چون این محصول را نداریم، محصولات مشابه را به شما پیشنهاد میدیم

کپسول لینولایف رژولاین 60 عدد

Linolife Rejuline 60caps

ویژگی های کپسول لینولایف رژولاین:

کاهش التهاب ناشی از بیماری های خود ایمنی در بافت های مختلف بدن

مناسب برای تمام بیماری های خود ایمنی

سرشار از روغن‌های گیاهی ویژه

رفع سریع اضطراب و بی‌قراری و پریشانی افکار

قابل استفاده در افراد غیر بیمار برای افزایش توان (غلبه بر التهاب)

کاهش درد و عوارض جسمی ناشی از التهابات اعضای بدن در بیماران خود ایمنی

ناموجود

شناسه محصول: 116283 دسته: , برچسب:

کپسول لینولایف رژولاین

در این محصول از دسته‌بندی تقویت سیستم ایمنی سایت داروخانه آنلاین دکتر دانیالی می‌پردازیم به:

کپسول لینولایف رژولاین، یک فرآورده‌ی طبیعی و دربردارنده‌ی ترکیباتی ویژه و هدفمندی از روغن‌ های گیاهی است که به صورت خاص در کمک به تنظیم عملکرد سیستم‌ ایمنی و تسکین نشانه‌ های التهابی در ارگان های گوناگون کاربرد دارد تا به حفظ سلامت کلی بدن کمک نماید. این فرآورده برای تمام بیماری‌های خود ایمنی قابل استفاده است.

التهاب یک پاسخ بیولوژیکی سیستم ایمنی است که می تواند توسط عوامل مختلفی از جمله پاتوژن ها، سلول های آسیب‌دیده و ترکیبات سمی ایجاد شود. این عوامل ممکن است پاسخ های التهابی حاد و یا مزمن را در قلب، لوزالمعده، کبد، کلیه، ریه، مغز، دستگاه روده و سیستم تولید مثل القا کنند که به طور موثر به آسیب یا بیماری بافتی می‌انجامد. بنابراین التهاب یک مکانیسم دفاعی است که برای سلامتی انسان و بدن وی حیاتی است.

اختلال در عملکرد سیستم ایمنی بدن موجب بیماری‌ های متعددی می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها معروف به بیماری خود ایمنی (Auto Immune Disease) می‌باشد و خود شامل طیف وسیعی از بیماری‌ها می‌باشد که در آن بافت های عصبی و عضلانی بدن توسط سیستم ایمنی خود بدن آسیب دیده و دچار التهاب مزمن می‌شوند و فرد به صورت بلند مدت از علائم این التهابات رنج می‌برد.

دردهای رماتیسمی (آرتریت روماتوئید)، اسکلرودرمی، آسم و سرفه های مزمن، علائم ام اس، میگرن میاستنی گراویس (ضعف ماهیچه‌ها)، دردها و تیک های پراکنده و بدون علت در بدن، یبوست‌ های مزمن، احساس ضعف عمومی در بدن از جمله؛ بیماری‌ها و عوارض ناشی از این نوع اختلال در عملکرد سیستم ایمنی به شمار می‌روند.

linolife rejuline caps

هر کپسول لینولایف رژولاین 60 عددLinolife Rejuline 60 Capsules؛ حاوی مقادیر مناسبی از روغن‌ های گیاهی از جمله؛ سیاه دانه، دانه‌ی انار، زیتون، هسته‌ی انگور، دانه‌ی انجیر، دانه‌ی فلفل قرمز، دانه‌ی کتان و سیر می‌باشد که دارای ویژگی ضد اکسیدانی بوده و به کاهش التهابات درونی بدن کمک می‌کند.

کپسول لینولایف رژولاین، به لطف‌ ترکیبات آنتی‌اکسیدانی و فرمولاسیونی که دارد، مناسب برای تمام بیماری های خود ایمنی است و باعث‌ رفع سریع اضطراب و بیقراری و پریشانی افکار می‌شود. این فرآورده در افراد غیر بیمار برای افزایش توان (غلبه بر التهاب) نیز قابل استفاده است و می‌تواند التهاب ناشی از بیماری های خود ایمنی در بافت های مختلف بدن را کاهش دهد و از درد و عوارض جسمی ناشی از التهابات اعضای بدن در بیماران خود ایمنی نیز بکاهد.

کپسول لینولایف رژولاین، تولید شده در شرکت یاس کبود و تحت لیسانس رژولاین کشور ایتالیا است که برای تهیه‌ی آن می‌توانید همچنین به راحتی و به صورت آنلاین از سایت داروخانه‌ دکتر دانیالی اقدام نمایید. داروخانه‌ دکتر دانیالی هم‌واره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار می‌دهد.

موارد مصرف:

کمک به تنظیم پاسخ ایمنی. کمک به تسکین نشانه‌های التهابی در تمام ارگان های مختلف بدن. مناسب برای تمام بیماری های خود ایمنی.

نحوه مصرف کپسول لینولایف رژولاین:

روزانه می توانید 4 عدد کپسول را ترجیحا بین غذا مصرف کنید.

ترجیحاً بین غذا مصرف شود.

توصیه می شود با 2 عدد کپسول صبح و شب شروع کنید. بسته به روند بهبودى، تعداد کپسول در روز را می توانید کاهش و یا افزایش دهید.

در بیماران داراى درد و رفلاکس معده مصرف فرآورده با روزانه یک عدد کپسول همراه غذا شـروع و در هفته هاى بعد به تدریج دوز مصرفى افزایش یابد.

linolife rejuline caps

هشدار مصرف:

در صورت بروز هر گونه واکنش یا حساسیت احتمالی از ادامه‌ی مصرف این فرآورده خودداری نموده و با پزشک یا دکتر داروساز مشورت کنید.

موارد منع مصرف:

این فراورده در افرادى که سـابقه‌ی حساسیت به اجزا محصول را دارند منع مصرف دارد.

مصرف فرآورده در کودکان ممنوع می باشد.

در بارداری و شیردهی منع مصرف دارد.

مصرف همزمان با داروهاى ضد انعقاد و کاهنده فـشار خون و داروهای دیابت باید با احتیاط صورت گیرد چرا که ممکن است تاثیر داروهاى شما با مصرف لینولایف بیشتر شود لذا لازم باشد داروهاى فعلی خود را با دوز کمتر مصرف کنید.

مصرف در بارداری و شیردهی:

مصرف این فراورده در بارداری و شیردهی بدون تجویز پزشک یا داروساز اجتناب گردد.

شرایط نگهداری:

در جای خشک و خنک در دمای 15 تا 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.

ترکیبات:

روغن سیاه دانه، روغن دانه انار، روغن زیتون، روغن هسته انگور، روغن دانه انجیر، روغن دانه فلفل قرمز، روغن دان کتان،  روغن سیر.

کپسول

سیستم ایمنی

بطری پلاستیکی

توسعه آلفا