چون این محصول را نداریم، محصولات مشابه را به شما پیشنهاد میدیم

قطره خوراکی کانفرون بیونوریکا 100 میل

Bionorica Canephron Oral Drops 100 ml

ویژگی های قطره خوراکی کانفرون :

• درمان عفونتهای حاد مجاری ادراری
  • کاهش التهاب مثانه و مجاری ادرار
  • آرام کننده مثانه تحریک پذیر
  • حمایت از سیستم ایمنی بدن
  • بهبود کارکرد کلیه، افزایش قدرت خروج ادرار و پیشگیری از رسوب شن های کلیوی

ناموجود

قطره خوراکی کانفرون بیونوریکا

در این محصول از سری محصولات مکمل تخصصی در زمینه کلیه و مجاری ادراری از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

عفونت ادراری که می‌تواند کلیه‌ها، مجاری ادراری و یا مثانه را درگیر کند و بیماری است که در میان کودکان، کهنسالان و بیماران دیابتی بسیار رایج است. ولی زنان به دلیل ساختار دستگاه ادراری‌شان بیشتر از مردان به آن دچار می‌شوند. این نوع عفونت با بکاربردن از آنتی‌بیوتیک زیر نظر پزشک از بین می‌رود ولی اگر به موقع درمان نشود، می‌تواند به کلیه‌ها آسیب برساند.‌

ساختار دستگاه ادراری به گونه‌ای ست که از ورود باکتریهای تازنده به درون بدن پیشگیری میکند، ولی گاهی باکتریها از دیوار دفاعی گذر کرده و از مجرای ادراری به سمت مثانه حرکت میکنند. در این بین ممکن است با بکارگیری از ابزار پیشگیری از بارداری بوسیله بانوان، احتمال بیماری عفونت ادراری را بالا برود. سنگ کلیه، پروستات بزرگشده، ناهماهنگی‌های دستگاه ادراری و ضعف سیستم ایمنی بدن ممکن است به بدتر شدن این عفونت بیانجامد.

زنان یائسه به دلیل این که استروژن بدنشان کم‌تر می‌شود، بیشتر در معرض خطر عفونت ادراری هستند. شنا کردن، رابطه جنسی غیربهداشتی، عدم نظافت شخصی و یا نظافت وسواس‌گونه نیز از دیگر علت‌های عفونت دستگاه ادراری هستند. سوزش ادرار، درد لگن در بانوان، در مقعد در آقایان، کم شدن ادرار، تغییر رنگ و بدبو شدن ادرار و دیدن لکه‌های خونی در ادرار و درد زیر شکم بخش استخوان‌ شرمگاهی زنان از نشانه‌های عفونت‌ دستگاه ادراری است. همانطور که گفته شد، جدا از درد و ناراحتی، اگر عفونت دستگاه ادراری درمان نشود، بی‌شک می‌تواند به کلیه‌ها آسیب های جدی بزند.

قطره خوراکی کانفرون

قطره خوراکی کانفرون Canephron که بوسیله شرکت آلمانی بیونوریکا Bionorica‌ SE فرآوری می‌شود، بیش از ۳۰ سال است که بعنوان یک دارو برای بیماری‌های التهابی دستگاه ادراری در نظر گرفته شده است. اثربخشی درمانی این فرآورده بوسیله پژوهش‌های گوناگون بالینی و پیش بالینی ثابت شده است.

قطره خوراکی کانفرون Canephron با ترکیبی از گیاهان هدفمند مانند سنتاریوم، ریشه انجدان و برگ رزماری برای درمان التهاب مثانه (سیستیت) حاد و مزمن, التهاب حاد کلیه و لگنچه (پیلونفریت), التهاب رگ‌های خونی کوچک در کلیه‌ (گلومرولونفریت) و روند التهابی بینابینی کلیه (نفریت بینابینی غیر عفونی) و پیشگیری از سنگ کلیه ساخته شده است. خوشبختانه چند سالی است که قطره خوراکی کانفرون Canephron درمانی ایران نیز وارد شده است.

سنتاریوم Centaurium یا  Centaurium herba:

سنتاریوم گیاهی است که گل‌های کوچک صورتی رنگی دارد و در اروپا، آفریقا و آمریکای شمالی رشد می‌کند. این گیاه خاصیت‌ آنتی‌اکسیدانی دارد و دارای فلاونوئیدهاست و ویژگی ضدالتهابی دارد. سنتاریوم چندین دهه است که برای تسکین و آرامبخشی در اتحادیه اروپا و در وزارت بهداشت کشورهای عضو این اتحادیه ثبت شده و بکارگرفته می‌شود.

این گیاه برای ناراحتی‌های گوارشی مثل کم‌اشتهایی، گاز معده، دیابت, مارگزیدگی، مالاریا، بهبود زخم‌ها و بعنوان یک تب‌بر و آرام‌بخش بکارگرفته می‌شده است. گفته می‌شود که این گیاه خاصیت‌ پاک‌کنندگی و پالایش خون را نیز برای بهبود کارکرد دستگاه گوارش دارد، برای سوزش معده ناشی از اسید معده و برای بهبود و نیروبخشی عادت ماهانه نیز سودمند است. در آلمان، اثربخشی عصاره گیاه Centaurii در دستگاه گوارش ثبت شده، همچنین به صورت موضعی در درمان التهاب‌ها و زخم ها بکارگرفته می‌شود. از کارکردهای دیگر این گیاه داده‌های بیش از این در دسترس نیست.

