کپسول پیناهیل آمیتیس نیک دارو 30 عددی

Ametis Nik Darou Pinaheal 30 Capsules

ویژگی های کپسول پیناهیل آمیتیس نیک دارو:

• کمک به ترمیم زخم
  • کمک به بهبود التهاب و کبودی
  • حاوی ۲۵۰ میلی‌گرم بروملین در هر کپسول
  • کاهش التهاب و تسکین دردهای مفصلی
  • کمک به هضم و جذب بهتر پروتئین‌ها
  • کمک به کاهش نفخ معده و دردهای شکمی
  • کاهش اسپاسم و گرفتگی عضلات

موجود

کپسول پیناهیل آمیتیس نیک دارو

در این محصول از دسته بندی مکمل های تخصصی پوست  و مو از سایت دکتر دانیالی می‌پردازیم به:

کپسول پیناهیل آمیتیس نیک دارو، دربردارنده‌ی ترکیبی ویژه و هدفمند به نام بروملین است که به صورت خاص در کمک به ترمیم زخم و کمک به بهبود التهاب و کبودی کاربرد دارد.

پوست ما انسان‌ها دارای استحکام و بافت جالبی است که از بدن ما در برابر بسیاری از عوامل بیماری‌زا محافظت می‌کند و جزوی از سیستم ایمنی بدن به حساب می‌آید که همانند سپری در برابر ضربه‌‌ها و فشارها کار خود را انجام می‌دهد. ولی پوست که گسترده‌ترین و بیرونی‌ترین اندام است، امکان دارد که بر اثر یک بی‌احتیاطی یا شرایطی خاص دچار انواع زخم‌ها شود.

کپسول پیناهیل آمیتیس نیک دارو

Ametis Nik Darou Pinaheal 30 Capsules

هر کپسول پیناهیل آمیتیس نیک دارو 30 عدد Nikdarou Pinaheal Amitis Bromelain 30 Capsules؛ حاوی ۲۵۰ میلی‌گرم ماده‌ی موثره‌ی بروملین می‌باشد که نوعی از آنزیم‌ های هضم‌کننده‌ی پروتئین است و در برگ و میوه‌ی آناناس وجود دارد و بروملین موجود در این فرآورده از ساقه‌ی آن گرفته شده است.

کپسول پیناهیل آمیتیس نیک دارو، به لطف ترکیبات و فرمولاسیونی که دارد، از آن یک مکمل طبیعی و گیاهی به شکل کپسول ساخته است که به منظور ترمیم زخم و سوختگی قابل استفاده است و به عنوان قرص برای بهبود سریع زخم نیز شناخته می‌شود. کپسول پیناهیل آمیتیس نیک، حاوی آنزیم طبیعی آناناس یا همان بروملین بوده که روند بهبود زخم را سرعت می‌بخشد و درد، ورم و جای بخیه‌ی ناشی از جراحی را بازسازی می‌کند.

کپسول پیناهیل آمیتیس نیک دارو، هم‌چنین باعث کم رنگ شدن کبودی و خون‌مردگی می‌شود. بروملین ترکیبی از تیول اندوپپتیدازهای گوناگون و اجزای دیگری مانند؛ فسفاتاز، گلوکوزیداز، پراکسیداز، سلولاز، اسکاراز و چندین مهارکننده‌ی پروتئاز می‌باشد. پژوهش‌ها نشان داده‌اند که بروملین خواص فیبرینولیتیک (شکننده‌ی فیبرین)، ضد ادماتوز (کاهنده‌ی ادم)، ضد ترومبوتیک (ضد انعقاد) و ضد التهابی دارد.

درباره‌ی بروملین به کار رفته در کپسول پیناهیل آمیتیس نیک دارو، خواص درمانی زیادی همچون؛ کمک به بهبود تروماهای جراحی و بهبود ترومبوفلبیت (اختلال التهابی هم‌راه با ترومبوز وریدی) دبریدمان زخم‌ها (برداشت بافت‌های مرده از زخم به منظور سرعت دادن در بهبودی) و کمک به افزایش جذب برخی داروها برشمرده‌اند.

