کپسول آرتروهیل بهتا دارو‌ 30 عددی‌

Arthroheal Behta Daru 30 Capsules

ویژگی‌های کپسول آرتروهیل بهتا دارو‌:

• کمک به سلامت مفاصل
  • حاوی عصاره‌ی خشک زرد‌چوبه و آنزیم بروملین
  • کاهش التهاب
  • تسکین درد

فقط 2 عدد در انبار موجود است

کپسول آرتروهیل بهتا دارو‌

در این محصول از سری محصولات مفاصل و استخوان در سایت داروخانه آنلاین دکتر دانیالی می‌پردازیم به:

کپسول آرتروهیل بهتا دارو‌، دربردارنده‌ی عصاره‌ی خشک ریشه‌ی گیاه زرد‌چوبه (Curcuma longa) می‌باشد که بر اساس وجود ۲۸۵ میلی‌گرم کورکومینوئید استاندارد شده است و همچنین حاوی ماده‌ی اثر‌بخشی به نام بروملین است که از گیاه آناناس گرفته شده است که به صورت موثر این دارو جهت تسکین درد، کاهش التهاب و کمک به سلامت مفاصل کاربرد دارد.

درد و التهاب مفاصل می‌تواند ناشی از عفونت، آسیب‌دیدگی و یا هر نوع عامل محرک دیگری بوجود آید که چنانچه به دلیل آسیب‌ و جراحت باشد، با گذر زمان و داشتن یک دوره‌ی درمانی کوتاه، بهبود خواهد یافت. ولی در برخی موارد این می‌تواند ناشی از تخریب غضروف باشد که بیشتر با افزایش‌ سن دیده می‌شود. در کل درد و التهابات مفاصل، دامنه‌ی حرکتی افراد را محدود می‌سازد و می‌تواند در کاهش کیفیت زندگی آن‌ها اثر سوء بگذارد.

کپسول آرتروهیل بهتا دارو‌

آثار فارماکولوژیکی و مکانیسم اثر کپسول آرتروهیل بهتا دارو‌ Arthroheal Behta Daru Capsules:

زردچوبه موجود در کپسول آرتروهیل بهتا دارو‌:

خاصیت صفراآوری زردچوبه مربوط به مواد رنگی به خصوص دی فرولویل متان می‌باشد. علاوه بر این اسانس فرار آن به علت داشتن پاراتولیل متیل کربینل خاصیت صفرا آوری دارد. همچنین اسانس فرار و مواد رنگی آن اثر آنتی‌سپتیک دارند. زردچوبه به عنوان ضد نفخ مورد استفاده قرار گرفته و همچنین در تسکین دردهای روماتیسمی و در درمان برخی التهابات پوستی استفاده می‌شود. زردچوبه ضد سمیت کبد، کاهش‌دهنده‌ی چربی خون ضد ترومبوتیک و ضد التهاب است.

همچنین خاصیت آنتی‌اکسیدانی، ضد تومور و ضد میکروبی (به خصوص مشتقات سزکویی ترپن) نیز دارد. زردچوبه تشکیل پروستاگلاندین در شرایط آزمایشگاهی را مهار می‌کند. تصور می‌شود که اثرات ضد التهابی زردچوبه به علت مهار بیوسنتز لوکوترین و در نتیجه تغییر در تولید پروستاگلاندین باشد. زردچوبه برای اختلالات سوء هاضمه به خصوص احساس پری بعد از غذا و نفخ شکم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این دارو برای درمان اسهال تب متناوب، ادم، سرماخوردگی، التهاب کلیه و مثانه نیز استفاده می‌شود.

کپسول آرتروهیل بهتا دارو‌

بروملین موجود در کپسول آرتروهیل بهتا دارو‌:

آناناس یک ماده‌ی فیبرینولیتیک پروتئولیتیک، کاهش‌دهنده‌ی التهاب است. آنزیم‌های پروتئولیتیک بهبود زخم تسریع می‌کنند. به علاوه باعث مهار تجمع ترومبوسیت شده و اثر ضد سرطانی نیز در آن مشاهده شده است. آناناس تازه حاوی ترکیبی به نام بروملین؛ نوعی آنتی‌اکسیدان است. این ترکیب عامل اصلی همه ویژگی‌های تغذیه‌ای این میوه‌ی گرمسیری است. بروملین باعث کاهش و کنترل التهاب می‌شود‌. علاوه بر این با مصرف آناناس روند بهبود افرادی که عمل جراحی را پشت گذاشته‌اند تسریع می‌شود.

یکی از دلایل این تاثیر مثبت، تاثیر بروملین روی کنترل التهاب است. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که بروملاین عملکرد پروتئینی را که در ۳۰ درصد سرطان‌ها دخیل است، متوقف کرده و قادر است سیستم ایمنی بدن را برای هدف قرار دادن و نابود ساختن سلول‌های سرطانی تحریک کند. این خاصیت آناناس به ویژه در مورد سرطان سینه، ریه، روده‌ی بزرگ، تخم‌دان و سرطان پوست به اثبات رسیده است. آناناس سطح آنتی‌بادی‌های سرم را بالا می‌برد.

