چون این محصول را نداریم، محصولات مشابه را به شما پیشنهاد میدیم

کپسول پیاسکلیدین ۳۰۰ میلی گرم اکسپنساینس ۱۵ عددی

Expanscience Piascledine 300 mg 15 Capsules

ویژگی‌های کپسول پیاسکلیدین ۳۰۰ میلی گرم اکسپنساینس:

• بازسازی و ترمیم بافت غضروف
  • بهبود انعطاف‌پذیری و عملکرد مفاصل
  • حاوی روغن‌های آووکادو و سویا
  • تحریک سنتز پروتئوگلیکان‌ها و کلاژن
  • دارای خاصیت ضد التهابی
  • با اثربخشی آهسته

ناموجود

کپسول پیاسکلیدین ۳۰۰ میلی گرم اکسپنساینس

در این محصول از دسته‌بندی مکمل‌های مفاصل و استخوان سایت داروخانه آنلاین دکتر دانیالی می‌پردازیم به:

کپسول پیاسکلیدین ۳۰۰ میلی گرم اکسپنساینس، یک فرآورده‌ی گیاهی و طبیعی است که دربردارنده‌ی روغن‌های سویا و آووکادو می‌باشد تا به صورت خاص در کمک به کاهش درد و التهاب مفاصل و کمک به بهبود علائم استئوآرتریت زانو مانند؛ درد و مشکلات حرکتی کاربرد داشته باشد.

غضروف عملکردهای زیادی از جمله؛ توانایی مقاومت در برابر نیروهای فشار، افزایش انعطاف‌پذیری استخوان، و پشتیبانی از نواحی استخوانی را بر دوش دارند. مفاصل نیز محل برخورد دو استخوان هستند که باعث انعطاف‌پذیری استخوان‌ها می‌شوند و بدون آن‌ها هر نوع حرکت بدن غیرممکن خواهد بود. حال چنانچه بنا بر دلایلی بافت غضروف تجزیه و یا پاره شود، این می‌تواند بر سلامت و کارکرد استخوان‌ها و مفاصل تأثیر منفی بگذارد.

Expanscience Piascledine 300 mg Capsules

هر کپسول پیاسکلیدین ۳۰۰ میلی گرم اکسپنساینس Expanscience Piascledine 300 mg Capsules؛ حاوی مواد اثر‌بخشی همچون؛ ۱۰۰ میلی‌گرم روغن آووکادو و ۲۰۰ میلی‌گرم روغن سویا می‌باشد و متعلق به دسته داروهای ضد التهابی و ضد روماتیسمی غیر استروئیدی است و جزء گروه داروهایی است که به عنوان داروهای آهسته عمل‌کننده در استئوآرتریت شناخته می‌شوند. کپسول پیاسکلیدین اکسپنساینس، به لطف ترکیبات و فرمولاسیونی که دارد، با تحریک سنتز پروتئوگلیکان‌ها و کلاژن، باعث‌ بازسازی و ترمیم بافت غضروف می‌شود که برآیند آن بازگرداندن بافت غضروف‌ به حالت طبیعی خودش است و این به بهبودی و انعطاف‌پذیری و عملکرد مفاصل کمک می‌کند‌.

کپسول پیاسکلیدین ۳۰۰ میلی گرم اکسپنساینس، به مهار آنزیم کلاژناز نوع۲ و پروستاگلاندین E2 (PGE2) می‌پردازد. و دارای خاصیت ضد التهابی بوده که به درمان و کاهش درد در مفاصل کمک می‌کند و با اثربخشی آهسته ولی طولانی‌مدت کارایی خود را نشان می‌دهد. کپسول پیاسکلیدین ۳۰۰ میلی گرم اکسپنساینس، دارویی است که در بزرگسالان برای بهبود علائم استئوآرتریت زانو مانند؛ درد و مشکلات حرکتی به کار می‌رود. مشاهده‌ی کارایی کامل پیاسکلیدین ممکن است چندین هفته طول بکشد و معمولا کارایی دارو بعد از قطع درمان نیز ادامه دارد.

کپسول پیاسکلیدین ۳۰۰ میلی گرم اکسپنساینس، تحت لیسانس کشور فرانسه و ساخت شرکت ایرانی و دارویی پوراطب است که برای تهیه‌ی آن می‌توانید همچنین به راحتی و به صورت آنلاین از سایت داروخانه‌ دکتر دانیالی اقدام نمایید. داروخانه‌ دکتر دانیالی هم‌واره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار می‌دهد.

