چون این محصول را نداریم، محصولات مشابه را به شما پیشنهاد میدیم

کپسول کرن بایوکام بنیان طب آکام 30 عددی

Bonyan Teb Akam Cran Biokam 30 Caps

ویژگی‌های کپسول کرن بایوکام بنیان طب آکام:

• کمک به تنظیم فلور دستگاه ادراری و تناسلی
  • کمک به تنظیم فلور دستگاه گوارش
  • پیشگیری از رشد باکتری‌های بیماری‌زا
  • پیشگیری و درمان عفونت‌
  • تنظیم و تقویت سیستم ایمنی
  • حاوی ۴۰ میلی‌گرم عصاره‌ی کرن بری
  • حاوی پروبیوتیک‌

ناموجود

کپسول کرن بایوکام بنیان طب آکام

در این محصول از سری محصولات مکمل تخصصی در زمینه کلیه و مجاری ادراری از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به:

کپسول کرن بایوکام بنیان طب آکام، که حاوی عصاره‌ی کرن بری و پروبیوتیک‌های گیاهی است، می‌تواند با تنظیم و کنترل میکروفلور روده و دستگاه تناسلی و ادراری در پیشگیری و درمان عفونت‌های ادراری و تناسلی در بانوان و همچنین اثربخشی در درمان عفونت‌های مکرر، سودمند باشد.

عفونت دستگاه ادراری (UTI) عفونتی است که در هر قسمت از سیستم ادراری از جمله مثانه، مجرای ادراری یا کلیه‌ها ممکن است رخ دهد. و این عفونت‌های ادراری توسط باکتری هایی ایجاد می‌شوند که اغلب از دستگاه گوارش یا ناحیه رکتوم می‌آیند. در دستگاه تناسلی بانوان، بیش از ۵۰ میکروارگانیسم مفید وجود دارد که فلور طبیعی واژن را تشکیل می‌دهند و بخش غالب آن لاکتوباسیلوس ها هستند که گونه‌ای پروبیوتیک‌های سودمند به حساب می‌آیند.

کپسول کرن بایوکام بنیان طب آکام

مکانیسم اثر کپسول کرن بایوکام بنیان طب آکام:

یکی از راه‌هایی که می‌توان در کنترل عفونت‌های حاد ادراری و تناسلی بکارگرفته شود، مصرف‌ آنتی‌بیوتیک‌ است که تا کنون سویه‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک‌ در حال افزایش هستند.

بر اساس پژوهش‌هایی که در سال‌های اخیر صورت گرفته است، تایید بر این است که پروبیوتیک‌ها در کاهش بیماری و یا پیشگیری از بیماری موثر هستند.‌ و به دلیل تولید عامل‌های ضدمیکروبی متعدد، پروبیوتیک‌ها به عنوان عوامل درمانی و پیشگیری کننده از بیماری‌های عفونی ایجاد شده با پاتوژن‌های دهانی، روده‌ای و ادراری تناسلی مطرح شده‌اند. پروبیوتیک‌ها که نوعی باکتری مفید هستند، هم در مهار افزایش شمار میکروارگانیسم هایی که باعث بیماری می‌شوند و هم در قدرت بیماری‌زا بودنشان موثر می‌باشند‌.

باکتری‌های اسید لاکتیک از جنس لاکتوباسیلوس، با تولید عامل‌های ضدمیکروبی و نیز بکارگیری مکانیسم‌های گوناگون، عملکرد بسیار مفیدی دارند. در کل شیوه‌ی کارکرد لاکتوباسیلوس های پروبیوتیکی در تداخل با بیماری‌زاهای دستگاه تناسلی بسیار متنوع است و این تنوع به دلیل چهار ویژگی اصلی این باکتری‌ها مانند؛ توانایی اتصال، توان رقابت و قدرت مهار یوروپاتوژن ها می‌باشد. همچنین، باکتری‌های پروبیوتیک با توانایی تجمع سلولی با میکروب‌های بیماری‌زا مجتمع می‌شوند و با آثار ضد اتصالی خود،ار رسیدن و اتصال باکتری‌های پاتوژن به سلول هدف در میزبانشان می‌شوند.

کپسول کرن بایوکام بنیان طب آکام

پژوهش‌های بسیاری بر اثرگذاری پروبیوتیک‌ها جهت درمان و پیشگیری از عود واژینوز باکتریال وجود دارد. بکارگیری پروبیوتیک‌ها به سال ۱۹۷۳ با مشاهده‌ی لاکتوباسیل در واژن زنانی که هیچ‌گونه پیشینه‌ی عفونتی دستگاه تناسلی ادراری را ذکر نمی‌کردند، بر می‌گردد. پروبیوتیک‌های مصرف شده از راه خوراکی با رسیدن به واژن پس از گذر از رکتوم، به طور مستقیم در دیوار‌ه ی واژن جایگزین شده و با اتصال به دیواره اپیتلیوم واژن و مهار اتصال باکتری‌های بیماری‌زا به آن و ایجاد و حفظ محیط اسیدی با تولید H2O2 و اسید استیک، در درمان و پیشگیری از عود بیماری نقش مهمی را بازی می‌کند.

