قرص آووکادو و سویا ماردین 20 عدد

Mardin Avocado & Soya Extract 300mg 20 Tab

ویژگی های قرص آووکادو و سویا ماردین:

• بهبود بیماری‎ها و زخم‎های پوستی
  • بهبود اختلالات لثه و التهابی وریدها
  • درمان بیماری‎های استئو آرتریت
  • درمان بیماری مفاصل و اسکلتی عضلانی

تاریخ انقضا: 2025/03/30

فقط 1 عدد در انبار موجود است

قرص آووکادو و سویا ماردین

در این محصول از دسته بندی محصولات مفاصل و استخوان از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

قرص آووکادو و سویا ماردین حاوی ترکیبات گیاهی است که بدون هیچ گونه عوارض شیمیایی به بهبود آرتروز کمک می کند. احساس خشکی شدید و درد صبحگاهی مفاصل را از بین می برد. در بازسازی مفاصل و تشکیل غضروف نقش دارد. مصرف ترکیبی از آووکادو و روغن سویا می تواند درد و التهاب ناشی از آرتریت را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

قرص آووکادو و سویا ماردین

آووکادو و سویا حاوی بسیاری از ویتامین ها و ترکیبات ضد التهابی هستند و مصرف منظم آن می تواند درد زانو و مفاصل را کاهش دهد. آووکادو و سویا فلکس ماردین (300 میلی گرم) با تحریک سنتز پروتئوگلیکان ها، کلاژن و بافت همبند و غضروف در بهبود آرتروز، شرایط مفصلی و اسکلتی عضلانی موثر است. آووکادو و عصاره سویا نقش فعال و مهمی در بهبود بیماری های پوستی و زخم ها، بیماری های لثه و التهاب وریدی دارند.

فواید آووکادو برای بدن

آووکادو برای مدت طولانی مورد علاقه SoCal بوده است و راز آن بالاخره مشخص شد. در طول 10 سال گذشته یا بیشتر، بقیه کشور از میوه های سالم، همه کاره و مناسب برای تناسب اندام استقبال کرده اند.

این میوه های چرب چه برش خورده روی نان تست، چه به صورت له شده، چه در سالاد یا مستقیما از درخت خورده شوند، این میوه های چرب واقعاً تمام چیزی هستند که باید له شوند.

شارلوت رابرتز، متخصص تغذیه ثبت شده و مدرس دیابت می گوید: «آنها مملو از چربی ها و فیبر خوب هستند، به این معنی که به شما کمک می کنند مدت بیشتری سیر بمانید». “آنها همچنین منبع بسیار خوبی از ویتامین ها هستند.

چربی ها

بله، چربی ها می توانند مفید باشند و بخشی از یک رژیم غذایی متعادل هستند. چربی‌های تک غیراشباع و چند غیراشباع که در آووکادو یافت می‌شوند، اغلب «چربی‌های خوب» نامیده می‌شوند. مصرف آووکادو با سطوح پایین تر کلسترول بد (LDL) مرتبط است. در واقع، یک مطالعه نسبتاً جدید نشان می دهد که یک آووکادو در روز می تواند کلسترول بد را برای افراد دارای اضافه وزن و چاق حفظ کند.

فیبر

رژیم های غذایی با فیبر بالا برای کاهش قند خون، کاهش کلسترول و به طور بالقوه پیشگیری از برخی انواع سرطان مانند سرطان روده بزرگ مورد ستایش قرار گرفته اند. مصرف روزانه توصیه شده فیبر 25 گرم در روز برای زنان و 35 گرم برای مردان است که اکثر ما از این اهداف کوتاهی می کنیم. آووکادو حدود 1 گرم در هر قاشق غذاخوری بسته بندی می شود و حدود 10 گرم در یک میوه کامل است.

احساس سیری

ترکیب قدرتمند چربی و فیبر یک مزیت دیگر نیز دارد: به شما کمک می کند مدت طولانی تری احساس سیری کنید. در واقع، یک مطالعه در سال 2013 نشان داد که بزرگسالان دارای اضافه وزن که نصف آووکادوی تازه را به ناهار خود اضافه می کنند، پس از خوردن غذا کمتر احساس گرسنگی می کنند.

مواد مغذی

آووکادو علاوه بر چربی‌های سالم و فیبر رژیمی، سرشار از مواد غذایی دیگری است که بدن شما به آن نیاز دارد.

آووکادو منبع خوبی از مواد مغذی است، از جمله:
فولات
منیزیم
پتاسیم
ریبوفلاوین (ویتامین B2)
نیاسین (ویتامین B3)
اسید پانتوتنیک (ویتامین B5)
پیریدوکسین (ویتامین B6)
ویتامین سی
ویتامین E
ویتامین K
شما نمی توانید از مواد مغذی که می خورید استفاده کنید مگر اینکه بدن شما قادر به جذب آنها و به کار انداختن آنها باشد. آووکادو نیز به این قسمت کمک می کند.

موارد مصرف قرص آووکادو و سویا ماردین:

بهبود بیماری‎ها و زخم‎های پوستی

بهبود اختلالات لثه و التهابی وریدها

درمان بیماری‎های استئو آرتریت

درمان بیماری مفاصل و اسکلتی عضلانی

نحوه مصرف قرص آووکادو و سویا ماردین:

شما می توانید روزانه 1 قرص بعد از غذا به مدت 3 الی 6 ماه و یا مطابق تجویز پزشک یا داروساز مصرف کنید.

هشدار مصرف قرص آووکادو و سویا ماردین:

در صورت بروز علایم حساسیت از مصرف این دارو خودداری شود.

در دمای اتاق و دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی‎گراد نگهداری شود.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

ترکیبات قرص آووکادو و سویا ماردین:

حاوی عصاره آواکادو و سویا

قرص

مفاصل و استخوان

قوطی پلاستیکی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص آووکادو و سویا ماردین 20 عدد”