Expanscience Piascledine 300 mg Capsules

موارد مصرف کپسول پیاسکلیدین ۳۰۰ میلی گرم اکسپنساینس:

کمک به کاهش درد و التهاب مفاصل. کمک به بهبود علائم استئوآرتریت زانو مانند؛ درد و مشکلات حرکتی.

روش مصرف کپسول پیاسکلیدین ۳۰۰ میلی گرم اکسپنساینس:

هم‌واره دارو را طبق دستور پزشک یا دکتر داروساز خود مصرف نمایید. بزرگسالان روزانه یک کپسول، به هم‌راه وعده‌ی غذایی میل شود. کپسول باید به هم‌راه با یک لیوان آب کاملا بلعیده شود و از جویدن آن خودداری کنید.

اثرات درمانی این فرآورده (پیاسکلیدین) ممکن است تا چندین هفته طول بکشد. اگر شما احساس می‌کنید که کارآیی آن به اندازه‌ی کافی سریع نیست، پیش از مشورت با پزشک، درمان را قطع نکرده.

در آزمایشات بالینی بیماران تا ۳ سال با پیاسکلیدین تحت درمان قرار گرفته‌اند. بیماران باید درمان را تا زمانی که دارو به خوبی تحمل می‌گردد و بهبودی علائم، ادامه دهند.

مصرف بیش از پیاسکلیدین، ممکن است باعث اختلالات گوارشی و / یا کبدی شود. اگر دوز پیاسکلیدین بیش از حد توصیه‌شده مصرف کرده‌اید، درجا با پزشک یا دکتر داروساز مشورت کنید.

اگر مصرف پیاسکلیدین را فراموش کردید:

در صورت فراموش کردن مصرف دارو، از دو برابر کردن مصرف دارو، خودداری کرده و دوز بعدی مصرف را طبق دستور ادامه دهید. در صورت سوالات بیشتر از مصرف دارو، با پزشک یا دکتر داروساز مشورت نمایید.

هشدار مصرف کپسول پیاسکلیدین ۳۰۰ میلی گرم اکسپنساینس:

این دارو برای بیماری کنونی شما تجویز شده است. آن را به دیگران توصیه نکنید، زیرا ممکن است با وجود علائم مشابه با شما، برای آن‌ها مضر باشد.

این دارو هیچ تأثیری بر توانایی رانندگی و کار با ماشین آلات ندارد.

در صورت بروز عوارض جانبی با پزشک یا دکتر داروساز خود مشورت کنید.

پیش از مصرف این دارو با داروساز یا پزشک خود مشورت کنید. اگر از بیماری کبد یا کیسه صفرا رنج میبرید یا سابقه آن را دارید قبل از مصرف پیاسکلیدین به پزشک یا داروساز خود اطلاع دهید.

در صورت بروز علائم و نشانه های کبدی یا صفراوی مانند؛ حالت تهوع، بدون دلیل استفراغ، درد شکم، خستگی، از دست دادن اشتها، زردی پوست و چشم (یرقان) و ادرار تیره، درمان را متوقف کرده و سریعا با پزشک خود تماس بگیرید.

در صورت بروز علائم و نشانه‌های واکنش‌های آلرژیک مانند؛ خارش، کهیر، بثورات / قرمزی پوست، تورم صورت، دشواری در‌ تنفس، سریعا با پزشک خود تماس بگیرید.

پیش از مصرف پیاسکلیدین، اگر با داروهای ضد انعقاد تحت درمان هستید، به پزشک یا دکتر داروساز خود اطلاع دهید. (به بخش تداخل با سایر داروها مراجعه کنید.)

درمان را متوقف کنید و در صورت بروز علائم و نشانه‌های اختلالات انعقادی مانند لکه‌های قرمز یا بنفش روی پوست، کبودی خود به خود یا اکیموز و هم‌چنین خون‌ریزی مخاطی درجا‌ با پزشک خود تماس بگیرید.

این دارو فقط برای بزرگسالان است در افراد زیر ۱۸ سال مصرف نشود.

موارد منع مصرف:

در صورت داشتن آلرژی به آووکادو، سویا و هر یک از اجزای دیگر این فرآورده منع مصرف دارد.