انجدان یا انگدان:

ریشه انجدان رومی به معده نیرو داده و در گوارش غذا اثربخش بوده که مصرف آن در نارسایی‌های کبدی و کلیوی سودمند است. این گیاه با نام دیگر کاشم در از بین بردن بیماریهای پوست مفید است و ضعف کلی را برطرف می‌کند. مصرف انجدان رومی در آب آوردن بافت‌های بدن، آب آوردن قوزک پا، ورم کلیه، ورم مثانه، دفع ادرار، رماتیسم اثربخش ذکر شده‌است.

رزماری با اکلیل کوهی:

رزماری از گیاهان خوشبو از خانواده نعناعیان است. رزماری بن‌مایه‌ خوبی از آهن، کلسیم، پتاسیم، ویتامین سی، ویتامین آ، ویتامین ب۶ و سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، فلانوئیدها، فیبر، پروتئین و کربوهیدرات‌ها است. در طب سنتی، رزماری برای مبارزه با ناهماهنگی عادت ماهیانه ، بویژه گرفتگی شکم و درد کولیک کلیه که ناشی از بسته شدن راه ادرار از کلیه به مثانه است، به کارگرفته می‌شود.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و می‌دهد.

موارد مصرف:

قطره خوراکی کانفرون، ۱۰۰ میلی‌لیتر

Canephron Bionorica oral drops, 100 ml

درمان عفونت های حاد مجاری ادراری

کاهش التهاب مثانه و مجاری ادرار

آرام کننده مثانه تحریک پذیر

بهبود کارکرد کلیه، افزایش قدرت خروج ادرار و پیشگیری از رسوب شن های کلیوی

روش مصرف:

روزانه سه بار و هر بار به میزان ۵ میلی‌لیتر و با طبق دستور پزشک یا داروساز مصرف شود. در کل روزی ۱۵ میلی‌لیتر.

دریافت مایعات فراوان همزمان،  به درمان خواهد کرد.

مناسب افراد بالای ۱۲ سال

پیش از مصرف بطری را خوب تکان دهید.

هشدار مصرف:

چنانچه به هر یک از ترکیب‌های این فرآورده حساسیت دارید، از مصرف آن خودداری کنید.

چنانچه زخم معده یا اثنی عشر دارید یا بیماری التهابی کلیه یا نارسایی کلیه دارید از مصرف این فرآورده خودداری کنید.

اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید، پیش از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

در صورت وجود خون در ادرار، ناهماهنگی‌های ادراری یا گرفتگی ادرار، فوراً با پزشک یا داروساز تماس بگیرید.

مصرف در بارداری و شیردهی:

در زمان بارداری یا شیردهی، پیش از مصرف با پزشک خود یا داروساز مشورت کنید.

تداخل دارویی:

تا به امروز، هیچ تداخل دارویی شناخته شده ای از کانفرون با دیگر داروها گزارش نشده است.

شرایط نگهداری:

دارو را دور از دسترس کودکان و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید.

به منظور نگهداری از دارو در برابر‌ نور خورشید، بطری را در جعبه نگهداری کنید.

ممکن است در طول مدت نگهداری دارو، کدر شده و یا رسوب‌هایی ایجاد شود که بر کیفیت دارو، اثر بدی نمی‌گذارد.

ترکیبات:

هر ۱۰۰ گرم (۱۰۲/۴۶ میلی‌لیتر) قطره خوراکی کانفرون حاوی ۱/۸ گرم عصاره (نسبت یک به ۵۶، ۱:۵۶) از ترکیب:

۰/۶ گرم گیاه سنتاریوم ، ۰/۶ گرم ‌ریشه انجدان، ۰/۶ گرم برگ رزماری.

جدول ترکیبات:

عنوانمقدار در میزان مصرف روزانهدرصد نیاز مصرف روزانه
سنتاریوم۶/۰ گرم_
ریشه انجدان۶/۰ گرم_
برگ رزماری۶/۰ گرم_

داروسازی بیونوریکای آلمان یکی از پیشروان تولید کننده داروهای گیاهی در جهان می باشد. ما ترکیبات گیاهی را با جدیدترین مطالعات و تحقیقات دارویی ادغام کرده و به دنبال آن داروهایی با کیفت و اثر بخشی بالا تولید می نماییم.یکی از افتخارات ما در بیونوریکا این است که درصد بالایی از درآمد شرکت را صرف تحقیق و توسعه داروهای گیاهی می کنیم. داروهای تولیدی ما عمدتا بر درمان بیماریهای تنفسی، زنان، کلیه و مجاری ادرار و تسکین درد می باشد. در کنار موارد فوق بیونوریکا داروهای گیاهی موثر در درمان بیماری ها و عوارض بیماری های کبدی، روماتیسم و مفصلی و همچنین اختلالات خواب دارد.

شربت

سنگ کلیه و عفونت ادراری

بطری شیشه ای

حجم