کاربرد درونی:

آناناس بعد از جراحات و زخم‌ها و بعد از ورم عمل استفاده می‌شود و به عنوان یک آنزیم، جایگزینی برای علائم گوارشی پس از بیماری‌های پانکراس می‌باشد. بروملین موجود در آناناس باعث تقویت عملکرد دستگاه گوارش شده و به متابولیسم بدن کمک می‌کند تا به خوبی مواد غذایی تجزیه شده و جذب شود. این دارو برای درمان ادم و دردهای گوارشی نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. آناناس التیام‌دهنده‌ی ناراحتی‌های گوارشی است و کم‌اشتهایی و اسهال را درمان می‌کند. این میوه درمان مؤثری برای گرفتگی، ورم مفاصل، آماس و دیگر دردهای عضلانی و مفصلی است.

کپسول آرتروهیل بهتا دارو‌

آناناس پایین آورنده‌ی تب است و سموم را از بدن دفع و ایجاد تعرق می‌کند. و به عنوان داروی رفع التهاب و تب در (جزایر هاوایی فیلیپین و جنوب آمریکا) آسم در کودکان (زئیر) و داروی ضد کرم (برزیل) استفاده می‌شده است. این گیاه در هند برای درمان سوء هاضمه، یبوست، آمنوره و دیسمنوره نیز مورد استفاده قرار گرفته است. کپسول آرتروهیل بهتا دارو‌، به منظور حمایت از سلامت مفاصل و کاهش درد و التهاب کاربرد دارد.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و می‌دهد.

موارد مصرف کپسول آرتروهیل بهتا دارو‌:

این دارو جهت تسکین درد، کاهش التهاب و سلامت مفاصل استفاده می‌گردد.

روش مصرف کپسول آرتروهیل بهتا دارو‌:

روزانه ۲ بار و هر بار ۱ عدد کپسول ترجیحاً همراه با غذا مصرف شود.

هشدار مصرف کپسول آرتروهیل بهتا دارو‌:

در دوران مراقبت‌های خاص پزشکی، همچنین مصرف هم‌زمان داروهای دیگر، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.

این فرآورده مکمل تغذیه‌ای است و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌ها نمی‌باشد.

موارد منع مصرف:

زردچوبه ممکن است لخته شدن خون را کاهش داده و خطر کبودی و خونریزی را افزایش دهد.

مصرف زردچوبه در افراد دارای سنگ‌های صفراوی یا انسداد مجاری صفراوی همچنین بیماران مبتلا به اسیدیته بالا یا دارای زخم‌های دستگاه گوارش توصیه نمی‌شود.

بروملاین ممکن است خطر خونریزی در طول و پس از جراحی را افزایش دهد.

در صورت وجود حساسیت به هر یک از ترکیبات موجود در دارو، مصرف دارو را قطع و با پزشک یا دارو ساز مشورت گردد.

مصرف در بارداری و شیردهی:

مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود.

تداخل دارویی:

مصرف زردچوبه بر داروهای ضد انعقاد، عوامل ضد پلاکتی، هپارین‌هایی با وزن مولکولی کم و عوامل ترومبولیتیک اثر گذاشته و خطر خونریزی را افزایش می‌دهد.

بروملاین با آموکسی سیلین و آنتی‌بیوتیک‌های تتراسیکلین تداخل ایجاد می‌کند.

شرایط نگهداری:

دور از دسترس کودکان و در مکان خشک و خنک و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

ترکیبات کپسول آرتروهیل بهتا دارو‌:

ترکیباتمقدار در میزان مصرف روزانهدرصد نیاز مصرف روزانه
عصاره‌ی خشک زردچوبه ۹۵ درصد۳۰۰ میلی‌گرم**
آنزیم بروملین (۲۴۰۰ GDU)۱۵۰ میلی‌گرم**
*: درصد نیاز مصرف روزانه مشخص نشده است

**: مقدار مصرف روزانه مشخص نشده است

شرکت بهتا دارو آفرینش شرکتی دانش بنیان است که در سال 1393 فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرد. این برند بر تولید محصولات گیاهی تمرکز دارد. هدف اصلی این برند این است که با استفاده از محصولات گیاهی سلامتی عموم جامعه را ارتقا دهد. اما تولید محصولات گیاهی باید مطابق فرمولاسیون ویژه ای باشد تا بتواند اثربخشی این محصولات را افزایش دهد. امروزه مطالعات به این نتیجه رسیده اند که استفاده از گیاهان به عنوان دارو برای سلامتی بسیار سودبخش است. در گذشته و در طب سنتی چین، گیاهان نقش ویژه ای در درمان بیماریها داشتند. به همین دلیل شرکت بهتا دارو آفرینش تلاش کرده است تا توجهاتش را به سوی تولید محصولات گیاهی و درمانی معطوف سازد و گامی موثر در جهت ارتقا سلامتی جامعه بردارد.

کپسول

مفاصل و استخوان

قوطی پلاستیکی

بهتا دارو آفرینش