منحصر به فرد ۲QR توسط مکانیسم اثر چسبیندن فیزیکی این ترکیب به عوامل بیماری زا و ممانعت از چسبیدن این عوامل به دیواره سلولی و تکثیر آن ها در محیط واژن و دفع آنها صورت می گیرد. همچنین می توان گفت این ترکیب مستقیما PH مناسب فیزیولوژیک واژن را برای جلوکیری از رشد عوامل بیماری زا تامین خواهد کرد.

صمغ زانتان چیست؟

صمغ زانتان یکی از ترکیبات موجود در این محصول می باشد یک ترکیب پیچیده اگزو پلی ساکارید می باشد که از طریق میکروارگانیسم‌ها در طول فرایند تخمیر تولید خواهد شد. هنگامی که گلوکز، سقز یا فروکتوز تخمیر می‌شود، این پلی ساکارید پیچیده تولید خواهد شد و می‌تواند با استفاده از الکل استخراج شود. پس از خشک شدن، این صمغ را می‌توان به صورت یک پودر خرد کرد و به عنوان یک افزودن از آن استفاده کرد در حالی که ادعاهای زیادی وجود دارد که این ماده چسبنده سرطان‌زا می باشد یا تهدیدی برای انسان است، ولی وقتی که در مقادیر متوسط ​​مصرف می‌شود، خطر زیادی برای مصرف کننده ندارد.

موارد مصرف:

درمان عفونت های باکتریایی و ناراحتی های واژن مانند خارش، ترشحات، بوی نامطلوب، سوزش، حساسیت، التهاب و درد وموثر در رفع مشکلات واژینال ناشی از تغییرات هورمونی در طول بارداری، یائسگی و مصرف قرص های ضد بارداری موثر می باشد.

روش مصرف:

برای درمان مشکلاتی از قبیل خارش، سوزش، حساسیت، التهاب و درد واژن باید حداقل ۱ بار در روز استفاده شود تا اثرات نامطلوب از بین برود.
درمان عفونت باکتریایی واژن به همراه ترشحات با بوی نامطلوب تا حداقل ۲ بار در روز به مدت حداقل ۵ روز می باشد.
جلوگیری از ترشحات بدون بو و مشکلات مربوط به آن باید هر ۳ روز یک بار قبل از خواب مصرف شود.

هشدار مصرف:

پس از استفاده از محصول ممکن است احساس سوزش شدیدی داشته باشید که کاملا طبیعی می باشد و بعد از چند دقیقه برطرف شده و در دفعات بعدی استفاده نیز به تدریج این میزان سوزش کمتر می شود.
مصرف اکتی ژل مولتی جین ممکن است به علت تفاوت PH، فعالیت اسپرم را کاهش دهد، بنابراین هنگامی که تصمیم به بارداری وجود دارد، اکتی ژل چند ساعت قبل و بعد از نزدیکی نباید مصرف شود.
دور از دسترس کودکان، در جای خشک، دور از نور مستقیم خورشید و در دمای محیط نگهداری شود.
در صورت ایجاد هرگونه حساسیت پوستی با پزشک معالج مشورت شود.
این محصول نباید بیش از ۳۰ روز متوالی مصرف شود.

جهت بازسازی PH واژن و جلوگیری از رشد باکتری های بد بو و نامطلوب توصیه می شود تا ۸ ساعت بعد از نزدیکی از اکتی ژل استفاده شود، بدیهی است که با کمک ۲QR عوامل بیماری زا دفع میشود.

ترکیبات:

گالاکتوآرابینان پلیگلوکورونیک اسید کروس پلیمر، صمغ زانتان، کاپریلیل گلیکول، گلیسیرین

برند هلندی Multi-Gyn طیف کاملی از محصولات مراقبت زنان را ارائه می دهد. محصولاتی را برای درمان و پیشگیری از ناراحتی های واژن مانند خارش، خشکی، ترشح یا بو و همچنین واژینوز باکتریایی و کاندیدا ارائه می دهد. محصولات Multi-Gyn را بدون نسخه در داروخانه ها و در بیش از 40 کشور جهان می توان خریداری کرد.

ژل

بهداشت بانوان

حجم

30 میلی لیتر