بروملین موجود در کپسول پیناهیل آمیتیس نیک دارو، نه تنها ویژگی ضد پیری دارد، بلکه به کاهش التهاب و تسکین دردهای مفصلی ناشی از تاندونیت، کشیدگی، رگ به رگ شدن و … کمک می‌کند و در هضم و جذب بهتر پروتئین‌ها یاری‌رسان خواهد بود. این فرآورده نفخ معده و دردهای شکمی را کاهش می‌دهد و اسپاسم و گرفتگی عضلات را برطرف می‌سازد و باعث کمک به بهبود جوش، قرمزی،جای جوش و تبخال می‌شود.

برای تهیه‌ی کپسول پیناهیل آمیتیس نیک دارو، می‌توانید همچنین به راحتی و به صورت آنلاین از سایت داروخانه‌ دکتر دانیالی اقدام نمایید. داروخانه‌ دکتر دانیالی هم‌واره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار می‌دهد.

موارد مصرف:

کمک به ترمیم زخم.

کمک به بهبود التهاب و کبودی.

نحوه‌ی مصرف کپسول پیناهیل آمیتیس نیک دارو:

روزانه ۱ تا ۳ عدد کپسول و با معده‌ی خالی یعنی 1 ساعت قبل یا ۲ ساعت بعد از صرف غذا پیشنهاد شده است.

بهترین زمان مصرف این فرآورده جهت کمک به کاهش التهاب با معده‌ی خالی و برای کمک به هضم غذا همراه با غذا است.

هشدار مصرف کپسول پیناهیل آمیتیس نیک دارو:

در صورت ابتلا به بیماری زمینه ای و یا در دوران بارداری و شیردهی، همچنین در صورت حساسیت به آناناس، کرفس، هویج و رازیانه قبل از مصرف با پزشک مشورت شود.

در صورت ابتلا به بیماری زمینه ای، اختلالات خون‌ریزی، فشار خون بالا، بیماری‌های کبدی یا کلیوی و یا در دوران بارداری و شیردهی قبل از استفاده از این محصول باید با پزشک مشورت شود.

در صورت مصرف هرگونه دارو یا مکمل خاص، با پزشک و یا داروساز مشورت شود.

مصرف در بارداری و شیردهی:

در شرایط بارداری و شیردهی، پیش از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت کنید.

تداخلات دارویی:

بروملین جذب برخی داروها از جمله؛ آنتی‌بیوتیک‌ها، (مانند؛ تتراسایکلین و آموکسی‌سیلین)، داروهای شیمی درمانی، داروهای فشار خون به طور خاص مهارکنندههای ACE مانند؛ کاپتوپریل (کاپوتن) و لیزینوپریل (زستریل)، داروهای رقیق‌کننده‌ی خون، داروهای ضد التهاب غير استروئیدی، داروهای ضد افسردگی و ضد تشنج را افزایش می‌دهد،چ‌ در صورت استفاده از این داروها باید حتما با پزشک مشورت شود.

هم‌چنین در افرادی که مکمل‌ها یا گیاهانی همچون؛ سیر و جينكوبيلوبا که خطر خون‌ریزی را افزایش می‌دهد، مصرف می‌کنند، قبل از استفاده از این فرآورده باید با پزشک مشورت شود.

عوارض جانبی:

ممکن است در برخی افراد موجب تهوع، استفراغ و حساسیت پوستی شود.

شرایط نگهداری:

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

ترکیبات:

ترکیباتمقدار نیاز مصرف روزانه
بروملین 2500 گرم 250 میلی گرم**

سایر ترکیبات:

منیزیم استئارات، دی اکسید سیلیکون کلوئیدی

کپسول

ترمیم کننده

بطری پلاستیکی

جالینوس

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول پیناهیل آمیتیس نیک دارو 30 عددی”