Karen CURCUMIN 500 mg Caps

ویژگی‌های کپسول کورکومین 500 میلی گرم کارن:

• حاوی عصاره زردچوبه
  • با اثر ضد التهابی و آنتی اکسیدان قوی
  • موثر در پیشگیری و درمان التهاب مفاصل (آرتریت روماتوئید) و سایر بیماریهای التهابی: قلبی- عروقی، آلزایمر، چاقی، دیابت نوع 2 و سندرم متابولیک
  • کاهش عوارض سندرم پیش از قاعدگی
  • ارتقاء سلامت عمومی بدن

۱۵۹.۰۰۰ تومان۳۱۹.۰۰۰ تومان

کپسول کورکومین 500 میلی گرم کارن

در این محصول از دسته‌بندی مکمل‌های حاوی زردچوبه در سایت داروخانه دکتر دانیالی می‌پردازیم به:

کپسول کورکومین 500 میلی گرم کارن؛ مکمل غذایی از سری محصولات ارتقا دهنده سلامت شرکت داروسازی کارن است که حاوی 95% عصاره زردچوبه با خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قوی در جهت پیشگیری و درمان بیماریهای التهابی و مفاصل می‌باشد.

کورکومین

ماده موثره کورکومین از ریزوم گیاه زردچوبه استخراج می شود. رنگ زرد زرچوبه ناشی از همین ترکیب موجود در آن است. این ماده دارای خاصیت ضد التهابی قوی است و می تواند از بروز بیماریهای التهابی مثل مشکلات قلبی-عروقی، آرتریت روماتوئید، نارسایی مزمن کلیوی، سندرم متابولیک، اختلالات گوارشی، بیماری‌های نورودژنراتیو (که در آن سلول‌های عصبی تخریب می شوند)، پانکراتیت، سرطان، آسم، برونشیت، آلزایمر، چاقی و دیابت نوع 2 پیشگیری کند. این ماده همچنین نقش موثری در حفظ سلامت چشم، پوست و کبد دارد و سرعت ترمیم زخمها را بهبود می‌بخشد.

آرتریت روماتوئید

آرتریت روماتوئید یک بیماری شایع مفصلی است که باعث ایجاد حس درد و خشکی در مفاصل فرد مبتلا به ویژه در هنگام صبح می شود. حس ضعف و خستگی برای فرد مبتلا وجود داشته و به تدریج نیز شدت می یابد. مفاصل انگشتان دست، مچ دست، پا و مچ پا معمولا بیشتر دچار این عارضه می شوند. عموما مفاصل به‌ طور دو طرفه درگیر بیماری می شوند یعنی به طور مثال مچ هر دو دست یا انگشتان هر دو دست درگیر آن خواهند شد.

ترکیبات ضد التهاب موجود در زردچوبه

طبق بررسی های انجام شده زردچوبه و مکمل‌های غذایی آن می توانند در پیشگیری و درمان بیماری‌های مفصلی موثر باشند. در طب سنتی نیز از این ماده همواره جهت کاهش التهابات و درمان التهاب مفاصل استفاده شده است. هم کورکومین و هم سایر ترکیبات موجود در زردچوبه ضد التهاب بوده و در بهبود درد مفاصل موثرند. کورکومین با داشتن خاصیت آنتی اکسیدان و اثر ضد التهاب خود، دردهای روماتیسمی و التهاب مفاصل را کاهش داده و سطح ایمنی بدن را بالا می برد.

کپسول کورکومین 500 میلی گرم کارن

سندرم پیش از قاعدگی متشکل از تغییرات خلقی، جسمی و رفتاری است که بیشتر زنان قبل از آغاز قاعدگی با آن مواجه می گردند. از علل وقوع این سندرم می توان به کاهش پروژسترون، افزایش یا کاهش استروژن، تغییرات هورمونی و کمبود برخی ویتامین‌ها اشاره نمود. یکی از داروهای مورد تجویز طب سنتی در این زمینه زردچوبه است. مصرف مکمل کورکومین از یک هفته قبل از شروع قاعدگی تا سه روز بعد از آن برای سه دوره متوالی تا حد زیادی می تواند عوارض سندرم پیش از قاعدگی را کاهش دهد.

