هیچ محصولی یافت نشد.

معمولا پس از جراحی قلب باز ، به دلیل برش قفسه سینه شامل پوست و عضله ها و استخوان ها و سایر اجزای آناتومیک دیواره سینه، به مدت چند هفته تا چند ماه در این ناحیه ممکن است دردهای شدیدی بخصوص با تغییر وضعیت یا فشار روی این قسمت یا تنفس عمیق احساس خواهد شد و لازم مراقبت های زیادی است.

محصولات نگهدارنده قفسه از ناحیه آسیب دیده مراقبت می کند و مانع از بروز اتفاقات بعدی برای بیمار می شود. همچنین می توان گفت که در درمان سایر جراحات وارد بر قفسه سینه ناشی ازضرب دیدگی استخوان های دنده و جناق، بر اساس تشخیص پزشک از این محصول می توانید استفاده کنید.

نگهدارنده های قفسه سینه با ایجاد محدودیت حرکتی و ثبات در استخوان های تشکیل دهنده قفسه سینه، از باز شدن محل عمل جراحی قلب جلوگیری می کند و درد بیمار را هنگام تنفس عمیق، عطسه و یا سرفه کردن بسیار کم می کند. این نگهدارنده ها قابلیت تنظیم فشار از دو بخش، قسمت بدنه اصلی و دیگری از طریق بند جلو در هنگام عطسه یا سرفه کردن توسط بیمار را دارد. این محصول معمولا ضد حساسیت، ضد تعریق و قابل شستشو هستند و مناسب تمام سنین نیز می باشند.

نحوه ی استفاده از نگهدارنده قفسه سینه:

• سایز مناسب را بر اساس محیط سینه بیمار انتخاب کنید.
  • ابتدا وسیله را به صورت قرینه روی قفسه سینه بیمار قرار دهید، دو سر آزاد آن را چنان به یکدیگر وصل کنید که وسیله روی بدن کاملاً محکم قرار گیرد.
  • بند وسط در قسمت جلو را باز کنید و با کشش مناسب آن را دوباره ببندید. مقدار کشش باید به گونه ای باشد که بیمار علاوه بر امکان تنفس، کمترین درد را در آن ناحیه احساس کند.
  • سپس بندهای سر شانه را از روی شانه عبور داده و در قسمت پشت به صورت متقاطع در محل خود قرار دهید.
  • بیمار می‌تواند در مواقع ضروری با کم و زیاد کردن کشش بند جلو مقدار فشار را تنظیم کند.