کپسول پیاسکلیدین ۳۰۰ میلی گرم اکسپنساینس، برای افراد زیر ۱۸ سال منع مصرف دارد.

عوارض جانبی:

پیاسکلیدین هم مانند؛ سایر داروها ممکن است یک سری عوارض جانبی داشته باشد که همه‌ی آن‌ها ممکن است در یک فرد مشاهده نگردد. شایع‌ترین عوارض جانبی با پیاسکلیدین اسهال، درد شکم، ناراحتی فوقانی شکم و حالت تهوع است.

علائم و نشانه‌هایی که ممکن است نشانه‌ای از واکنش‌های شدید آلرژیک باشد (فراوانی غیر معمول):

خارش، کهیر، بثورات / قرمزی پوست، تورم صورت، دشواری در تنفس.

جوش‌های شدید پوست (فراوانی نادر).

اختلالات کبدی (فراوانی غیر معمول):

آسیب کبدی یا انسداد مجاری صفراوی هر دو ممکن است با زردی پوست هم‌راه باشد و هم‌چنین افزایش سطح آنزیم‌های کبدی در خون (مانند؛ ترانس آمینازها، آلکالین فسفاتاز، بیلی روبین و گاما-گلوتامیل ترانسپپتیداز) ممکن است با فرکانس غیر معمول رخ دهد. (به بخش هشدار مصرف مراجعه کنید.)

عوارض جانبی دیگر نیز گزارش شده است.

شایع (ممکن است از هر ۱۰ نفر ۱ نفر را درگیر کند):

اسهال.

غیر معمول (ممکن است از هر ۱۰۰ نفر ۱ نفر را درگیر کند): ناراحتی شکم فوقانی، سوزش معده، حالت تهوع، بد مزه بودن دهان، درد شکم، تغییر رنگ مدفوع، سردرد، ادرار تیره، ضعف، خستگی، درد پستان، تورم پستان و خون‌ریزی زنان.

نادر (ممکن است از هر ۱۰۰۰ نفر ۱ نفر را تحت تأثیر قرار دهد):

اختلالات دستگاه گوارش مانند؛ التهاب روده، استفراغ، خشکی دهان، تخلیه.

اگزما.

سنگ کلیه.

اختلالات انعقادی مانند؛ کاهش پلاکت (به بخش هشدار مصرف مراجعه کنید.)

افزایش فشار خون.

مصرف در بارداری و شیردهی:

مصرف دارو در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌گردد. لذا پیش از مصرف دارو با دکتر داروساز یا پزشک خود مشورت نمایید. در صورت بارداری یا شیردهی و یا قصد بچه دار شدن پیش از مصرف این دارو از پزشک یا داروساز خود راهنمایی بخواهید.

استفاده از پیاسکلیدین در زنان بارور بدون پیش‌گیری از بارداری توصیه نمی‌شود اطلاعات کافی در مورد تأثیر دارو بر باروری وجود ندارد.

تداخل دارویی:

در صورتی که داروی دیگری مصرف می‌کنید، اخیراً مصرف کرده‌اید یا ممکن است از آن استفاده کنید، به پزشک یا دکتر داروساز خود اطلاع دهید.

مصرف پیاسکلیدین در بیمارانی که هم‌زمان با داروهای ضد انعقاد خون درمان می‌شوند، به دلیل خطر احتمالی اختلالات انعقادی، باید با احتیاط مصرف شود.

خوردن غذا و نوشیدن در مدت مصرف این دارو بلامانع است.

شرایط نگهداری کپسول پیاسکلیدین ۳۰۰ میلی گرم اکسپنساینس:

فرآورده دور از تابش نور مستقیم آفتاب و در دمای کمتر از ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد نگهداری شود.

فرآورده دور از دسترس کودکان قرار گیرد.

ترکیبات کپسول پیاسکلیدین ۳۰۰ میلی گرم اکسپنساینس:

ترکیباتمقدار در میزان مصرف روزانهدرصد نیاز مصرف روزانه
عصاره‌ی روغنی آووکادو و سویا

(Total extract of AVOCADO-SOYBEAN oil unsaponifiables)

۳۰۰ میلی‌گرم

__

**

__

*: درصد نیاز مصرف روزانه مشخص نشده است

**: مقدار مصرف روزانه مشخص نشده است

کپسول

غضروف ساز