کپسول کورکومین

کورکومین همچنین در بهبود عملکرد مغز، افزایش تمرکز و تقویت حافظه بسیار موثر است. در بیماری آلزایمر قسمتی از حافظه و به مرور زمان کل آن از بین می رود، اما مصرف برخی داروها و مکمل ها می توانند جلوی پیشرفت این بیماری را بگیرند. مصرف کورکومین موجود در زردچوبه به بهبود عملکرد شناختی در افراد مسن کمک می‌کند. این ماده التهاب مغز را کاهش داده و از آلزایمر و زوال عقل جلوگیری می‌کند. کورکومین موجود در زردچوبه همچنین از بروز بیماری‌های قلبی عروقی پیشگیری می کند. این ماده ی سرشار از آنتی‌اکسیدان، تا حد زیادی خطر سکته قلبی را کاهش می‌دهد. کورکومین باعث کاهش فشار خون نیز می‌شود.

موارد مصرف کپسول کورکومین 500 میلی گرم کارن:

• دارای اثرات ضد التهابی در پیشگیری و درمان بیماری های التهابی نظیر التهاب مفاصل، بیماری قلبی عروقی، آلزایمر و …
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی

روش مصرف کپسول کورکومین 500 میلی گرم کارن:

روزانه ١ تا ٣ عدد کپسول کورکومین 500 میلی گرم همراه غذا طبق دستور پزشک و متخصص تغذیه مصرف شود.

کپسول کورکومین

هشدار مصرف کپسول کورکومین 500 میلی گرم کارن:

این محصول صرفا مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان بیماری نمی باشد.

در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید.

مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری گردد.

موارد منع مصرف:

• افرادیکه هرگونه داروی خاص به ویژه داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند، هم چنین بیماران مبتلا به دیابت، سنگ صفرا و مثانه قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت نمایند.
  • مصرفاین فرآورده دو هفته قبل از جراحی متوقف شود.
  • مصرفاین فرآورده در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.

عوارض جانبی مصرف:

زردچوبه ماده‌ای بی خطر است اما از آنجایی که مصرف بی‌رویه آن امکان دارد اختلالات گوارش ایجاد کند، نباید در استفاده از آن زیاده‌روی کرد.

ترکیبات کپسول کورکومین 500 میلی گرم کارن:

۵٠٠ میلی گرم عصاره زردچوبه ( ۴٧۵ میلی گرم کورکومینوئید)

سایر ترکیبات:

استئارات منیزیم، اسید استئاریک، سیلیکون دی اکساید، پوکه ژلاتینی کپسول

شرکت داروسازى کارن فعالیت خود را از سال 1378 به عنوان اولین شرکت تولید کننده مکمل هاى دارویى، غذایى، ورزشى و فرمولاهاى انترال، آغاز کرد و هم اکنون با 18 خط تولید و بیش از 160 نوع مکمل، دارو و فرمولاى مختلف یکى از خوشنام ترین برندهاى مکمل در میان محصولات داخلى و خارجى کشور می باشد.از آنجا که تولید محصول سالم و با کیفیت از اهداف مجموعه کارن است، این شرکت علاوه بر مجوزهاى لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکى و وزارت صنایع و معادن، گواهینامه هاى ISO9001 ، HACCP، ISO 22000، ISO14001 ،DQS آلمان، GC MARK و HALAL را دریافت نموده و بعد از سال ها کسب تجربه و اعتبار، با دریافت گواهینامه GMP در سال 1395، به صنعت فاخر داروسازی کشور وارد شد و خط جامدات خود را در فضایی با متراژ بیش از 10000 متر مربع به بهره بردارى رساند.

وزن نامعلوم

کپسول

کاربرد

تسکین دردهای مفصلی