رویهم رفته در عفونت‌های ادراری و تناسلی، باقی‌مانده ی لاکتوباسیل های خورده شده از راه دهان که به رکتوم رسیده‌اند. به سمت واژن بالا می‌روند و در همانجا کلونیزه می‌شوند که سرانجام به ایجاد تغییر در محیط واژن و تعادل سیستم ایمنی میزبان می‌انجامد که در بیشتر موردها باعث بازگشت و بازسازی و حفظ فلور طبیعی واژن می‌شوند. مصرف بلندمدت پروبیوتیک‌ها می‌تواند در پیشگیری از بروز دوباره‌ی بیماری بعد از درمان استاندارد با آنتی‌میکروبیال ها مفید باشد. بنابراین با استفاده از باکتری‌های سودمند، به جز درمان عفونت‌های ادراری و تناسلی، می‌توان از دیگر مزیت‌های سلامت بخش پروبیوتیک‌ها بهره‌مند شد.

کپسول کرن بایوکام بنیان طب آکام 30 عددیCran Biokam Akam TEB 30 Capsules، ترکیبی ویژه از پروبیوتیک‌های لاکتوباسیلوس و گیاهی است که جهت درمان کسانی است که به عفونت‌ ادرار، واژینوز باکتریایی و واژینیت مخمر طراحی شده است. هر کپسول حاوی ۷۲ میلی‌گرم پروآننتوسیانیدین است که از عصاره‌ی کرن بری گرفته شده و با خواص آنتی باکتریالی خود، باعث محافظت مجاری ادراری و تناسلی در برابر چسبندگی باکتری و فعالیت ویروسی می‌باشد.

مصرف مکمل‌های پروبیوتیکی با کمک به بازسازی فلور میکروبی دستگاه تناسلی بانوان و همچنین آقایان، اثرات محافظتی متعددی را در بدن اعمال می‌کنند که این اثرات شامل؛ پیشگیری و کمک به درمان عفونت‌های ناشی از عوامل بیماری‌زا می‌باشد. باکتری‌های پروبیوتیک با تنظیم فلور نرمال ناحیه‌ی ادراری تناسلی و حفظ سلامت این بخش، به پیشگیری و درمان عفونت‌های قارچی و باکتریایی کمک می‌کند.

کپسول کرن بایوکام بنیان طب آکام

اثربخشی عصاره‌ی کرن بری در کپسول کرن بایوکام بنیان طب آکام، شامل موارد زیر می‌باشد:

_ مانع چسبندگی باکتری‌های بیماری‌زا مانند ای کلای بر دیواره‌ی مجاری ادراری می‌شود.

_ پیشگیری و درمان عفونت‌های ادراری و تناسلی.

_ کمک به فلور دستگاه گوارش و پیشگیری از رشد باکتری‌های بیماری‌زا.

_ تنظیم و تقویت سیستم ایمنی.

_ افزایش سلامت روان.

_ درمان کبد چرب.

_ بهبود یبوست و اسهال.

_ بهبود در عدم نشانه‌های تحمل لاکتوز.

_ کاهش فشار خون.

_ پیشگیری و کاهش آلرژی‌های ناشی از مواد غذایی.

_ تولید ویتامین ک K توسط پروبیوتیک‌های محصول.

_ تولید ویتامین ب B توسط پروبیوتیک‌های محصول.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و می‌دهد.

موارد مصرف کپسول کرن بایوکام بنیان طب آکام:

پیشگیری جهت درمان عفونت‌های ادراری و تناسلی در بانوان. اثربخش جهت درمان عفونت‌های مکرر.

روش مصرف کپسول کرن بایوکام بنیان طب آکام:

روزانه ۱ تا ۲ عدد قرص به همراه وعده‌ی غذایی و مقدار کافی آب میل شود.

هشدار مصرف کپسول کرن بایوکام بنیان طب آکام:

در گروه‌های خاص، افرادی که تحت جراحی و نقص سیستم ایمنی عضو قرار می‌گیرند، زیر نظر پزشک و با احتیاط مصرف شود.

استفاده از پروبیوتیک باید با مجوز پزشک باشد.

عوارض جانبی مصرف:

در صورت مصرف به مقدار توصیه شده، هیچگونه عوارضی گزارش نشده است.

در موردهای کمیاب، تولید گاز و نفت شکمی وجود دارد که این شرایط بدلیل تغییرات محیط روده است که با ادامه‌ی مصرف، عوارض نام برده شذه از بین خواهند رفت.

در صورت مشاهده‌ی دیگر عوارض، مصرف‌ فرآورده را قطع کنید و با پزشک یا دکتر داروساز تماس بگیرید.

مصرف در بارداری و شیردهی:

در دوران بارداری و شیردهی پیش از مصرف، حتما با پزشک یا دکتر داروساز مشورت کنید.

تداخلات دارویی مصرف:

افرادی که از داروهای سرکوب‌کننده‌ ی سیستم ایمنی مصرف می‌کنند، با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف‌ شود.

شرایط نگهداری کپسول کرن بایوکام بنیان طب آکام:

این فرآورده را در جای خشک و خنک در دمای زیر ۲۵ درجه‌ی سانتی‌ گراد، و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.

این فراورده را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

ترکیبات کپسول کرن بایوکام بنیان طب آکام:

میزان مصرف روزانه:
ترکیباتمقدار در میزان مصرف روزانهدرصد نیاز مصرف روزانه
عصاره‌ی کرن بری (۷۲ میلی‌گرم پروآننتوسیانیدین)۲۴۰ میلی‌گرم_
کشت لاکتوباسیلوس ها (۲ میلیارد)

لاکتوباسیلوس رامنوسوس، لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس، لاکتوباسیلوس کازئی.

۳۶ میلی‌گرم_
ترکیبات جانبی: میکروکریستالین سلولز، استئارات منیزیم.__
*: درصد نیاز مصرف روزانه مشخص نشده است

**: مقدار مصرف روزانه مشخص نشده است